DAJ CYNK

Rzecznik przeprasza za awarię Orange

LuiN

Wydarzenia

Rzecznik Grupy TP, Wojciech Jabczyński, przeprasza na swoim blogu za dzisiejszą niemal 2,5-godzinną awarię sieci Orange.

Rzecznik Grupy TP, Wojciech Jabczyński, przeprasza na swoim blogu za dzisiejszą niemal 2,5-godzinną awarię sieci Orange.

Jak czytamy na blogu rzecznika, odcięcie zasilania w węźle transmisyjnym w Warszawie spowodowało, że przez ok. 2,5 godziny klienci Orange głównie w Warszawie, Łodzi i Lublinie mieli duże problemy, aby się dodzwonić. Również w innych miastach w północnej części Polski pojawiły się kłopoty. O awarii pisaliśmy wcześniej w tej wiadomości.

Wszystkich klientów, którzy ich doświadczyli bardzo przepraszam. Robimy absolutnie wszystko, aby takie awarie się nie przytrafiały. Jednak czasami po prostu nie da się ich przewidzieć i uniknąć - przeprasza Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: blog.tp.pl