Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Rzecznik przeprasza za awarię Orange

Rzecznik przeprasza za awarię Orange

LuiN 12 Sierpnia 2010 18:30

0 0

Rzecznik Grupy TP, Wojciech Jabczyński, przeprasza na swoim blogu za dzisiejszą niemal 2,5-godzinną awarię sieci Orange.

Jak czytamy na blogu rzecznika, odcięcie zasilania w węźle transmisyjnym w Warszawie spowodowało, że przez ok. 2,5 godziny klienci Orange głównie w Warszawie, Łodzi i Lublinie mieli duże problemy, aby się dodzwonić. Również w innych miastach w północnej części Polski pojawiły się kłopoty. O awarii pisaliśmy wcześniej w tej wiadomości.




Wszystkich klientów, którzy ich doświadczyli bardzo przepraszam. Robimy absolutnie wszystko, aby takie awarie się nie przytrafiały. Jednak czasami po prostu nie da się ich przewidzieć i uniknąć - przeprasza Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP.

Źródło tekstu: blog.tp.pl     

Dodaj do:
w sumie: 55
  • 0

    39. ~kresy-wschodnie.pl  2010-08-13 10:59:56  host: cpe-83-2-238-72.tps.tkb.net.pl

    Mi niech pan rzecznik obieca,że zrobi zaraz UMTS w SIEMIATYCZE,miasto powiatowe,woj.podlaskie,no najpóźniej za rok ma być,bo ciągle obiecują,a nic nie ma. Pozdrawiam

  • 0

    40. ~henio  2010-08-13 11:13:51  host: dpb29.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @40 no wiedza, że tak powiem w sferach intymnych jak najbardziej warta uwagi:D A Orange musi stanąć na głowie, wyjść z siebie i stanąć obok, żeby za miesiąc nie było kolejnej wtopy, że pół Polski nie ma zasięgu, heh

  • 0

    41. ~@34  2010-08-13 11:29:50  host: 178.56.130.100

    Pewnie że słyszeli, ale oszczędzają na czym mogą.

  • 0

    42.  2010-08-13 11:37:26

    @35 - Plus jest potrzebny, a jakże. Choćby po to, żebym we Freshu mógł skorzystać z roamingu:). A tak na serio: Plus to dobrze zaprojektowana sieć. Chyba najlepsza w kraju. Jednak polityka marketingowa woła o pomstę do nieba. Tak, w łupieniu klienta nie ma sobie równych. Dobrze pamiętam czasy, kiedy w ABONAMENCIE kazał sobie płacić za... prezentację numeru. To było ok? A pierwsza platforma simplusa ze stanem konta widocznym na wyświetlaczu i ciągłymi komunikatami "rabat za swojaki,wyłącz i włącz telefon",tak jakby nie można było rozliczać połączeń w/g rzeczywistej stawki, to było ok? Wreszcie dzisiejsze łupienie w postaci niemożności wykupienia kolejnego pakietu czy to minut, smsów, bądź transmisji danych przed wykorzystaniem poprzedniego lub przed upływem 30 dni, to wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów? Oferty zmieniające się co kilkanaście tygodni,a w tej chwili jeden z najdroższych prepaidów nie nastrajają optymistycznie. A później ktoś, kto siedzi w simplusie kilkanaście lat napisze o konkurencji "jaka sieć taki rzecznik" ,to mam być cicho? Próbowałem każdej z ofert prepaid na przestrzeni 6 lat i tyle co straciłem w simplusie, to nigdzie indziej. Dlatego mam prawo wypowiadać się o nich krytycznie. Co by nie powiedzieć o Orange, to mimo częstszych awarii sieci umożliwiają swoim klientom przedłużanie ważności zakupionych pakietów i jest to fakt niepodważalny. Chociaż to nie moja sieć, co chcę podkreślić.

  • -1

    43. ~  2010-08-13 12:41:34  host: 94.254.196.211

    @42: Powiem krótko - mocno przesadzasz. No nic, może syn ogrodnika. Skąd wiesz, że ktoś kto pisał "jaka sieć taki rzecznik" siedział kilkanaście lat w Simplusie? Po co dorabiać sobie fakty? Ja mam simplusa/mixa od 2004 wraz z tt i wiesz co - nadal taka kombinacja najbardziej mi się opłaca. Myślisz że męczyłbym sie z Sim+ gdyby coś nie działało, było coś nie tak czy byłoby to nieopłacalne? Ja też próbowałem każdej sieci. Jak wolisz złodziejskie przepadanie środków w orange to sorry. Co do rabatu za Swojaki to usługa AoC działała w wielu krajach w różnych sieciach (może jeszcze działa?) i jakoś nikt nie psioczył jak grupka ludzi u nas, którym nic nigdy nie pasuje.

  • 0

    44.  2010-08-13 13:01:36

    @43 przeczytaj @6, nieco go przekręciłem, co nie zmienia szyderczego tonu tamtej wypowiedzi.Pisząc o przepadku środów nie zapominaj o przelewie sms. To, co prawda półśrodek, ale zawsze coś. Simplus po 30 dniach kasuje środki z konta, jeśli nie doładujesz, a przelać pieniędzy się nie da. Mnie w Orange brakuje KOMPLEKSOWEJ oferty prepaid w stylu Fresha, dlatego zmieniłem opa. Tyle w temacie.

  • 0

    45.  2010-08-13 13:09:10

    P.S. Skąd wiem? Czytuję Telepolis i znam trochę historię Pana Simplusowca, który po czternastu latach "siedzenia" w Simplusie przeszedł do Gadu Air. Jeszcze jakieś pytania?

  • 0

    46.  2010-08-13 13:09:39

    ups- jedenastu.

  • -1

    47. ~ala  2010-08-13 14:04:38  host: 93-181-162-129.as.kn.pl

    44-tomas weź sobie Orange Free na Kartę - tu PF wymięka i nie twórz teorii!!! No chyba że masz telefon na pokaz....

  • -1

    48. ~ZICO  2010-08-13 14:32:45  host: acky109.neoplus.adsl.tpnet.pl

    toms: Coś ty taki nerwowy? Wyluzuj i nie podniecaj się tak tematem. Centertel to w tej chwili najbardziej awaryjna sieć i nie ulega to żadnej wątpliwości więc cóż ma zrobić taki rzecznik jak nie przeprosić? Wolę Plusa, który jak to mówisz kręci kiedy ma awarie ale te awarie zdarzają się bardzo rzadko niż wysoką klasę rzecznika sieci, która raz za razem sypie się jak domek z kart:-)bo telefon mam po to żeby dzwonić a nie wysłuchiwać "wysokiej klasy" przeprosin pożal się Boże rzecznika za kolejną awarię sieci.

  • 1

    49. ~robsten  2010-08-13 16:53:03  host: dpn89.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Awaria jest już zażegnana, ale Orange należy się żółta kartka za tak częste awarie. Jeszcze jedna w tak krótkim czasie i będą mieli ogromne problemy - łatka awaryjności przylgnąć może na dosć długi czas.

  • 0

    50.  2010-08-13 18:50:39

    troche Pan rzecznik uszczuplil ta awarie w czasie i przestrzeni....

  • 0

    51. ~Jack  2010-08-13 19:46:22  host: 213-238-74-231.adsl.inetia.pl

    Heheh tutaj tylko 50postów a w Play ponad 60 ładnie. Owszem awaria była w Orange ale w sumie tak jak pisało kilka osób wcześniej. W Orange co i jak jest nie tak z zasięgiem i dostępnością do sieci, więc w końcu muszą coś z tym zrobić... A przynajmniej by wypadało. BO ciągłe zapychanie się sieci zdarza się raczej tylko u nich.

  • 0

    52.  2010-08-13 19:49:48

    Jednak wolę Play Fresh niż OFNK. Daje o wiele większe możliwości, choć fakt bezpakietowego dostępu do neta jest niezaprzeczalną zaletą. Nie jestem nerwowy generalnie i nie tworzę historii. Staram się jak mogę merytorycznie podchodzić do rzeczy.

  • -1

    53. ~  2010-08-14 01:38:41  host: 91.216.160.25

    @44: A co mi da przelew sms? Żeby na drugim numerze przepadły? Ton Twojej wypowiedzi był nie mniej szyderczy. @45: Tylko, że to chyba nie on pisał.

  • 0

    54.  2010-08-14 10:08:51

    Pieniądze WSZĘDZIE przepadają. Ale w Orange najszybciej, to fakt.

  • 1

    55. ~mr. Wolf  2010-08-14 10:46:44  host: public66085.xdsl.centertel.pl

    Witam serdecznie! Z niesmakiem stwierdzam,że poziom niektórych wypowiedzi jest naprawdę żenujący - awarie się zdarzają W KAŻDEJ SIECI,podobnie jak może nawalić KAŻDY telefon i KAŻDY samochód,na to nie ma mądrych... Odnoszę wrażenie,że akurat tego dnia wszyscy ci wrzeszczący mieli do załatwienia jakiś NIESAMOWICIE WAŻNY interes,w którym prawidłowe działanie Orange było niezbędne (może "klient biznesowy" ma tam numer,hm?) :-) :-) :-) i "sprawa się rypła"... Są ludzie tak zawistni i paskudni,że nie przepuszczą żadnej okazji,by kogoś opluć... Nieważne,że nie ma taki "ludź" numeru w Orange,co szkodzi napisać,jaki to jest zirytowany i zniesmaczony... Zresztą,nieważne,czy dotyczy to tego czy jakiegokolwiek innego operatora - zdarzyć się to może i zdarzać się BĘDZIE,szanowni państwo! Jak każda technologia,może nawalić... Pewnie za jakiś czas przeczytamy o awarii w Plusie czy Play i forum znowu zapełni się złośliwościami,po co one komu? Co do prestiżu Orange: mam numer w tej sieci kilka lat i nie czuję go w żaden sposób,po prostu (poza jedną wpadką) solidnie wywiązują się z umowy i nie mam problemu z rozwiązaniem jakichkolwiek wątpliwości/problemów przez BO... A może to jest właśnie ten prestiż? Nieee,to niemożliwe... ;-)

  • 0

    56. ~mr. Wolf  2010-08-14 10:58:06  host: public66085.xdsl.centertel.pl

    Co do częstych awarii: przez te kilka lat zasięg zniknął mi może dwa razy w mojej miejscowości,czasem zdarzało mi się poczekać dwucyfrową liczbę minut na połączenie z konsultantem (co nie naraziło mnie na żadne dodatkowe,poza przewidzianymi,koszty) i to by było na tyle... Za to w miejscowości,gdzie mieszka moja Wilczyca,Orange ma najmocniejszy zasięg - Plus na 2+,Era podobnie a Play w ogóle. I co? Mam kogoś o to wymyślać? Nieee,wybiera się takiego operatora,który zapewnia najlepszy poziom zasięgu i z jego usług korzysta,amen. Komentarze w rodzaju "a bo ona mieszka pewnie w jakiejś dziurze" nic mnie nie obchodzą,bo to nie ma nic do rzeczy... Pozdrawiam!

  • 0

    58.  2010-08-15 21:57:14

    Proszę się nie przejmować. Z dużym prawdopodobieństwem można założyć, że są to koszty nieustającego tropienia zbędnych wydatków. Tak już niestety pozostanie, chyba że ktoś jednak się zastanowi.

  • 0

    59. ~  2010-08-17 13:59:52  host: dpr253.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zgodzę się zdecydowanie z @mr.Wolf, tego typu awarie mogły się zdarzyć u każdego operatora. Z reszta nie trzeba było długo czekać, bo na drugi dzień z tą samą sytuacją borykał się inny operator. Najważniejsze,że szybko sobie poradzili. @40 wydaje mi się, że operatorów ocenia się biorąc pod uwagę całokształt działań ,a nie tylko awarię etc. A jak by tak przejrzeć oferty, to trzeba przyznać ,że w ostatnim czasie pojawiło się sporo nowości na rynku. Chociażby zwierzęce taryfy. Sama korzystam z pelikana i pod względem ilości pakietów zawartych w abonamencie to chyba ciężko by było znaleźć odpowiednik tej oferty w innej sieci

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-162-138.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.