Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości "Ryś" w Orange World

"Ryś" w Orange World

sirmark 9 Lutego 2007 17:59

0 0

Na ekranach polskich kin pojawił się właśnie film "Ryś" przedstawiający dalsze losy Ryszarda Ochódzkiego, bohatera kultowego filmu "Miś" Stanisława Barei i "Rozmów kontrolowanych" Sylwestra Chęcińskiego. Jednocześnie Orange zaoferował swoim klientom szeroką ofertę dzwonków i tapet związanych z filmem.

Już od dnia premiery klienci Orange mogą ściągać na telefon elementy personalizacyjne dostosowane do wszystkich telefonów z oferty Orange. Są to tapety nawiązujące do filmu oraz dzwonki true tone z najciekawszymi dialogami. Wkrótce klienci będą mieli również dostęp do najzabawniejszych scen z filmu, które można oglądać na ekranie telefonu. W serwisie można także znaleźć informacje o filmie oraz o płycie ze ścieżką dźwiękową.




Oferta dzwonków, tapet i filmików z filmu "Ryś" dostępna jest wyłącznie w Orange w serwisie pod adresem wap.orange.pl.

Źródło tekstu: Orange     

Dodaj do:
w sumie: 15
  • 0

    1. ~jeż  2007-02-09 18:17:54  host: 217.116.110.185

    Jednocześnie Orange zaoferował swoim klientom szeroką ofertę dzwonków i ....... co?

  • 0

    2. ~r  2007-02-09 19:30:54  host: chello087206151164.chello.pl

    #1: jak to co? Nic tylko musisz pędem lecieć i brać ze dwie aktywacje w Orange :D

  • 0

    3. ~wiedzący  2007-02-09 20:27:41  host: nat-pr2.aster.pl

    byłem dzisiaj na tym filmie i owszem, jest trochę śmiesznych dialogów, ale Miś czy Rozmowy Kontrolowane to to nie są... Nie sądze, żeby po wyjściu z kina ktokolwiek chciał coś ściągać na komórkę a już zwłaszcza w sieci w której nic nie działa :-)

  • 0

    4.  2007-02-09 21:22:46

    nie wspominając o koszcie tych zabaw:P

  • 0

    5.  2007-02-09 21:41:11

    #1. tapetow ;) .. thx

  • 0

    6.  2007-02-10 10:08:44

    Byłem na filmie i nawet spoko! szczerze polecam

  • 0

    7. ~  2007-02-10 11:19:48  host: aaa73.neoplus.adsl.tpnet.pl

    #wiedzący tobie chyba mozg nie działa, pomyśl zanim coś napiszesz :P

  • 0

    8. ~blom  2007-02-10 12:13:34  host: gate.krotoszyn.kaskada.net

    a keidy bedzie "strus" "krzys" i "kubbus puchatek"???

  • 0

    9. ~szao  2007-02-10 17:09:12  host: edh66.internetdsl.tpnet.pl

    jak dla mnie to Rysia trzeba przede wszystkim obejrzec w kinie

  • 0

    10.  2007-02-10 17:39:01

    @blom: ponoć nawet na najgłupsze pytania są odpowiedzi ale...

  • 0

    11. ~blom  2007-02-10 23:08:39  host: gate.krotoszyn.kaskada.net

    marcinb - hehehe

  • 0

    12.  2007-02-12 13:36:30

    że tez współpracują z tak średnio śmiesznym filmem.Przede wszytkim film trwa 2,5h!!!!!Troche przegięcie nie myslicie-no ale orange nigdy ambitnego kina ne wspierała, więc chyba zbyt wiele od tej sieci wymagam;/

  • 0

    13. ~heyak  2007-02-12 15:31:04  host: dql122.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ten film jest śmieszny tylko w dwóch, no może trzech scenkach.A tak to czasami nawet człowiek czuje się zażenowany. A co do orange, to-kogo będzie stać na to, co oni oferują, chyba milionerów.

  • 0

    14.  2007-02-13 12:28:14

    obecna rzeczywistość jest lepsza ironią niż ten film. A orange żadnej okazji nie może przepuścić, by zarobić na kinomaniakach.

  • 0

    15. ~andrew  2007-02-15 12:43:50  host: dpz202.neoplus.adsl.tpnet.pl

    popieram KimdzonG. A Orange jak zwykle chce zbić na czym się da kase. Chce na legendzie Misia, teraz Rysia zarobić. Żałosne.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-20-157-174.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.