Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Rynek połączeń telefonicznych prepaid się podwoi

Rynek połączeń telefonicznych prepaid się podwoi

sirmark 4 Sierpnia 2004 10:58

0 0

W Stanach Zjednoczonych ponad 150 milionów konsumentów posiada telefon komórkowy, a do 2007 roku liczba osób korzystających z usług telefonicznych opłacanych z góry (obejmuje to miedzy innymi usługi z możliwością płacenia kartą kredytową) mają się prawie podwoić. Jeśli do 2006 roku powstanie silny rynek takich usług skierowanych do nastolatków i ludzi o niskich dochodach, nowi użytkownicy mogliby wnieść kolejne 6.3 miliarda USD zysku do całego rynku telefonii bezprzewodowej.




W 2006 roku ilość osób płacących z góry za połączenia telefoniczne ma wzrosnąć do 20 proc. wszystkich użytkowników (w 2003 roku stanowili oni 8 proc. użytkowników). 49 proc. abonentów wymieniło możliwość kontrolowania kosztów jako pierwszy powód wyboru taryfy prepaid. Jednak usługi te skierowane są także do rynku młodzieżowego, który może przynosić duże zyski. Takie usługi pozwalają młodym ludziom na elastyczność, co jest u nich bardzo ważnym czynnikiem przy wyborze rodzaju usługi. Yankee Group spodziewa się wzrostu tego segmentu o 70 proc. do 24.8 miliona klientów do końca 2007 roku.

Źródło tekstu: PRnews.pl     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-118-102.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.