Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości "Ryczałt SMS" w Heyah - oficjalnie

"Ryczałt SMS" w Heyah - oficjalnie

WitekT 22 Września 2006 10:55

0 0

Od 25. września użytkownicy Heyah będą mogli wysyłać SMSy do wszystkich sieci komórkowych w Polsce za 0 groszy.

Aby skorzystać z usługi Ryczałt SMS wystarczy wysłać bezpłatny Ekspresowy Kod Aktywujący *110*4# lub skontaktować się z Biurem Obsługi Użytkownika Heyah. Z konta użytkownika zostanie pobrana opłata w wysokości 5 zł, a uruchomienie usługi potwierdzone będzie SMS-em. Usługa jest ważna przez 7 dni od chwili jej aktywacji. Z oferty można skorzystać ponownie po upływie ostatniego dnia obowiązywania poprzedniej. Osoby, które aktywują usługę, w ciągu tygodnia będą mogły wysłać nawet 1000 darmowych SMS-ów.




Z oferty Ryczałt SMS można korzystać od 25. września do 30. listopada. W tym czasie użytkownik może wykupić dowolną liczbę usług Ryczałt SMS.

Więcej informacji oraz regulamin będą dostępne na stronie www.heyah.pl od dnia uruchomienia usługi, czyli od 25. września.

Źródło tekstu: Heyah     

Dodaj do:
w sumie: 139
  • 0

    120.  2006-09-25 10:20:41

    Powiem Wam, że młodzi ludzie jednak stukają w ten telefon i kiedy jeszcze więcej z nich się dowie o tej usłudze to z pewnością przybędzie aktywnych kart Heyah. Sa tacy którzy w 99% tylko piszą i to dla nich oferta ! Tylko po co zrobili ten nowy dziwny prefix ? Wygląda podobnie do 0700...

  • 0

    121. ~heyah  2006-09-25 13:32:19  host: eor61.internetdsl.tpnet.pl

    ale kicha oferta :(

  • 0

    122. ~premier  2006-09-25 16:26:25  host: ajw208.neoplus.adsl.tpnet.pl

    odułem ich już na ponad 20 zeta

  • 0

    123. ~remis  2006-09-27 19:21:46  host: ebr151.neoplus.adsl.tpnet.pl

    buahahahaha buahahahaha
    ale oferta !!!!!!
    od kiedy to za coś darmowe trzeba płacić 5 zeta i to na tydzień !!!!!
    oszuści i krętacze !!!!!!!

  • 0

    124.  2006-09-27 22:25:43

    kojot67: nie każdy ma dostep do internetu w Polsce - spora grupa naszego społeczeństwa jeszcze nie wie co to jest. Są miejsca w Polsce, gdzie ludzie nie mają doprowadzonej kanalizacji do domów, a Ty mówisz o ogólnym dostępie do sieci. Zresztą jak wysyłasz smsy z telefonu to masz większą pewność, żę dojdzie on do odbiorcy. Niestety wysyłając z sieci nie masz tej pewność.

  • 0

    125.  2006-09-27 22:26:42

    premier: o co Ci chodzi?

  • 0

    126. ~matematyk  2006-09-28 09:32:05  host: pradnikc.gemini.net.pl

    To na miesiac wychodzi 20 zl na 3 miesiace 60 zl rzeczywiscie 0 gr.

  • 0

    127.  2006-09-28 11:37:54

    nie rozumiem ludzi ktorzy sie dziwia ze to nie jest za darmo, jest jakas promocja u jakiegos operatora w ktorej jest cos za darmo, plus ma darmowe wieczory i weekendy za ktore trzeba zaplacic, orange teraz zatrzymuje czas, no ale trzeba pierwsze 2 minuty zaplacic, pozatym jak juz ktoś wspomnial usluga sie nazywa "ryczałt za sms" a nie darmowe smsy pozdr.

  • 0

    128. ~Iskierka  2006-09-28 13:11:50  host: akm187.internetdsl.tpnet.pl

    To chyba taka mentalność polaków, cokolwiek by nie bylo to jest i tak źle... wiecznie niezadowoleni... szkoda słow!!!

  • 0

    129.  2006-09-28 21:02:41

    oferta konkretna, miejmy nadzieje ze spowoduje to rych u innych opwo :) choc nie mowie ze TT z smsi za grosz sie nie popisal :) pozdr

  • 0

    130.  2006-09-28 21:05:46

    126. ~matematyk: pomnóz teraz 4000x 0.2zl za smsy np do plusa, czyli jak widzisz 20 zl na przeciw 800. a mówią ze matemtyka jest trudna

  • 0

    131.  2006-09-30 23:05:40

    Plus (Plus, Simplus, MixPlus, Sami Swoi): 601, 603, 605, 607, 609, 691, 693, 695, 697, 661, 663, 665, 667, 669, 885, 887, 781. Era (Era, Tak Tak, Heyah): 600, 602, 604, 606, 608, 692, 694, 696, 698, 660, 662, 668, 880, 886, 888, 889, 788. Orange (Orange, Orange Go, Pop): 500, 501, 502, 503, 504, 505, 506, 507, 508, 509, 510, 511, 512, 513, 514, 515, 516, 517, 789. P 4 (nowy operator): 790, 791, 792, 793.

  • 0

    132.  2006-11-03 18:00:03

    Fajna oferta!!! chociaz magiczne pakieciki były lepsze

  • 0

    133.  2006-11-03 18:02:03

    Fajna oferta!!! chociaz magiczne pakieciki były lepsze

  • 0

    134. ~szefoo  2006-11-08 13:46:58  host: krycha.t16.ds.pwr.wroc.pl

    To jest spoko oferta dla kogos kto wysyla przez tydz np 1000sms, choc juz przy 30 smsach sie oplaca bo za 5 zl do innych sieci mozna wyslac tylko 25 smsow

  • 0

    135. ~Wozdynek  2006-12-01 18:29:43  host: elv178.internetdsl.tpnet.pl

    Dziwne, dzisiaj zamowilem pakiet i zabrali mi tylko 3 zł z konta a mam normalnie darmowe smsy. Na stronie HEYAH nie ma żadnej infromacji na temat przedłużenia tej promocji.

  • 0

    136. ~Virtuos  2006-12-05 08:46:17  host: dbs28.neoplus.adsl.tpnet.pl

    szkoda ze tak krotko trwa ta promocja, moze teraz darmowe rozmowy na pakiety beda:D

  • 0

    137. ~razor  2007-03-12 21:41:45  host: absk177.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ale lipa tylko na 7 dni caly MC powinno byc:(((((((((((

  • 0

    138. ~  2008-01-12 20:18:00  host: hiy91.internetdsl.tpnet.pl

    głupie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 0

    139. ~Patrycja  2009-11-12 13:29:39  host: hpa230.internetdsl.tpnet.pl

    To teraz nie jest juz aktualne to ??:>

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-166-245-10.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.