DAJ CYNK

Rybak-Dowżyk: Polkomtel boi się odpływu klientów

WitekT

Prawo, finanse, statystyki

T-Mobile zrealizował komunikacyjną akcje SMS-ową, w ramach której na losowo wybrane numery sieci komórkowych przesłane zostało zapytanie o zgodę na kontakt doradcy i zaprezentowanie oferty przeniesienia numeru. W treści komunikatu nie było żadnych informacji, które mogłyby zachęcać klientów do rozwiązania obowiązujących umów - napisano w przesłanym TELEPOLIS.PL oświadczeniu.

T-Mobile zrealizował komunikacyjną akcje SMS-ową, w ramach której na losowo wybrane numery sieci komórkowych przesłane zostało zapytanie o zgodę na kontakt doradcy i zaprezentowanie oferty przeniesienia numeru. W treści komunikatu nie było żadnych informacji, które mogłyby zachęcać klientów do rozwiązania obowiązujących umów - napisano w przesłanym TELEPOLIS.PL oświadczeniu.

Dziś Polkomtel poinformował, że uzyskał sądowy nakaz, który zabrania wysyłania takich SMS-ów przez T-Mobile.

Zobacz: Sąd zajmie się SMS-ami nakłaniającymi klientów Plusa do zmiany operatora.

Jak dodaje T-Mobile, możliwość przeniesienia numeru jest zagwarantowana prawem wszystkim użytkownikom telefonii komórkowej, a oferta prezentowana jest jedynie tym klientom, którzy wyrażą chęć zapoznania się z nią wysyłając SMS-a zwrotnego. Jak podkreśla telekom, ta formuła komunikacji nie jest nowością na polskim rynku. W ostatnich dwóch latach korzystali z niej wielokrotnie również inni operatorzy, także w kontaktach z klientami T-Mobile.

Realizowane przez T-Mobile Polska działania są w pełni zgodne z prawem co potwierdzają wykładnie przygotowane i opublikowane przez najważniejszych ekspertów właściwego Prawa. 7. lipca T-Mobile Polska złożyła zażalenie na postanowienie Sądu Okręgowego. W naszej ocenie reakcja Polkomtelu jest bardziej elementem rywalizacji rynkowej i obawy o odpływ klientów - powiedziała TELEPOLIS.PL Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej T-Mobile Polska.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł