Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Rybak-Dowżyk: Polkomtel boi się odpływu klientów

Rybak-Dowżyk: Polkomtel boi się odpływu klientów

Piszemy o tym pierwsi WitekT 9 Lipca 2014 16:35

8 30

T-Mobile zrealizował komunikacyjną akcje SMS-ową, w ramach której na losowo wybrane numery sieci komórkowych przesłane zostało zapytanie o zgodę na kontakt doradcy i zaprezentowanie oferty przeniesienia numeru. W treści komunikatu nie było żadnych informacji, które mogłyby zachęcać klientów do rozwiązania obowiązujących umów - napisano w przesłanym TELEPOLIS.PL oświadczeniu.



Dziś Polkomtel poinformował, że uzyskał sądowy nakaz, który zabrania wysyłania takich SMS-ów przez T-Mobile.




Zobacz: Sąd zajmie się SMS-ami nakłaniającymi klientów Plusa do zmiany operatora.

Jak dodaje T-Mobile, możliwość przeniesienia numeru jest zagwarantowana prawem wszystkim użytkownikom telefonii komórkowej, a oferta prezentowana jest jedynie tym klientom, którzy wyrażą chęć zapoznania się z nią wysyłając SMS-a zwrotnego. Jak podkreśla telekom, ta formuła komunikacji nie jest nowością na polskim rynku. W ostatnich dwóch latach korzystali z niej wielokrotnie również inni operatorzy, także w kontaktach z klientami T-Mobile.

Realizowane przez T-Mobile Polska działania są w pełni zgodne z prawem co potwierdzają wykładnie przygotowane i opublikowane przez najważniejszych ekspertów właściwego Prawa. 7. lipca T-Mobile Polska złożyła zażalenie na postanowienie Sądu Okręgowego. W naszej ocenie reakcja Polkomtelu jest bardziej elementem rywalizacji rynkowej i obawy o odpływ klientów - powiedziała TELEPOLIS.PL Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej T-Mobile Polska.

Źródło tekstu: wł     

w sumie: 137
  • 1

    127.  2014-07-10 12:59:40

    Nie po raz pierwszy ta Pani wypowiada się niezręcznie. Nie dość że broni wyjątkowo prymitywnej metody zdobycia klientów, której obronić się po prostu nie da, to jeszcze uważa za idiotów publikę, próbując wmówić że wysyłka poszła na numery wybrane losowo. Pani rzecznik ośmiesza siebie i sieć dla której pracuje.

  • -2

    128. ~Tadek  2014-07-10 13:27:24  host: user-46-113-190-165.play-internet.pl

    ~117 Tu się nie zgodzę, wg mnie T-M wraz z Orange mają teraz najlepszy zasięg. Wszędzie mocno i stabilnie. Jeszcze 4 msc umowy w Play na neta i baj baj fioletowy, siedząc tu gdzie siedzę na macierzystym mam całe 1.7 Mbit... Gdzie karta T-M ma 8/9...

  • 0

    129.  2014-07-10 13:52:24

    @128
    ja mówiłem o taryfach telefonicznych, a nie internetowych. play online nie działa w roamingu. internet mobilny mam w orange i jest ok. 12Mbps down, 4 Mbps upl. niestety na terenach jeszcze przed modernizacją jest cienko, ale to podobno kwestia miesiąca-dwóch i modernizacja się skończy. wtedy przełączę się na roaming orange. jednak różnica między t-m a orange jest spora w zasięgu 3g. wystarczy porównać mapki na stronach operatorów.

  • 0

    130.  2014-07-10 14:17:40

    @128 Orange wciąż ma duże braki, jest mnóstwo obszarów które nie widziały standardowego 3G tego operatora, pchają tam CDMA, więc na smartfonie padaka

  • 0

    131.  2014-07-10 18:43:12

    Mnie ciekawi że wysyłając taki spam sieć im nie padnie jak i nie padają sieci odbierające ten spam. Zwykły użytkownik gdyby chciał tak spamować to by go zablokowali ;) Naganiacze szukają sposobu jakby tu zarobić wszelkimi sposobami i menda drugiej mendzie krzywdy nie zrobi jak chodzi o kasę. Za to rybce płacą i reszcie ekipy.

  • 1

    132.  2014-07-10 19:16:38

    Ta pani ze swoimi wywodami jest wyjątkowo żałosna i niewiarygodna. T-mobile zasługuje na bardziej elokwentnych przedstawicieli.

  • 2

    133. ~Zacheusz  2014-07-10 21:00:57  host: ip-78-30-109-131.free.aero2.net.pl

    Korzystam z Plusa i nie mam zastrzeżeń. Jak będę chciał operatora zmienić, czy zapoznać się z ofertą konkurencji, to wiem gdzie i co znaleźć. Nie życzę sobie spamowania. Plus postąpił mądrze wg mnie, szanując swoich klientów.

  • -1

    134. ~Lust  2014-07-11 13:32:03  host: afcb64.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ~129 widac też w prędkości niby 3g po jednej i po drugiej stronie na full zasiegu u mnie, ale mimo wszystko transfer zawsze 30% szybciej mam w heyah.

  • 0

    135.  2014-07-11 14:49:57

    ~119: ależ oczywiście NIE. liczy się cel przekazu - a celem jest właśnie przekonanie do zerwania umowy. nieważne ile na ten temat będzie napisane przez prawników, każdy rozsądnie myślący intuicyjnie wie, że takie tłumaczenie słuzy tylko cięciu w wiadomo co.

  • 0

    136. ~bodzio  2014-07-11 23:03:57  host: 91-225-11-116.laguna.net.pl

    Ciekawe co by powiedzieli jakby była odwrotna sytuacja. Na tą chwilę starają się dorównać Plusowi w ofercie LTE. Jeszcze trochę czasu upłynie.

  • 0

    137. ~wasyl  2014-07-12 18:09:25  host: user-46-112-177-103.play-internet.pl

    Mysle, że kazdy postapilby tak samo... Co to w ogole za pomysl? Sami sobie nie potrafia klientow szukac tylko musza podbierac u konkurencji w taki bezczelny sposob? Tak samo irytujace jak ludzie z playa ktorzy jeszcze dzwonia... to juz jest w ogole patologia... Ja potrzebuje szybkiego i niezawodnego internetu, a taki oferuje tylko plus. Dlatego nie predko sie przeniose do innej sieci.

  • 0

    138. ~Arek  2014-07-13 21:07:11  host: 078088059137.bielskobiala.vectranet.pl

    Trochę dziwny tytuł. Przecież nie o to sprawa idzie, że Polkomtel się czegoś boi, tylko że abonenci się wkurzają na to, że ktoś im głowę zawraca bzdurami. Moim zdaniem - bardzo dobry ruch, bo mnie takie telefony wkurzały. A dzięki temu - nie ma problemu, a ja czuję, że Plusowi jednak na mnie zależy. W sumie o to chodzi w obsłudze klienta.

  • 0

    139. ~Zagros  2014-07-15 08:25:11  host: aatc244.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Plus takich dziwnych praktyk się nie chwyta. Widać obsługa klienta, a wlaściwie marketing w T Mobile szwankuje i nie maja pomysłu na swoją reklamę wysyłając dziwne sms-y do konkurencji. Plus reklamuje się w sposób tradycyjny i to jest jego zaleta. Jego reklamy zarówno TV jak i bilboardy są w wielu miejscach.

  • 1

    140. ~no name  2014-07-16 15:21:12  host: 201.13.210.91.fan-tex.com.pl

    T-Mobile mogło by nie tracić klientów, wystarczy przedstawić dobrą ofertę a klienci pozostaną.

  • 0

    141. ~  2014-07-18 21:17:09  host: 87.120.12.80

    Lepsze oferty i będzie ok

  • 0

    142. ~Billy  2014-07-27 21:49:15  host: acqq112.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Żenujący marketing T Mobile i słaba oferta Jump - tak oto wygląda marketing w wykonaniu obcego kapitału jakim dysponuje T. Plus zrobił genialne posunięcie, że nagłośnił sprawę dziwnych SMSów. Kara powinna zostac nałaożona na T Mobile i powinna byc dotkliwa, tak aby odczuli ją abonenci i dzięki temu sprowadzili T na ziemię (polską ziemię). Ja jestem w Plusie i w nim zostanę.

  • -1

    143. ~Beton  2014-07-27 22:35:02  host: aenl49.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Co tu duzo mowic... nie fajna zagrywka ze strony t-mobile... Bardzo dobrze, ze chociaz dzieki plusowi juz prawdopodobnie nikt tak nie bedzie robil... ja wiem ze rynek jest juz zapchany ale wszyscy powinni grac fair. Jakos nie slyszalem nigdy zeby Plus cos takiego wyczynial. A t-mobile i play caly czas.

  • -1

    144. ~Atos  2014-07-27 23:02:37  host: 093105170139.bielskobiala.vectranet.pl

    W ogóle to jest zabawne. Jest nakaz sądowy, a t-mobile idzie w zaparte, że nic złego nie zrobiło ;). A szczerze mówiąc, cieszę się, że już mi nie będą drażnić tymi esemesami. Nie po to w końcu się wybiera operatora, żeby go zmieniać. Poza tym Plusa nie wybrałem przypadkiem, tylko dlatego, że czymś mnie tam zainteresował.

  • -1

    145. ~Volf  2014-07-28 20:43:00  host: aq02.aqua.com.pl

    Mam abo w plusie i tak już zostanie. Nie będę płacił obcemu kapitałowi, który w ten sposób zachęca potencjalnych klientów. szkoda, że jeszcze nie podawali, że dadzą 100 za przejście.

  • -1

    146. ~Janek  2016-03-23 12:20:56  host: 188.146.73.96.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @145 Polkomtel to polska spółka? Ciekawe, że jej głównym udziałowcem jest podmiot zarejestrowany na Cyprze! To a propos Twojego patriotyzmu:-)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-163-173-253.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.