DAJ CYNK

Ruszyła kampania społeczna "Bo najważniejszy jest głos. Usłysz Skolimów"

msnet

Wydarzenia

Akcja, której ambasadorem jest Jan Nowicki, ma celu przypomnienie, że telefon to przede wszystkim głos i rozmowa. Zwraca też uwagę na kwestię podtrzymywania i pielęgnowania relacji z bliskimi, zwłaszcza z osobami starszymi.



Akcja, której ambasadorem jest Jan Nowicki, ma celu przypomnienie, że telefon to przede wszystkim głos i rozmowa. Zwraca też uwagę na kwestię podtrzymywania i pielęgnowania relacji z bliskimi, zwłaszcza z osobami starszymi.

Współczesne urządzenia pozwalają nam wykonywać bardzo wiele różnych czynności, natomiast podstawowe funkcje telefoniczne są coraz bardziej spychane na margines. Coraz szybszy tryb życia sprawia, że coraz rzadziej znajdujemy w nim czas na spotkanie ze znajomymi i rodziną. Skupiamy się przede wszystkim na własnym życiu, zaniedbując kontakty z bliskimi, w tym osobami starszymi, którym coraz częściej doskwiera samotność. Aby pokazać, jak ważne jest podtrzymywanie więzi oraz głos najbliższej osoby, agencja 23HEROES wyprodukowała spot społeczny dla marki myPhone, w którym aktor Jan Nowicki prowadzi nas przez refleksyjną podróż pokazującą znaczenie wspomnianych wartości.

W świecie nieustannych premier flagowców, w których liczy się siła procesora, przekątna ekranu, czy liczba i jakość aparatów, coraz słabiej słychać głos z drugiej strony słuchawki. myPhone, jako producent telefonów klasycznych to odpowiednia marka, by przypomnieć o tym, co jest istotą telefonu, czyli rozmowa i głos drugiej osoby - powiedział o Paweł Gogler, Concept Director w 23HEROES.

Dobrze znamy potrzeby seniorów, ponieważ od lat skupiamy się na tym, aby dostarczać na rynek telefony proste w obsłudze, a tym samym przyjazne osobom starszym. Tę kampanię kierujemy jednak przede wszystkim do nieco młodszych odbiorców, chcąc zwrócić uwagę tej grupy na ogromne znaczenie budowania relacji i utrzymywania stałego kontaktu, w szczególności z rodzicami i dziadkami" - powiedział Radosław Trzeba, członek zarządu myPhone.

Spot został nagrany w Domu Artystów Weteranów Scen Polskich w Skolimowie, którego sponsorem jest myPhone. Oprócz Jana Nowickiego wystąpili mieszkający w Skolimowie artyści: aktorzy Eugenia Herman, Andrzej Szopa i Romana Kamińska, śpiewak Zdzisław Zaczyk oraz tancerka Ryszarda Gozdowska.



Marka myPhone zdecydowała się nie tylko wesprzeć finansowo Dom Artystów Weteranów Scen Polskich w Skolimowie, ale również dać szansę innym na udział w tym przedsięwzięciu. Dlatego już w listopadzie ruszy produkcja wyjątkowego audiobooka, do nagrania którego głosu użyczą mieszkańcy Domu Artystów oraz ambasador kampanii - Jan Nowicki. Audiobook będzie dostępny od grudnia na platformie partnera kampanii - księgarni internetowej Publio.pl. Całkowity dochód z jego sprzedaży zostanie przekazany na rzecz Skolimowa. Audiobook otrzymają również wszyscy, którzy kupią telefon klasyczny myPhone w okresie bożonarodzeniowym - poinformowała firma mPTech.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: mPTech