DAJ CYNK

Ruszyła kampania reklamowa Simplus Easy

WitekT

Wydarzenia

24. maja ruszyła nowa multimedialna kampania Simplus.

24. maja ruszyła nowa multimedialna kampania Simplus.

Kampania obejmuje telewizję (m.in. TVN, Polsat, TVP oraz kanały tematyczne), radio (RMF FM, Radiostację oraz radiostacje lokalne), prasę (prasę młodzieżową, studencką, Aktivist, Life), outdoor na terenie całej Polski oraz Internet (GG, Tlen, Onet.pl, Wirtalnapolska.pl, Interia.pl).

Celem kampanii jest zakomunikowanie nowej taryfy Easy, w której stawka w pakietach za minutę rozmowy do sieci i na telefony stacjonarne wynosi 25 gr brutto, a SMS w pakiecie kosztuje 1 gr (do sieci Plus GSM).

Nadzorem realizacji kampanii zajęło się Euro RSCG Warsaw. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Universal Mc Cann.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Media Run