Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Ruszyła kampania reklamowa sieci Folx

Ruszyła kampania reklamowa sieci Folx

orson_dzi 1 Lutego 2018 19:28

3 4

folx

Folx, sieć opierająca się na aplikacji mobilnej dla systemów Android i iOS, wystartowała z kampanią reklamową.

Subskrybując Folx za pomocą aplikacji mobilnej, za 29,99 zł miesięcznie otrzymujemy pakiet nielimitowanych rozmów, SMS-ów i MMS-ów oraz 20 GB Internetu. Rachunków nie trzeba opłacać, bo opłaty są ściągane bezpośrednio z karty płatniczej, którą należy podpiąć w aplikacji. Dodatkowo miesiąc darmowej subskrypcji można uzyskać zapraszając znajomą osobę do korzystania z sieci.

Subskrypcja Folx działa w całej Polsce, ale kartę SIM można obecnie zamówić w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie, Wrocławiu i na terenie konurbacji śląskiej.




Zobacz: Sieć Folx już bez zaproszeń



Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: folx

w sumie: 34
  • 0

    17. ~  2018-02-01 20:48:48  host: 89-64-15-70.dynamic.chello.pl

    16, przecież nie opłaca się dla takich oszczędności kupować u nich numeru. Jak były 3-6mcy to jeszcze ale 1 i aktywacje trzeba zapłacić! Tobie owszem się opłaci, bo dostaniesz kolejny miesiąc za free ;)

  • -1

    18. ~pabloki  2018-02-01 20:53:59  host: user-5-173-74-164.play-internet.pl

    15 wiesz orson tylko imbecyl nie zauważy że operatorem njumobile jest orange polska. przeciez to napisano w regulaminach. jak widzisz, potwierdzasz to co pisałem kiedyś że klient orange jest "specyficzny". tak łagodnie to ująłem ale wielu wie o co chodzi. sam trafiasz na dziwne przypadki choćby ten który opisałeś wyżej.

  • 1

    19.  2018-02-01 21:01:49

    @15 Człowieku, a kto regulaminy czyta? :P A o dziwnych przypadkach to ja Ci mogę praktycznie bez końca opowiadać. Klient jest specyficzny, bo tak go operator wychował. Polityka się zmienia ostatnio, ale wychowywanie to bardzo długi proces.

  • 0

    20. ~pabloki  2018-02-01 21:22:06  host: user-5-173-114-198.play-internet.pl

    18 mi sie wydaje że specyficznośc klienta orange nie wynika z wychowania przez operatora . trzeba być naprawdę nierozumnym by najpierw spędzic dużo czasu w kolejce salonowej orange , potem wykazać cierpliwość słuchając nieralizowania potrzeb klienta tylko przedstwaiania oferty ktorą klient nie jest zainteresowany a jeszcze słuchać stwierdzeń " najgorszemu wrogowi bym nie polecił orange", " tu zawsze śa takie kolejki , winym salonie tak samo" a i tak palant podpisuje przedłużenie umowy. regulaminów nie czytaja w kazdej sieci a potem dziwia sie że operator coś doliczył.

  • -1

    21. ~  2018-02-01 22:08:53  host: user-94-254-163-201.play-internet.pl

    Operatorzy powinni znacząco podnieść ceny. Minimalny abonament 50zł. Karty prepaid - doładowanie minimalne 70zł.
    Dzięki temu mogliby zainwestować w nadajniki

  • -1

    22. ~  2018-02-01 22:10:23  host: user-94-254-163-201.play-internet.pl

    Średnia pensja 5tys...a wy macie problem aby 25zł zapłacić? Cebulaki

  • 0

    23.  2018-02-01 22:56:45

    Folx odniesie może sukces jak przeniesie się do mniejszych miast. Podejrzewam, że Play chce sprawdzić Folx jako nowy kanał dystrybucji. Zobaczcie jakie oszczędności - wszystko odbywa się przez jedną aplikację i cześć - żadnych wydatków na pracowników w salonach. Konstrukcja oferty bajecznie prosta - klient podłącza kartę płatniczą i z niej automatycznie co miesiąc pobiera się opłata. Jeżeli Folx odniesie sukces wówczas Play wykupi Folx-a i dalej będzie rozwijał nowy kanał dystrybucyjny. Oferta skierowana jest do osób, które nie boją się nowych technologii i potrzebują prostego rozwiązania.

  • -1

    24. ~Frehar  2018-02-01 23:07:25  host: user-94-254-132-173.play-internet.pl

    Jestem w folx... oprócz takiego szczegółu ze ludzie z a2mobile jak do mnie dzwonią maja komunikat „nie ma takiego numeru” to reszta jest Ok ;)
    Co ciekawe gdy byłem zalogowany w roamingu O2 SK to kolega z a2mobile mógł do mnie dzwonić :)

  • 0

    25. ~Callm7 II  2018-02-01 23:20:33  host: a02-07-08.opera-mini.net

    Nie kumam, przecież oferta nie jest rewelacyjna, plej zakombinował zamiast to puścić we własnej ofercie pre/post paid.

  • 0

    26.  2018-02-02 00:24:48

    @20 a po co gdzieś iść jak operator drapie mnie w migdałki od strony żołądka? Bo na każde moje "bo mi się nie podoba" dostaje miesiąc za darmo? Klienci Orange byli przyzwyczajeni do rozdawnictwa kasy za nic. Dopiero niedawno zwroty za nic zostały zablokowane i liczba reklamacji zaczęła się mnożyć z dnia na dzień.

  • 0

    27. ~mkkot  2018-02-02 00:39:31  host: host167-244-211-80.static.arubacloud.pl

    Niedawno? Jak pracowałem na infolinii TP, a było to 3 lata temu, rekompensaty były tak śmieszne, że nie miałem ich nawet ochoty proponować, żeby nie wkurzać dodatkowo klientów.

  • 0

    28.  2018-02-02 08:51:13

    @27 po stronie mobilnej mogłeś dać klientowi cokolwiek, za cokolwiek, właściwie bo tak. I myślisz że duże kwoty są tu potrzebne? Najlepsze zawsze były zwroty rzędu niecałej złotówki, podczas gdy koszt połączenia z BOK był kilka razy większy. Ale ta satysfakcja... "Zmusilem ich! Oddali! Przyznali się złodzieje!" :)

  • 1

    29. ~  2018-02-02 10:22:16  host: 89-64-44-12.dynamic.chello.pl

    Sami pobierają kasę z konta. NIE dziękuję. Ale to dla naszej wygody. Trzeba być kretynem aby zezwolić komuś na dostęp do własnego konta.

  • 0

    30. ~tl  2018-02-02 11:03:48  host: 87-207-165-134.dynamic.chello.pl

    @22 karciarze to specyficzny typ klienta, dla nich nawet 25 zł jest drogo a 70 to już by była kradzież.

  • -1

    31. ~  2018-02-02 11:07:02  host: public-gprs366578.centertel.pl

    @29 tak działa polecenie zapłaty. XXI wiek, wypelzamy z ziemianek.

  • 1

    32. ~  2018-02-02 11:23:45  host: 159-205-158-8.adsl.inetia.pl

    @31 Polecenie zapłaty to rzecz dla frajerów. Nikt, kto szanuje swoje pieniądze, NIGDY tego nie aktywuje.

  • 1

    33. ~Piła  2018-02-02 11:41:13  host: user-94-254-167-18.play-internet.pl

    Trzeba być nie lada naiwniakiem, żeby podać nr karty płatniczej nieznanej firmie. W ogóle polecenie zapłaty jest dla osłów.

  • 0

    34. ~  2018-02-02 14:24:02  host: apn-31-0-68-139.dynamic.gprs.plus.pl

    Do 33. A może by tak jakiś argument a nie tylko wyzywanie kogoś od osłów

  • 0

    35.  2018-02-02 14:33:23

    29 i reszta - zielonego pojęcia nie macie - to po co się wypowiadacie?
    Polecenie zapłaty to nie jest dostęp do konta. Polecenie zapłaty swojemu bankowi zlecacie, który zawsze ma dostęp do konta. To, ze wierzyciel inicjuje operację, nie znaczy, że ma dostęp do konta!

  • 0

    36.  2018-02-02 14:38:06

    Jest to - chociażby ze względu na możliwość cofniecia płatności w dość długim terminie (chyba coś jak w przypadku kart kredytowych ten okres bezodsetkowy), co nie jest możliwe np. w przypadku zlecenia stałego.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-224-83-221.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Najpopularniejsze

Ankieta

Czy masz antywirusa w swoim telefonie?

Nastolatki zabezpieczają się, a Ty chronisz się przed wirusami?

 

Zobacz wynik | Opinie (4)

Archiwum Ankiet