Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Ruszył internetowy sklep Heyah

Ruszył internetowy sklep Heyah

WitekT 2 Sierpnia 2007 13:01

0 0

Heyah eSklep skierowany jest do osób, które uznają styl Heyah za własny. Zainteresowani znajdą tu największy wybór produktów ze znakiem Heyah m.in. gadżety i odzież.

Niebawem w eSklepie znajdą coś dla siebie także miłośnicy wyjątkowych numerów telefonicznych - do sprzedaży wejdzie limitowana seria kart SIM z unikalnymi, srebrnymi, złotymi i platynowymi numerami.




Heyah eSklep jest przedsięwzięciem, które łączy markę z jej użytkownikami nie tylko w kontekście telefonii komórkowej, ale również poprzez elementy związane z modą, młodzieżowym stylem i pomysłowymi gadżetami. Heyah eSklep jest prowadzony wspólnie z partnerem Heyah Klubu - gram.pl.

Źródło tekstu: Heyah     

Dodaj do:
w sumie: 23
  • 0

    4. ~M. G.  2007-08-02 13:32:09  host: aatd243.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Lepsze byłyby obniżki ceny usług. To byłaby lepsza reklama. A wyłudzanie od ludzi, którzy i tak już nie mało włożyli w sieć chociażby 20zł za kubek to jest zwykłe złodziejstwo.

  • 0

    5. ~78787  2007-08-02 13:35:02  host: azi6.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale mnie ten flash odrzuca - brrrr...

  • 0

    6. ~PLANET  2007-08-02 13:43:12  host: public-gprs69341.centertel.pl

    Huyah - cos dla dzieciaczkow... ale te numery 'platynowe' (pozyjemy, zobaczymy) to mozna by kupic i przeniesc ;)

  • 0

    7.  2007-08-02 13:46:29

    to się nazywa "eSklepie"? Czy źle komuś się odmnieniło w paru akapitach? :P

  • 0

    8. ~Filip  2007-08-02 13:46:59  host: bk66.internetdsl.tpnet.pl

    ludzie zanim coś kupicie ze sklepu pomyślcie, że dzięki znakowi na koszulce robicie darmową reklamę heyah za którą jeszcze wy płacicie. Reklame Heyah się zrobi, ale czy dostanie się dzięki temu coś w zamian? np obniżenie kosztów w cenniku? Wątpię, a dzięki wam przecież (dzięki reklamie na koszulce) nowych użytkowników i nowa kasa dla Heyah wpadnie. Pytanie teraz czy Heyah za to będzie się umiała jakoś odwdzięczyć?...

  • 0

    9. ~fat  2007-08-02 14:01:55  host: cpc3-nthc6-0-0-cust261.nrth.cable.ntl.com

    "eSklepie" to chyba efekt kopiowania i wklejania huhuhu xD

  • 0

    10.  2007-08-02 14:12:29

    kazdy sam z siebie dokonuje wybor, przeciez ludzi nie sa bydlem :) a jezeli ktos ma ochote na bluzeczke, a do tego jest cool, to czemu nie kupic (na codzien nosimy nike, adidasa itd) wyrobiona marke ?

  • 0

    11.  2007-08-02 14:21:06

    nie widzie nic zlego w noszeniu i robieniu reklamy heyah wkoncu chodze na codzien w butach nike mam plecak adidasa i co mam zaslaniac znaczki zeby nie robic reklamy bezsennsu koles kazdy chodzi w tym co chce i to jego sprawa

  • 0

    12. ~berdys  2007-08-02 16:11:58  host: 36.grybow.net.pl

    Plus i Orange tez daje kubki.. za ciezko uzbierane punkty ;) w koncu to gadzety reklamowe.... No i na tym polega biznes- teraz zamiast rozdawac gadzety reklamowe za friko - sprzedaje sie je na fali "uwielbienia" marki ;)

  • 0

    13. ~berdys  2007-08-02 16:17:53  host: 36.grybow.net.pl

    Sprzedac mozna wszystko ;) wklejone z wikipedii- nie chcialo mi sie strzeszczac : G.ó.w.n.o artysty to znane dzieło włoskiego artysty Piero Manzoni, której inspiracją były prace Marcel Duchampa. W maju 1961 roku, Manzoni zapakował swoje własne odchody do 90 ponumerowanych puszek. Każda zawierała po 30 gramów ekskrementów i była opatrzona etykietą z nazwą Gówno artysty (w języku włoskim, angielskim, francuskim i niemieckim). Manzoni sprzedał je za cenę ich wagi w złocie. Ich obecną wartość można wycenić na ok. 30.500 € (25.000 – 35.000 $ lub 120.000 zł). Po pewnym czasie, w wyniku wewnętrznego ciśnienia i postępującej korozji metalu, część puszek eksplodowała lub zaczęła cieknąć

  • 0

    14.  2007-08-02 16:18:50

    Ta, powklejałem sobie na szybko w txt linki i tak mi ciut źle się odmieniło. Już poprawiłem to "eSklepie" - dzięki Wam wszystkim! :)

  • 0

    15. ~berdys  2007-08-02 16:20:33  host: 36.grybow.net.pl

    Witku, prosze miec litosc nad tymi wulgaryzmami- gdyby ich nie bylo, cytat bylby nieco nieczytelny :)

  • 0

    16. ~r  2007-08-02 17:15:00  host: chello084010106085.chello.pl

    #13: za taką cenę to mógłby ten artysta w lepszą puszkę zainwestować. Albo chciaż słoik szklany dać. Wtedy posiadacz mógłby "toto" nawet naocznie podziwiać!

  • 0

    17. ~r  2007-08-02 17:15:36  host: chello084010106085.chello.pl

    ;-)

  • 0

    18.  2007-08-02 19:20:29

    #4: M.G.Tam nikt nic nie wyłudza tylko sprzedaje! A co ty włożyłeś w sieć? Działkę im może dałeś pod budowę masztu, maszt postawiłeś? Pochwal się "ile włożyłeś w sieć"

  • 0

    19.  2007-08-02 19:21:27

    Czy tylko kupiłeś starter za 3 zeta i strzelasz głuche i zajmujesz sieć:)

  • 0

    20. ~ahan  2007-08-02 23:54:40  host: 87-205-37-214.adsl.inetia.pl

    ja już od dawna nie mam karty w heyah ... z powodu zasięgu, a numerek był fajny :D

  • 0

    21. ~  2007-08-03 11:37:47  host: ns.km10530.keymachine.de

    Na ta ich strone to sie na da wejsc przez te flashe haha moze lubia miec mniej klientow ;-)

  • 0

    22. ~22  2007-08-03 13:58:25  host: bme43.neoplus.adsl.tpnet.pl

    21 - kupe se lepszy komputer to se będziesz wchodził na ich stronę:) A tak tylko marudzisz na jakieś flesze, które normalnym użytkownikom nie przeszkadzają...

  • 0

    23. ~dzodzo  2007-08-03 21:54:12  host: 34-pr2-9.acn.waw.pl

    ja niemam super kompa i wszystko jest ok a sklepij jest bomba

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-44-105.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.