Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Ruszają zwolnienia dobrowolne w Polkomtelu

Ruszają zwolnienia dobrowolne w Polkomtelu

WitekT 23 Stycznia 2012 16:15

0 0

Polkomtel przygotował dla swoich pracowników program odejść dobrowolnych. Ci, którzy sami zdecydują się odejść z firmy, a ich podanie zostanie zaakceptowane, otrzymają dodatkowo od 2 do 8 pensji brutto - wynika z informacji TELEPOLIS.PL.

Z programu mogą skorzystać wszyscy pracownicy, którzy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony oraz 31. grudnia 2011 roku byli zatrudnieni w innych komórkach organizacyjnych niż szeroko rozumiana obsługa klienta (czyli m.in. w departamencie kompleksowej obsługi klienta, aktywacji i windykacji, reklamacji oraz salonach firmowych).




Oprócz wszystkich odpraw przewidzianych prawem oraz odprawy za skrócony okres wypowiedzenia (dodatkowa pensja za każdy miesiąc), pracownicy, których wnioski zostaną zaakceptowane, otrzymają dodatkowo 2 pensje brutto (staż pracy do 4 lat), 3 pensje brutto (od 4 do 8 lat), 4 pensje brutto (od 8 do 13 lat) lub 8 pensji brutto (powyżej 13 lat).

Akceptacja złożonych wniosków nastąpi do 24. lutego. Zwolnienia nastąpią najpóźniej do 31. marca. Jak wynika z informacji TELEPOLIS.PL, jeżeli skala odejść dobrowolnych nie będzie odpowiednio duża, to planowane są zwolnienia grupowe.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 172
  • 0

    174. ~rozczarowana  2012-02-02 19:51:22  host: evdo-78-30-73-209.subscribers.sferia.net

    nie zazdroszczę mu i życzę, żeby zarobił jescze kolejne miliardy. Tylko szkoda, że robi to krzywdząc innych ludzi. Tak nie zdobywa się szacunku ludzi, o czym świadczą krążące o synu i ojcu dowcipy. Żal mi też tych, którzy tutaj pokazują swoją radość, że innym przydarzyło się coś niedobrego. Życzę wszystkim, aby mogli z czystym sumieniem spojrzeć sobie w oczy w lustrze...

  • 1

    176. ~hpux  2012-02-02 22:11:17  host: dynamic-78-8-244-172.ssp.dialog.net.pl

    Kolejnym krokiem będzie pozyskiwanie złomu żelaznego z wież a konto spłaty kredytu na zakup Polkomtela oraz wyłączanie nadajników na noc, żeby zaoszczędzić na rachunkach za prąd.

  • 0

    179. ~do Plusi  2012-02-03 10:35:36  host: apn-46-76-109-5.dynamic.gprs.plus.pl

    @178 niezłą laurkę sobie wystawiasz - najpierw śmiejesz się z wykształcenia nowego właściciela firmy w której pracujesz, później z jego nazwisk, jego "firemek", "synalka", doradców ... Masz rację "Niesamowite, jak nisko i podło można się do siebie odnosić ..." Po typowej próbie zastraszania od razu widać, że jesteś z firmy. Stary sprawdzony schemat. Nie trzeba być specem żeby sprawdzić który numer z dynamicznym ip miał ip wyświetlone nad postem o godzinie też wyświetlonej nad postem.

  • 0

    180. ~hpux  2012-02-03 22:06:02  host: dynamic-87-105-138-187.ssp.dialog.net.pl

    Tym ktorzy sie ostana w polsatelu nowy wlasciciel szykuje ponoc obnizki od 6 do 12%.

  • 0

    181. ~do 178  2012-02-04 19:50:13  host: 93-186-31-81.rdns.blackberry.net

    do Plusi - typowe zachowanie i wypowiadanie się jak dla centrali. To już nawet nie jest zenujace, to jest smutne.

  • 0

    183. ~a_lex  2012-02-05 19:18:03  host: public-gprs62897.centertel.pl

    Przejrzałem sobie dzisiaj fakturę mamy, bo zazwyczaj było 70 zł, a dzisiaj ponad 200. Okazało się, że "zapomnieli" że kilka nr to darmowe i policzyli je normalnie - ciekawe, czy to odosobniony przypadek, czy reguła w ostatnim okresie rozliczeniowym? Początek odrabiania strat?

  • 0

    184. ~lala  2012-02-06 12:27:40  host: plus-96-192.polkomtel.com.pl

    a moze mama zapomniala?

  • 0

    185. ~a_lex  2012-02-06 12:38:33  host: dvi202.internetdsl.tpnet.pl

    Tak, okazało się że się umowa skończyła. Widocznie w Plusie lubią niespodzianki, bo nikt nie zadzwonił. Ciekawe, czy uwzględnią reklamację, bo takie niespodzianki to nie na moje poczucie humoru.

  • 0

    186. ~Polkomtl  2012-02-06 14:02:50  host: 93-186-31-81.rdns.blackberry.net

    A moze jednak przedluzyla umowe i nie zostala poinformowana o tym, że od nowego okresu powinna ponownie zdefiniowac wybrane numery bo w Plusie po skorzystaniu z przedluzenia i zmianie promocji - wybrane numery się "zeruja" (chociaż nie zawsze). Jeśli umowa się skonczyla ale nie zostala przedluzona to wybrane numery nadal powinny dzialac.

  • 0

    187. ~a_lex  2012-02-06 15:00:04  host: dvi202.internetdsl.tpnet.pl

    Dzięki za informację, mam nadzieję że jak kolega napisał "wybrane numery nadal powinny dzialać" szczególnie, że tak było już poprzednio (mama nie zależy na nowym telefonie a te nowe taryfy są po prostu gorsze, więc to już nie pierwszy raz jak skończyła się umowa i dzwoniła bez niej). Sama na pewno nic nie przedłużała. Mam nadzieję, że uwzględnią reklamację, a jak nie to trzeba będzie siedzieć w regulaminach - wrrr, że też ze wszystkim trzeba się użerać!-)

  • 0

    188. ~Mietek  2012-02-06 20:21:34  host: user-109-243-48-20.play-internet.pl

    @187 Hahaha... a mnie to się wydaje że regulaminy czyta się przed podpisaniem umowy ;) Wtedy rachunki nie są zaskoczeniem. I pretensji do nikogo się nie ma.

  • 0

    189. ~a_lex  2012-02-06 21:33:49  host: public-gprs251901.centertel.pl

    #187 - to źle Ci się wydaje kolego Hahaha ... Jest jeszcze prawo telekomunikacyjne, które określa zgrubsza szkielet umowy. I chyba jeszcze ważniejsza jest przyzwoitość i dobre imię operatora - ważniejsza niż marketing, bo na nie pracuje się latami. A sama umowa to już szczegół - oczywiście w poważnej firmie, a nie firemce która się bawi w naciąganie klientów.Zresztą akurat tę umowę czytałem, tylko dosyć dawno.

  • 0

    190. ~Ciekawy  2012-02-08 20:49:57  host: 31.61.112.179

    Przeciez kazdy czuje, ze w kolejnych krokach powinien poleciec caly back-office. Od Sprzedazy i Marketingu poczawszy przez IT, bezpieczenstwo, dzialy wsparcia, administracji a na deser HR. Wszystkie mozna scentralizowac w Polsacie. Jak HR zwolnia juz pracownikow to tez pod mlotek -w calosci z wymiana Dyrekcji wlacznie.

  • 0

    191. ~lala  2012-02-09 10:56:43  host: plus-96-192.polkomtel.com.pl

    189 - to Tobie sie zle wydaje. Prawo telekomunikacyjne to jedno, a umowa promocyjna (np na 2 lata czy rok) to drugie. W regulaminie nie ma informacji o obowiazku informowania klienta, ze konczy mu sie promocja, chociaz w miare mozliwosci dzwoni sie do klientow, wysyla smsy itp... Jesli skonczyla sie promocja to i warunki promocyjne (w starszych taryfach np wybrane numery) traca swoja waznosc. Tak wiec nie tylko operator powinien dbac o klienta i zaproponowac cos nowego ale i klient we wlasnym interesie powinien zainteresowac sie by miec lepiej i nie naciac sie na dodatkowe koszty... Bo potem pretensje do wszystkich, tylko nie do siebie...

  • 0

    192. ~siebel  2012-02-22 19:04:57  host: 88.203.185.2

    @lala nie gadaj głupot, jeśli pracujesz w polkometalu to doskonale wiesz jak to wygląda. Szanowny plusik bardzo często "zapomina" powiadomić klienta gdy kończy się mu promocja, np 12 miesięczna umowa z 50% rabatem na abonament lub z darmowymi numerami, które automatycznie są wyłączane o czym klient dowiaduje się...po gwałtownym wzroście faktury. A wystarczyło by wysłać klientowi smsa z przypomnieniem i byłoby po sprawie. Natomiast o loteriach, czasoumilaczach czy muzodajniach sieć nie zapomina klienta powiadomić. Twierdzisz, że plus nie ma obowiązku informować klienta, okej, prawda, ale to naraża abonenta na koszty...czy tak powinna postępować firma, która kreuje się na najlepszą sieć? W takiej sytuacji hasło nowej kampanii wizerunkowej naszej firmy "daj o siebie zadbać" jest tak pustym sloganem, że aż śmiesznym, czy nawet groteskowym. Może powinniśmy wysłać sugestię aby zmieniono to dumne hasło na np "daj sobie wcisnąć lte" albo "daj sobie wcisnąć konto avokado" czy też "poczuj się jak w texasie- daj sobie wcisnąć niepotrzebny pakiet". Do kolegi a_lex- możesz wysłać reklamację, ale pamiętaj że zasady zostały niedawno zmienione i teraz jeśli otrzymasz negatywną odpowiedź, nie możesz już odwoływać się do dyrektora departamentu reklamacji w celu ponownego zbadania sprawy. Teraz w myśl akcji "daj o siebie zadbać" po negatywnym rozpatrzeniu możesz co najwyżej iść do sądu. Niestety nie wiemy, czy dyrektor jest tak zapracowany, a może zwolniony przez pana Solorza, Kroka, Podgórskiego, czy jak mu tam na prawdę jest...

  • 0

    193. ~???  2012-02-23 13:32:09  host: apn-77-112-58-6.dynamic.gprs.plus.pl

    @siebel - Któraś już osoba z rzędu porusza dziwny wątek nazwiska czy nazwisk nowego właściciela Polkomtela. O co w tym chodzi ? - bo ja naprawdę nie wiem. Czy to ma byś niby śmieszne czy smutne, czy może poniżające ? Nie rozumiem kontekstu. Nie rozumiem problemu.

  • 0

    194. ~Troll  2012-02-24 11:29:00  host: staticline58664.toya.net.pl

    @ ??? To ja Ci wyjaśnię bo widać że nie chcesz widzieć prawdy jednej: kolega Siebel pisze słabych warunkach pracy w Waszej sieci (piszę Waszej bo sam pewnie jesteś jakimś kierownikiem albo coś w tym stylu). Nie trzeba pracować w Plusie by z powyższych wypowiedzi wywnioskować że zapanowały warunki makabryczne. Z jednym tylko się zgodzę z Tobą drogi ???, szastanie nazwiskami przełożonych to niezbyt fajna rzecz, nawet jeśli mogą być pospolitymi szujami.

  • 0

    195. ~lala  2012-02-25 11:40:09  host: plus-96-192.polkomtel.com.pl

    jemu chyba chodzilo o to dlaczego Krok itp...

  • 0

    196. ~???  2012-02-25 12:23:18  host: apn-46-169-32-199.dynamic.gprs.plus.pl

    @Troll / @lala - Pytałem o nazwiska bo to takie typowo polskie szydzenie i wyśmiewanie się nawet z tego. Tłumaczyć to chyba trzeba zawiścią itp... Pozostałe argumenty "siebel" są jak najbardziej trafione. A tak wogóle czy Siebel już jest wykorzystywany w plk czy został wprowadzony tylko po to żeby sztucznie podnieść wartość firmy przed sprzedażą ?

  • 0

    197. ~mua  2012-02-26 14:53:45  host: ip-195-242-252-143.catv.net.pl

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Zygmunt_Solorz-%C5%BBak

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-81-85-20.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy odporny na zachlapanie smartfon do 1200 zł to:

10 najlepszych smartfonów z odpornością na zachlapanie do 1200 zł (lipiec 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet