DAJ CYNK

Rusza "Wyspa Play" w Second Life

WitekT

Wydarzenia

Od 9. sierpnia Play rozszerza swoją działalność w Second Life otwierając Wyspę Play, na której znajdować się będzie m.in. klub muzyczny w stylu hawajskim, centrum multimedialne, wieżowiec z apartamentami oraz biuro prasowe, w którym dziennikarze i gracze, będą mogli spotkać się raz w tygodniu z jego pracownikami i rzecznikiem prasowym Play, a ściślej z ich awatarami. Gościem honorowym gry regularnie będzie również Jacek Hensler, szef marketingu Play.

Od 9. sierpnia Play rozszerza swoją działalność w Second Life otwierając Wyspę Play, na której znajdować się będzie m.in. klub muzyczny w stylu hawajskim, centrum multimedialne, wieżowiec z apartamentami oraz biuro prasowe, w którym dziennikarze i gracze, będą mogli spotkać się raz w tygodniu z jego pracownikami i rzecznikiem prasowym Play, a ściślej z ich awatarami. Gościem honorowym gry regularnie będzie również Jacek Hensler, szef marketingu Play.



Wyspa jest jednym z największym polskich projektów interaktywnych w rzeczywistości Second Life. Play chce wykorzystywać ten projekt do prezentacji nowych kampanii reklamowych oraz usług. W przyszłości operator rozważy możliwość sprzedaży doładowań na kartę, a nawet sprzedaży usług.



Oprócz tego, na Wyspie Play zaplanowano doskonałą zabawę, cykliczne imprezy oraz konkursy, w których będzie można wygrać super nagrody zarówno w świecie wirtualnym jak np. apartamenty na wyspie oraz te ze świata realnego jak telefony i startery Play.

Second Life wirtualny świat 3D to gra, która coraz bardziej zaczyna przypominać i funkcjonować jak prawdziwy rynek. W ramach gry, znajdującej się na wielu serwerach tworzących sieć, dostępne są narzędzia do modyfikacji wirtualnego świata Second Life oraz uczestniczenia w jego wirtualnej ekonomii. Gracze, mający postać awatarów, zarabiają wirtualne pieniądze, które można wymienić potem na te ze świata realnego. Według szacunkowych danych dostępnych na stronie internetowej gry, przeciętnie w ciągu dnia w Second Life dokonywane są transakcje na sumę rzędu pół miliona dolarów amerykańskich. Second Life przez wiele firm czy instytucji, jak choćby Ambasada Szwecji, która 30. maja jako pierwszy kraj Unii Europejskiej otworzyła swoje przedstawicielstwo w Second Life, traktowana jest jako innowacyjne medium kontaktu ze społecznością.

Obecnie w Second Life aktywnych jest około 8 mln użytkowników, z czego 40 tys. z Polski, co plasuje nasz kraj na 24. miejscu pod względem liczby aktywnych użytkowników na świecie.

Play jest jedną z pierwszych marek w Polsce, która zdecydowała się rozpocząć działalność w równoległym świecie Second Life. Do tej pory klub Play odwiedziło już 220 tys. użytkowników, którzy mogli w nim poznać nowych ludzi, zarobić linden-dolary (tamtejsza waluta), obejrzeć najnowsze reklamy operatora, skoczyć na spadochronie oraz potańczyć i wypić wirtualnego drinka, a także nawiązać nowe znajomości wśród społeczności skupionej wokół marki Play.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Play