Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Rusza "Wyspa Play" w Second Life

Rusza "Wyspa Play" w Second Life

WitekT 10 Sierpnia 2007 11:31

0 0

Od 9. sierpnia Play rozszerza swoją działalność w Second Life otwierając Wyspę Play, na której znajdować się będzie m.in. klub muzyczny w stylu hawajskim, centrum multimedialne, wieżowiec z apartamentami oraz biuro prasowe, w którym dziennikarze i gracze, będą mogli spotkać się raz w tygodniu z jego pracownikami i rzecznikiem prasowym Play, a ściślej z ich awatarami. Gościem honorowym gry regularnie będzie również Jacek Hensler, szef marketingu Play.

wyspa play1m wyspa play2m wyspa play3m

Wyspa jest jednym z największym polskich projektów interaktywnych w rzeczywistości Second Life. Play chce wykorzystywać ten projekt do prezentacji nowych kampanii reklamowych oraz usług. W przyszłości operator rozważy możliwość sprzedaży doładowań na kartę, a nawet sprzedaży usług.

wyspa play4m wyspa play5m wyspa play6m




Oprócz tego, na Wyspie Play zaplanowano doskonałą zabawę, cykliczne imprezy oraz konkursy, w których będzie można wygrać super nagrody zarówno w świecie wirtualnym jak np. apartamenty na wyspie oraz te ze świata realnego jak telefony i startery Play.

Second Life wirtualny świat 3D to gra, która coraz bardziej zaczyna przypominać i funkcjonować jak prawdziwy rynek. W ramach gry, znajdującej się na wielu serwerach tworzących sieć, dostępne są narzędzia do modyfikacji wirtualnego świata Second Life oraz uczestniczenia w jego wirtualnej ekonomii. Gracze, mający postać awatarów, zarabiają wirtualne pieniądze, które można wymienić potem na te ze świata realnego. Według szacunkowych danych dostępnych na stronie internetowej gry, przeciętnie w ciągu dnia w Second Life dokonywane są transakcje na sumę rzędu pół miliona dolarów amerykańskich. Second Life przez wiele firm czy instytucji, jak choćby Ambasada Szwecji, która 30. maja jako pierwszy kraj Unii Europejskiej otworzyła swoje przedstawicielstwo w Second Life, traktowana jest jako innowacyjne medium kontaktu ze społecznością.

Obecnie w Second Life aktywnych jest około 8 mln użytkowników, z czego 40 tys. z Polski, co plasuje nasz kraj na 24. miejscu pod względem liczby aktywnych użytkowników na świecie.

Play jest jedną z pierwszych marek w Polsce, która zdecydowała się rozpocząć działalność w równoległym świecie Second Life. Do tej pory klub Play odwiedziło już 220 tys. użytkowników, którzy mogli w nim poznać nowych ludzi, zarobić linden-dolary (tamtejsza waluta), obejrzeć najnowsze reklamy operatora, skoczyć na spadochronie oraz potańczyć i wypić wirtualnego drinka, a także nawiązać nowe znajomości wśród społeczności skupionej wokół marki Play.

Źródło tekstu: Play     

Dodaj do:
w sumie: 16
  • 0

    1.  2007-08-10 11:40:41

    "Według szacunkowych danych dostępnych na stronie internetowej gry, przeciętnie w ciągu dnia w Second Life dokonywane są transakcje na sumę rzędu pół miliona dolarów amerykańskich." - to robi wrażenie

  • 0

    2.  2007-08-10 11:54:50

    "Play chce wykorzystywać ten projekt do prezentacji nowych kampanii reklamowych oraz usług. W przyszłości operator rozważy możliwość sprzedaży doładowań na kartę, a nawet sprzedaży usług." - bardzo fajny pomysł. Pewnie coraz więcej firm będzie prowadzić działalność w takim wirtualnym świecie. Możliwe, że za kilkadziesiąt lat właśnie tak będzie wyglądał Internet.

  • 0

    3. ~frytko  2007-08-10 12:08:50  host: aip213.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jak na razie na SL w Playu, mozna bylo tylko potanczyc w dyskotece. podobno za kase, ale mnie oszukali i nic nie dali - zlodzieje. oby sie to poprawilo, bo jak nie, to .... kupie sobie nuke i podloze im w szafce pod lada sprzedazna.

  • 0

    4. ~  2007-08-10 12:15:21  host: 213-238-75-72.adsl.inetia.pl

    a te apatamenty to powinni rozdać swoim abonentom i tak ich jest mało

  • 0

    5. ~Gal  2007-08-10 12:42:20  host: 80.50.40.250

    Jak tak dalej pojdzie to nawet Playa nie bede brac pod uwage za miesiac. Tylko Telezakupow jeszcze brakuje.

  • 0

    6. ~Templariusz  2007-08-10 13:24:11  host: staticline23090.toya.net.pl

    Kto w to gra w ogóle :D

  • 0

    7. ~venro  2007-08-10 13:50:15  host: ekk122.internetdsl.tpnet.pl

    *6 - Total Residents: 8,718,132, Logged In Last 60 Days: 1,638,492. Nawet sporo :P

  • 0

    8.  2007-08-10 14:22:23

    A nadajniki w świecie realnym to gdzie?

  • 0

    9. ~usztek  2007-08-10 16:28:35  host: dot93.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no wlasnie gdzie sa w realu te nadajniki a oni sie bawia w wirtual

  • 0

    10. ~nick  2007-08-10 16:50:52  host: cky105.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Używam pp Play i takie wejście Playa do SL (w które sam nie gram bo to dla mnie strata czasu) pokazuje, że firma jest dynamiczna. I to mi się podoba.

  • 0

    11. ~lejlo  2007-08-10 20:25:56  host: cpe00112f8886bb-cm00186845e2f8.cpe.net.cable.rogers.com

    dla jednych strata czasu dla innych niezla rozrywka. Grunt, ze staraja sie korzystac z nowosci, ktore predzej czy pozniej stana sie powszechne.

  • 0

    12. ~Gal  2007-08-11 10:22:34  host: 80.50.40.250

    lejlo - ta "gra" dla bojacych sie zyc prawdziwie nigdy nie stanie sie powszechna.

  • 0

    13. ~corny  2007-08-11 11:49:30  host: aawh117.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zdziwił bys sie jak bardzo powszecha jest ta gra.tak jak ktos napisal wyzej sporo ludzi tam siedzi i pewnie bedzie siedziec.internet tez poczatkowo dla niektorych byl strata czasu....

  • 0

    14. ~Gal  2007-08-13 15:48:55  host: 80.50.40.250

    corny - wiem ze siedza, ale czy to tlumaczy glupote?

  • 0

    15.  2007-08-13 23:58:02

    Trzeba iść z duchem czasu, A skoro Play reklamował się jako sieć multimedialna to taki obrót sprawy wcale mnie nie dziwi "+"

  • 0

    16. ~:))  2007-08-21 12:04:08  host: host-81-190-97-188.gdynia.mm.pl

    Dlaczego ci kretyni z PLAY nie wkładają wysiłku w obsługę REALNYCH klientów??? NIE odpowiadają na pytania mailem - NIE można nic znaleźć na ich stronie (wyszukiwarka nic nie wyszukuje) - a po zmianie strony przynajmniej ja NIE mogę zalogować się na konto - mogę przeglądać te bzdury, jakie tam umieszczają, ale NIE mogę wejść na konto...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-159-148-171.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.