Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Rusza T-Mobile JUMP! [wideo]

Rusza T-Mobile JUMP! [wideo]

WitekT 5 Czerwca 2014 14:59

4 10

Dziś do oferty T-Mobile weszły taryfy JUMP! - dla klientów indywidualnych (prepaid i abonament), a także biznesowych. Ruszyła też szeroka akcja reklamowa.



 

Zobacz: T-Mobile prezentuje nowe taryfy - JUMP!


Zobacz: inne filmy z kategorii Reklamy

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: jump! | t-mobile

w sumie: 86
  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    71. ~marcin  2014-06-06 15:45:07  host: aadf194.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jesli sie wejdzie na t-mobile bankowe to tak sa dwie dedykowane oferty to jest 39,99 oraz 49,99 i po 5 zl za stacjonarke i smsy do wszystkich i to jest dla ludzi ktorzy nie musza przenosic numeru tylko poprostu biora abonament i konto a oferta 29,99 jest nadal aktualna. Co do regulaminu to jeszcze go nie mam ma mi przywiezc kurier umowe poniewaz skladalem ja telefonicznie. Jesli przyjdzie itd odezwe sie jak to wyglada, w sumie jak nie bedzie mi cos pasowalo to zrezygnuje w ciagu 10 dni i tyle

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    72. ~marcin  2014-06-06 15:50:07  host: aadf194.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ok przepraszam tak pomylka z tymi dedykowanymi abonamentami jest teraz tylko 39,99 i nie trzeba juz placic po 5 zl za smsy i stacjonarne, ale oferta za 29,99 rowniez jest jeszcze

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    73. ~marcin  2014-06-06 15:52:29  host: aadf194.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jest to dosyc zakrecone, mysle ze oni sami jeszcze do konca nie wiedza jak to jest

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    74. ~pabloki  2014-06-06 15:55:56  host: 46.204.62.44.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @70 zgłoszono do uzupełnienia , do tygodnia i będzie podpięty , w każdym salonie na żądanie mają wydrukować , nie mogą protestować. Tam jest że umożliwa optymalizacje kosztów i sieci gdy jest obciażona itd. sens zapamietałem bo konsultantka dośc dużo przeczytała po czym podała że moge w salonie dostać.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    75. ~pabloki  2014-06-06 15:59:05  host: 46.204.62.44.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @marcin ale musiałeś podać maila , na którego wysłano Ci link do dokumentów i regulaminów promocji , taka jest procedura w tmobile. podklej nam ten link z maila ew sprawdź sobie sam wpisany przee mnie kod promocji. Ja pisze o dedykowanej ofercie na tmobilebankowe tam jest tylko 39,99.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    76. ~pabloki  2014-06-06 16:02:32  host: 46.204.62.44.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @marcin oni wiedzą jak to ma być . obecnie tmbankowe jest tylko 39,99 i tak ma być , na stronie tmobile jest błąd i dlatego 29,99 - zostało to również zgłoszone.Sprawdź na mailu , kliknij w link i otworzą sie dokumenty do umowy, następnie sprawdź kod promocji .

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    77. ~OrangeToDziadostwo  2014-06-06 16:54:41  host: 195.205.39.51

    Pabloki; a co chodzi z tymi "rumcajsami" ? Wyjasniles to już ? U mnie tez się to pojawilo.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    78. ~marcin  2014-06-06 16:59:58  host: aadf194.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no wiec taka faza jest ze zadzwonili do mnie z BO i powiedzieli ze byl to blad zarowno konsultanta, ktory byl nie poinformowany jak i blad na stronie i umowe bedzie trzeba anulowac, przepraszali itd pabloki miales racje, teraz moje pytanie czy ja moge zlozyc jakies pismo czy cos z tym ze zostalem zle poinformowany itd ???

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    79. ~taki4  2014-06-06 17:33:28  host: 178-36-32-109.adsl.inetia.pl

    @50 w play

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    80. ~OrangeToDziadostwo  2014-06-06 17:48:57  host: 195.205.39.51

    Marcin: no możesz, jak najbardziej. I reklamację i zwykłą skargę. Proś o ofertę za 39, podtrzymaj swoje zainteresowanie ale w ramach rekompensaty i zadośćuczynienia niech Ci dadzą rabat kwotowy na faktury lub coś takiego... mają takie możliwości, dość szeroki wachlarz jest - albo rabat złotówkowy albo dodatkowe jednostki usług np. danych. No ale to musisz wszystko pisemnie złożyć, opisać dość szczegółowo a konkretnie zarazem, opisać co się wydarzyło i czego żądasz i najlepiej pocztą a nie przez email. Jest duża szansa że dostaniesz pozytywną odpowiedź z jakąś niestandardową propozycją...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    81. ~marcin  2014-06-06 17:53:39  host: aadf194.neoplus.adsl.tpnet.pl

    to niezle zamieszanie zrobili, ok bede informowal co i jak dalej z tym sie dzieje

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    82. ~pabloki  2014-06-06 18:41:13  host: 178.182.88.146.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @77 problem zgłosiłem ponownie , sieć wie zanim zgłosiłem 1szy raz o tym problemie , próbują rozwiązać.

    @78 marcin umowa prawdopodobnie zostanie anulowana , patrz czy kurier nie przywiezie błednej umowy .Ale zrobiła Ci drugie zamówienie na MNP czy jak? żadnego pisma składać nie musisz , po prostu zrób ponowne zamówienie jeśli konsultant tego nie zrobił. Nie możesz reklamować tego bo nie jesteś klientem sieci i nie poniosłeś żadnej straty a oferta nadal obowiązuje ,proces maja taki że albo sami za zgoda klienta ponawiają zamówienie albo klient sam musi ale to poiwinni Ci powiedzieć. Możesz wnioskowac o zwrot opłaty aktywacyjnej jeśli to pierwsza aktywacja w t mob.Nikt Ci nie da innego rabatu , nie ma podstaw.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    83. ~Orange_To_Dziadostwo  2014-06-06 18:52:17  host: public-gprs515053.centertel.pl

    no ciekawe jaka umowa mu przyjdzie.... Bo jak zrobi ponownie zamówienie to już na 39zł. No chyba że Ci kurier przywiezie umowę na 29zł. - to podpisz - to co podpisane obowiązuje a niezgodność z umową jest jak najbardziej podstawą do reklamacji i roszczeń. Ja jednak bym próbował reklamować nawet obecny błędny stan 29zł. - powołałbym się na informację handlową, niezgodność informacji z produktem i reklamował z pozycji konsumenta a nie klienta... a każdy konsument może reklamacje składać.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    84. ~pabloki  2014-06-06 19:12:25  host: 178.182.88.146.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @83nie ma niezgodności bo nie ma warunków podpiętych do oferty, liczy sie kod promocji a do tego kodu jest cena 39,99. Nawet jak podpisze, ale pisze że anulowali, to unieważnią. Z tego co piszesz to moge reklamować to że teraz o 19:12 np. w ełku, w jakimś sklepie nie ma ciepłych bułek.Albo inaczej podpisze umowe a tam bedzie cena 39,99 i tak będzie w regulaminie z określonym kodem , kod z regulaminu będzie taki sam jak kod na umowie. Klient wiec podpisze na 39,99. Wiesz jak są konstruowane umowy w tmobile?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    85. ~pabloki  2014-06-06 19:15:49  host: 178.182.88.146.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    zresztą o czym my tu gadamy skoro oferta jest a to był oczywisty błąd. na stronie już poprawiono oferte prawidłowo i podpięto regulamin. Chyba złapali rumcajsa.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    86. ~marcin  2014-06-06 19:54:12  host: aadf194.neoplus.adsl.tpnet.pl

    anulowalem umowe calkiem i powiedzialem ze musze sie zastanowic czy chce dalej z panstwem podpisac jakakolwiek umowe

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    87. ~pabloki  2014-06-06 20:03:13  host: 178.182.88.146.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @marcin zrobisz jak chcesz ale dobrze że anulowana przed wysyłką bo by było odkręcania że ho ho.w

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    88. ~Orange_To_Dziadostwo  2014-06-06 20:11:04  host: public-gprs515053.centertel.pl

    no jeśli jest kod promocji pod 39zł. a on podpisze to faktycznie - to pozamiatane. Pabloki: operatorzy, firmy prywatne, handlowe się jakoś zabezpieczają - w taki sposób że drukują że "informacja nie stanowi oferty w myśl K.C"... a to była oferta ;-) i mógłby się takiej oferty domagać, chociaż próbować... gdyby miał choćby screena ;-) czytaj dobrze ulotki, oferty. W T-Mobile tez tak jest napisane na niektórych, małym druczkiem, na ostatniej stronie. Wiem jak wyglądają umowy w T-Mobile, sam mam 3 u Nich, wiem że się liczą kody promocji... ale, porozmawiać możemy.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    89. ~pabloki  2014-06-06 20:41:56  host: 178.182.88.146.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    @88 klient wraził tylko zamiar , siec nie zawiera umów w oparciu o ustne oświadczenie woli. Mamy więc ewidentny błąd : błedna cena na stronie i błedna informacja od konsultanta do czego sie przyznano. Czy ie zachodzi tu wada prawna oświadczenia woli bo klient-a niech Ci będzie- zawierania umowy nie miał dostatecznych informacji o ofercie poniewaz nie miał jak zweryfikowac przedstawionej oferty gdyz w tym czasie nie byłloo na stronie regulaminu tej oferty? Więc nawet gdyby dysponował screenem to wobec w/w faktu i oczywistej pomyłki i tak nic by nie wskórał.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    90. ~Bartek  2014-06-21 13:14:10  host: staticline-31-183-17-82.toya.net.pl

    Reklamę nakręcili, a do tej pory nie rozliczyli się z ludźmi grającymi w tej reklamie, żenada. chyba tylko Lewemu zapłacili, resztę mają w d.. Nie powiem kim są, powiem tylko skandal.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-196-144-242.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.