Dziś ruszyła kampania reklamowa smartfonu Nokia N9, który w tym tygodniu będzie dostępny w sprzedaży. Działania prowadzone pod hasłem Nokia N9. Be Yourself!.
Mieszkańcy pięciu polskich miast będą mogli osobiście sprawdzić, jak wygląda i działa nowy model Nokia - w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Poznaniu już wkrótce pojawią się interaktywne showroomy z produktami fińskiego producenta.
Nokia N9 to najnowszy smartfon fińskiego producenta. Urządzenie wyposażone w wyświetlacz AMOLED o przekątnej 3,9 cala (854 x 480 pikseli) posiada trzy ekrany główne oraz nowy interfejs użytkownika, w którym nawigacja pomiędzy aplikacjami odbywa się poprzez przesunięcie palcem po ekranie (swipe). Obudowa telefonu Nokia N9 jest wykonana z poliwęglanu, który zapewnia doskonałe działanie anteny, a tym samym lepszy zasięg, lepszą jakość głosu i mniej zerwanych połączeń. Smartfon można też łatwo powiązać z akcesoriami i udostępniać pliki przy użyciu technologii zbliżeniowej NFC. Ponadto użytkownicy N9 mają dostęp do darmowych map Nokia, nawigacji, sklepu z aplikacjami oraz oferty sklepu Nokia Muzyka.
W materiale prasowym Nokii podana jest cena 2600 zł. Wcześniej Nokia informowała o cenie 2399 zł za telefon w wersji z 16 GB pamięci i 2699 zł za telefon z 64 GB pamięci.
Zobacz: dane techniczne i zdjęcia telefonu w katalogu.
Źródło tekstu: Nokia