Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Rusza II tura wymian Note'ów 7 zakupionych w Polsce

Rusza II tura wymian Note'ów 7 zakupionych w Polsce

LuiN 18 Października 2016 18:23

2 1

W środę 19 października rusza proces zupełnego wycofywania Note'ów 7 z polskiego rynku. Można liczyć na zwrot pieniędzy.



O ile w pierwszej turze wymian Note'ów 7 polscy klienci nie mogli liczyć na zwrot gotówki, o tyle tym razem jest to już możliwe. Podobnie jak poprzednio, uzyskać można też nowego Samsunga Galaxy S7 Edge + zwrot różnicy w cenie w postaci vouchera.

Proces zwrotu telefonów realizowany jest na podstawie numerów IMEI i dowodu zakupu. Ten ostatni nie może być wystawiony z datą późniejszą niż 11 października 2016 roku, jeżeli klient oczekuje zwrotu gotówki.




W przypadku klientów, którzy zakupili swoje urządzenie w ofercie operatorskiej kwota zwrotu równa się średniej polskiej cenie rynkowej Note'a 7. Wyliczana jest ona statystycznie przez wyspecjalizowany podmiot - według danych GfK; od pierwszego dnia sprzedaży do 11 października 2016 roku.

W przypadku urządzeń zakupionych poza polską siecią dystrybucyjną, klientom przysługuje w Polsce wymiana na Galaxy S7 Edge. Jeśli nie jest to rozwiązanie satysfakcjonujące, o zwrot gotówki ubiegać można się w kraju, z którego dystrybucji pochodzi dane urządzenie.

Przed zwrotem urządzenia należy sporządzić kopię danych. Zgłoszenie chęci wymiany telefonu możliwe jest na specjalnie przygotowanej stronie internetowej Samsunga.

Przepraszamy, że nie zapewniliśmy wysokiego standardu, którego oczekiwali Państwo od firmy Samsung. Dziękujemy za cierpliwość w tym okresie i przepraszamy za wszystkie niedogodności, które spowodowaliśmy. Zapewniamy wszystkich użytkowników urządzeń Samsung, że problem dotyczył wyłącznie urządzenia Note7 - przekazał Samsung Polska.

Źródło tekstu: Samsung, wł     

Dodaj do:

Tagi: samsung | samsung galaxy note 7

w sumie: 9
  • 2

    1.  2016-10-18 19:03:35

    ta nie wybucha poczytaj sobie o mi4c gosciowi z polski wypuchl sprawe naglosnil i dali mu mi5 w zamian za milczenie xd

  • -1

    2. ~Hotelarz  2016-10-18 19:14:44  host: apn-37-7-235-17.dynamic.gprs.plus.pl

    @1, Jakby była prawda to by nagłośnił a nie dał się przekupić widocznie nie był pewny swoich oskarżeń że może się wydać.

  • 0

    3. ~locomoco  2016-10-18 19:35:05  host: public-gprs383737.centertel.pl

    "Można liczyć na zwrot pieniędzy." - łaskę robią oszuści. Ciekawe ile wybulą za pozwy cywilne?!

  • 0

    4.  2016-10-18 19:42:27

    @3, locomoco - a dlaczego oszuści? Zwrot $$ był możliwy i tak na zasadzie rękojmi. Tutaj chodzi o uproszczenie procedury i zdjęcie z klienta mocowania się ze sprzedawcami.

  • 0

    5. ~piokuk  2016-10-18 21:14:34  host: apn-46-215-194-80.dynamic.gprs.plus.pl

    Oczywiście, że był możliwy - ale nie tak prosty. Korzystanie z rękojmi (odstąpienie od umowy) przerzucało w efekcie na sprzedawcę konieczność kopania się z kolejnym sprzedawcą/dystrybutorem.

  • 1

    6. ~rio  2016-10-18 22:15:24  host: user-94-254-130-45.play-internet.pl

    Czemu cena ma być wyliczna przez gfk? Biorąc nota 7 operator wylicza, że kara umowna będzie 7000 - wartość telefonu i tyle trzeba oddać. gfk wyliczy 4500 i gdzie logika?

  • 0

    7.  2016-10-18 22:19:56

    @5, rio - a od kiedy na karę umowną składa się sama cena telefonu? To też przyznane rabaty. Poza tym umowa jako taka nie jest zrywana. Telefon kosztował w chwili premiery 3799 zł, nikt 4500 zł nikomu nie odda.

  • 0

    8. ~rio  2016-10-19 12:59:32  host: user-94-254-130-45.play-internet.pl

    @7 Podałem zwykły przykład z cenami dla szarych szaraków. Dla ciebie napiszę: Operator zawyża cenę urządzeń w abonamencie o około 30 %, żeby w razie rozwiązania umowy klient miał większą karę. Zawyżona cena urządzenia poza abonamentem jest zawarta w umowie.

  • 0

    9. ~aero666  2016-10-19 17:02:25  host: 188.146.171.242.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    (Chyba) wszyscy operatorzy sprzedają obecnie w systemie ratalnym, więc jest faktura na pełną kwotę = wiadomo ile klient zapłacił za telefon. Po co te sztuczki z wyliczeniami średniej ceny?

    No ale to Polska, tutaj klienta zawsze trzeba ogolić i spuścić na drzewo.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-168-204.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.