Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Rozum mówi "adin" - jak odpowie Kaszpirowski?

Rozum mówi "adin" - jak odpowie Kaszpirowski?

WitekT 4 Lutego 2011 09:51

0 0
Telekomunikacja Polska wyprodukowała reklamę z Sercem i Rozumem, która odnosi się do roli Tomasza Kota jako Anatolija Kaszpirowskiego w spocie Netii.




Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 81
  • 0

    62. ~fioletowy  2011-02-05 02:52:12  host: aaye40.neoplus.adsl.tpnet.pl

    widze tu dużo fioletowego ale do real fioletowego jeszcze pomarańczowej porażce daleko , oj daleko

  • 0

    63. ~elf  2011-02-05 03:18:31  host: public-gprs17060.centertel.pl

    60. Komentarz 47 nie był mój. Uwierz mi, że naprawdę nie pamiętam tej reklamy plusa. Jak możesz wklej jakiegoś linka do niej. Wątek jest o reklamie, jak znajdziesz tego linka można w sumie pooceniać, może być fajna.

  • 0

    64. ~  2011-02-05 03:59:50  host: p10-09.opera-mini.net

    Myślisz że tak łatwo znaleźć? Dam link jak już było po wszystkim, ludzie z telepolis uważali że to mogła być reklama UWAGA inteligo heh, trochę inteligo ma opóźnienia. Ale dla ludzi z ulicy to była reklama play. Zresztą mniejsza z tym, to nie była reklama plusa jak ktoś mówił że nadchodzi nowy operator. Pieniądze wyrzucone w błoto.

  • 0

    65. ~  2011-02-05 04:01:12  host: p10-09.opera-mini.net

    http:/www.telepolis.pl/news.php?id=8162

  • 0

    66. ~  2011-02-05 04:04:05  host: p10-09.opera-mini.net

    http://www.telepolis.pl/news.php?id=8162

  • 0

    67. ~elf  2011-02-05 12:25:02  host: public-gprs56239.centertel.pl

    Teraz sobie ją przypominam, takie reklamy to zawsze coś innego, wzbudziła zainteresowanie. Teraz Plus zapędził się trochę w schematy. Racja, że zainteresowała ona szukaniem faktycznie nowych operatorów. Z drugiej strony Play ma teraz takie reklamy gdzie na początku myślę, że chodzi o Orange, jednak nie muszą wychodzić na tym źle. Era z kolei ma swoje kury, a tp pewnie "wyciekł" ten materiał, czuję, że nie puszczą tego "normalnie" w mediach, pozostanie na youtube.

  • 0

    68. ~  2011-02-05 16:32:48  host: p16-03.opera-mini.net

    67 to była głupota bo masa, ogrom ludzi ogląda reklamy w proporcji jedna na kilkanaście czy kilkadziesiąt lecących w czasie oglądania tv. Tacy mogli nawet się nie dowiedzieć o co w ogóle chodziło. Ja nawet chciałbym by na tvp przerywali filmy reklamami bo przydało by się mieć trochę wolnego na wykonanie w międzyczasie innych czynności.

  • 0

    69.  2011-02-05 17:55:03

    @33 era na linii TP, 35zl z groszami, 60 minut sekundowo na stacjonarne oraz do uzytkownikow ery. wszystko tj. kable i telefon zostaja po staremu. ew. jest jeszcze abonament komorkowy 25zl z 80 minutami (polowa z play), + 5,04zl za numer stacjonarny przypisany do komorki + 8,07zl za 200 minut do ery i na stacjonarne ze strefy domowej, w ktorej dziala stacjonarny. lacznie 38,11zl i mozna dzwonic na komorki nawet do play ;)

  • 0

    70.  2011-02-05 18:08:56

    @67 to sie nazywa marketing wirusowy... poszukaj reklamy banku BPH, ktora miala byc niby parodia. tez byla kontrowersyjna i co bardziej konserwatywni byli oburzeni jak tak mozna, jednak byla ona na tyle popularna i skuteczna, ze bank zanotowal wzrost udzielanych kredytow. wirusowa reklame mial tez bodaj multibank z lokata 8,.08% gdzie smiali sie z "super Huberta" i tez dopieli swego. w Polsce byla tez kontrowersyjna reklama danio zrobiona na seksualnym tle. znow sie mowilo o "malym glodzie" i o to chodzilo. tu TP zapewne chodzi o efekt "niewazne jak, byle zeby o nas mowili". mnie osobiscie sam pomysl i wykonanie sie podoba.

  • 0

    71. ~chilly  2011-02-06 21:17:54  host: 89-74-230-228.dynamic.chello.pl

    @69 bo to jest na prawdę dobra oferta od Ery. A marketing wirusowy działa bardzo dobrze na sprzedaż. Tylko cały sęk jest w tym, że trzeba odpowiedzieć równie perfidnie i z jajem i tak Netia wyjdzie obronną ręką z tej sytuacji.

  • 0

    72. ~misza  2011-02-07 09:23:21  host: 81.210.65.222

    Ktoś się pobawił tym filmikiem http://www.youtube.com/watch?v=tS3ltsw1uRE

  • 0

    73.  2011-02-07 10:28:12

    do 71: Netia sie broni oferta:) Niestety tp poza reklamami nie wiele ma do zaoferowania... Reklamy jedne lepsze drugie gorsze ale oferta ciagle slaba;/

  • 0

    74. ~  2011-02-07 12:02:57  host: dpg186.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @73 to zależy. Przecież tp obniżyła stawki w październiki. Teraz 2 pierwsze miesiące abonamentu są za free, więc na pewno jest to jakieś udogodnienie. Co do samej reklamy, to chyba cieszy się sporym powodzeniem. W weekend królowała na Fb.

  • 0

    75.  2011-02-08 05:09:35

    Niepoważne.

  • 0

    76. ~123  2011-02-08 11:28:08  host: 212.160.172.70

    re up To chyba dobrze ;]

  • 0

    77. ~Lolek  2011-02-08 11:55:11  host: 212.160.172.70

    Reklama mistrzowska;) a co do tp to obniżek abonamentu jest masa pól roku za połowe dwa lata abonament niższy (przy 50zł -10zł)(przy 70zł-20zł) um.24mies. 3 miesiące za darmo um 24.mies nie wspomkne o internecie na próbe z którego można zrezygnowac chociażby dla routera wi-fi który kupujemy za 1zł na własnośc;) niech wasza netia da cos ciekawszego ;) pozdrawiam

  • 0

    78. ~eM  2011-02-08 21:10:25  host: 77-254-3-104.adsl.inetia.pl

    Lolek a skąd masz takie info? Za ruter WiFi za 1 zł nikt nie podpisze umowy na swoją niekorzyść. Chyba że za kaucję bezzwrotną w wysokości 99zł. Więc jak jest serio? :>

  • 0

    79. ~  2011-02-10 13:00:33  host: dow82.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @lolek- obniżki na net w TP pojawiły się w październiku, dlatego tez ceny są sporo niższe. Jeśli chodzi o abonament to za darmo są pierwsze dwa miesiące.

  • 0

    80. ~xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx  2011-04-22 10:48:11  host: cafe.iport.supermedia.pl

    Już wiemy, co robi Serce z Rozumem po godzinach buahaha Adv obnaża prawdę :D

  • 0

    81. ~mbs  2011-05-31 12:43:12  host: cafe.iport.supermedia.pl

    Serce destyluje teraz na Facebooku :D

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-146-135-173.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.