Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Rośnie popyt na wirtualną rzeczywistość

Rośnie popyt na wirtualną rzeczywistość

orson_dzi 4 Maja 2016 11:14

3 1

popyt na okulary do wirtualnej rzeczywistosci Od września 2015 roku popyt na okulary do wirtualnej rzeczywistości wzrósł o 22% - wynika z danych idealo.pl.

Popyt na okulary VR rośnie i jak wynika z prognoz IDC będzie coraz większy z roku na rok. Podczas gdy w 2016 roku na rynek ma trafić 9,6 mln tego typu urządzeń, tak w 2020 roku ta liczba ma wzrosnąć do 64,8 mln.




Największy wzrost sprzedaży zanotowały ostatnio okulary Gear VR Samsunga. Wszystko dzięki dołączaniu ich do zestawów przedsprzedażowych Samsungz Galaxy S7. Sporym zainteresowaniem cieszy się również najtańszy obecnie na rynku Google Cardboard.

Zobacz: Masz już swój Google Cardboard?

Źródło tekstu: Idealo; IDC; wł     

Dodaj do:

Tagi: vr | wirtualna rzeczywistość

w sumie: 3
  • 0

    1. ~Pablosox123  2016-05-04 11:34:35  host: 89-65-55-58.dynamic.chello.pl

    Mnie jakos nie kręci. VR i nie zamierzam z tego korzystac.

  • 0

    2.  2016-05-04 12:35:11

    Branża porno ma/będzie miała bardzo duży wplyw na rozwój tej technologii. :)

  • 0

    3. ~Master Chief  2016-05-04 14:53:19  host: h-78-11-51-226.nowarehabilitacja.pl

    Niech zrobią Battlefielda czy jakiegoś MMO z możliwością korzystania z tego wynalazku, wtedy pomyślimy.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-159-189-139.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.