DAJ CYNK

Rośnie popularność phabletów

LuiN

Sprzęt

Według Digital Consumer Survey, badań przeprowadzonych przez firmę Accenture w 23 krajach, aż 48% osób planujących zakup smartfonu w ciągu najbliższego roku, chce kupić phablet.

Według Digital Consumer Survey, badań przeprowadzonych przez firmę Accenture w 23 krajach, aż 48% osób planujących zakup smartfonu w ciągu najbliższego roku, chce kupić phablet.

Phablet to kolejny etap ewolucji urządzeń mobilnych. Urządzenie łączy w sobie funkcje smartfona oraz tabletu. Jak pokazują badania, popularność tego rozwiązania stale rośnie. Z ankiety przeprowadzonej przez firmę Accenture w 23 krajach świata wynika, że w ciągu najbliższych 12 miesięcy aż 57% badanych planuje kupić smartfon, a aż 48% z tej grupy wybierze phablet.

Za phablety przyjmuje się urządzenia z ekranami o przekątnej od 5,3 cala (protoplasta tej linii - Samsung Galaxy Note), po nawet 7 cali. Z racji ciągłego rozrastania się przekątnych ekranów w wiodących smartfonach producentów, dolna granica tej grupy urządzeń jest coraz mniej wyraźna.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Asus, wł

Tagi: phablet