DAJ CYNK

Rośnie konkurencja dla Apple Music. Spotify partnerem Samsunga

Ta_Monika

Rozrywka

Podczas czwartkowej premiery Samsunga Galaxy Note 9 zaprezentowany został, oprócz gwiazdy wieczoru, również zegarek w nowej odsłonie oraz głośnik Galaxy Home. Pojawiła się ponadto informacja o nawiązaniu współpracy, pomiędzy koreańskim producentem a Spotify. Partnerzy mają skupić się na udoskonaleniu możliwości słuchania muzyki na wielu urządzeniach oraz poprawie płynności przełączania pomiędzy nimi.



Podczas czwartkowej premiery Samsunga Galaxy Note 9 zaprezentowany został, oprócz gwiazdy wieczoru, również zegarek w nowej odsłonie oraz głośnik Galaxy Home. Pojawiła się ponadto informacja o nawiązaniu współpracy, pomiędzy koreańskim producentem a Spotify. Partnerzy mają skupić się na udoskonaleniu możliwości słuchania muzyki na wielu urządzeniach oraz poprawie płynności przełączania pomiędzy nimi.

Prezes Spotify - Daniel Ek - w komunikacie prasowym podał kilka informacji dotyczących porozumienia z Samsungiem. Aplikacja Spotify będzie preinstalowana na wszystkich trafiających do sprzedaży smartfonach koreańskiego producenta. Spotify będzie dostępne na platformie Samsung Smart Switch. Baza utworów ma być zintegrowana - korzystać z niej będzie można nie tylko w smartfonach, ale również w telewizorach Smart Tv oraz ma mieć priorytet w wyszukiwaniu za pomocą głośnika Galaxy Home.

Usługi mają korzystać z danych o lokalizacji urządzeń np. po wyjściu z pokoju, w którym korzystaliśmy z głośnika Galaxy, aplikacja w telefonie powinna zapytać, czy ma kontynuować odtwarzanie muzyki w smartfonie. Urządzenia Samsung mają być wykrywane za pośrednictwem Wi-Fi, sterowanie ma być możliwe również z poziomu zablokowanego ekranu smartfona. Współpraca ta może stanowić poważne wyzwanie dla platformy Apple Music oferującej podobne funkcje.

Zobacz: Galaxy Note9 - przedsprzedaż i program Guard Note9
Zobacz: Debiutuje Galaxy Note9
Zobacz: Samsung - patrz Apple! Zrobiliśmy Twoją ładowarkę

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: newsroom.spotify.com