DAJ CYNK

Rosną wydatki reklamowe telekomów

sirmark

Prawo, finanse, statystyki

W pierwszych siedmiu miesiącach roku, trzech operatorów wydało o niecałe 2% więcej na działania reklamowe w mediach tradycyjnych (nieinternetowych) w porównaniu do analogicznego okresu zeszłego roku - wynika z danych Kantar Media podanych przez serwis Wirtualnemedia.pl.

W pierwszych siedmiu miesiącach roku, trzech operatorów wydało o niecałe 2% więcej na działania reklamowe w mediach tradycyjnych (nieinternetowych) w porównaniu do analogicznego okresu zeszłego roku - wynika z danych Kantar Media podanych przez serwis Wirtualnemedia.pl.

W sumie operatorzy (Orange, T-Mobile oraz P4) wydali 745,874 mln zł, ale są to dane cennikowe, nie uwzględniające rabatów. W zestawieniu nie znalazły się wydatki Grupy Cyfrowego Polsatu.

Z uwzględnionych operatorów najwięcej wydał Orange, ale to T-Mobile najbardziej zwiększył swoje nakłady. Orange i P4 zmniejszyły swoje nakłady na reklamę jako jedyne z czołówki największych 10 reklamodawców.

Operator I-VII 2015 I-VII 2016 Zmiana
Orange 346,87 mln zł 313,86 mln zł -9,5%
T-Mobile 172,90 mln zł 231,58 mln zł 33,9%
P4 226,10 mln zł 214,01 mln zł -5,3%
Razem 745,874 mln zł 759,407 mln zł 1,81%

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Wirtualnemedia.pl, wł