DAJ CYNK

Rosną wydatki reklamowe telekomów

orson_dzi

Prawo, finanse, statystyki

W I połowie 2015 roku pięciu największych operatorów komórkowych zwiększyło wydatki na reklamę o 18,5%.

W I połowie 2015 roku pięciu największych operatorów komórkowych zwiększyło wydatki na reklamę o 18,5%.

Według informacji Kantar Media, łączne wydatki największych polskich operatorów na reklamę wyniosły w I kwartale 2015 roku 722 mln zł. Najwięcej wydało Orange - 237 mln zł, o 15,4% więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Niewielki wzrost zanotował P4, o 1,7%, do 187,7 mln zł. Największy wzrost zanotował trzeci T-Mobile, o 47,5%, d8 138,07 mln zł. Kolejny Polkomtel wydał 132 mln zł (wzrost o 5,6%), a na ostatnim miejscu plasuje się, nienotowany w ubiegłym roku, Virgin Mobile (27,5 mln zł).

Operator Wydatki 1H2015 w mln zł Wydatki 1H2014 w mln zł Wzrost
Orange 237,03 205,34 15,40%
P4 187,69 184,56 1,70%
T-Mobile 138,07 93,93 47,50%
Polkomtel 132,03 124,98 5,60%
Virgin Mobile 27,51 0 -

Zobacz: Wydatki telekomów na reklamę w telewizji
Zobacz: Orange najwięcej wydaje na reklamę. Play drugi

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Kantar Media; wł