DAJ CYNK

Riposta ze strony Tele2

LuiN

Wydarzenia

Telekomunikacja Polska uważa, że 13. października Tele2 zmieniło regulamin usługi telefonicznej, ale nie poinformowało klientów o prawie do odejścia. TP wysłało pismo do UKE w tej sprawie. Sytuację ostro skomentował rzecznik Tele2 - pisze Gazeta Wyborcza.

Telekomunikacja Polska uważa, że 13. października Tele2 zmieniło regulamin usługi telefonicznej, ale nie poinformowało klientów o prawie do odejścia. TP wysłało pismo do UKE w tej sprawie. Sytuację ostro skomentował rzecznik Tele2 - pisze Gazeta Wyborcza.

Zdaniem TP, Tele2 powinno ponieść karę za to, że nie poinformowało swoich klientów o możliwości rozwiązania umowy bez ponoszenia konsekwencji w związku ze zmianą regulaminu. Telekomunikacja Polska uważa, że 13. października Tele2 zmieniło regulamin usługi telefonicznej.

Według Anny Streżyńskiej, prezes UKE, przypadek Tele2 jest inny, bo nowy regulamin dotyczy tylko nowej usługi, a nie zmienia poprzedniego regulaminu. Urząd bada jednak sprawę. Na temat posunięcia TP wypowiedział się rzecznik Tele2, Karol Wieczorek:

Nowe regulaminy powstały tylko dla nowych ofert. Jestem przekonany, że przedstawiciele TP bez wątpienia wiedzą, że skierowana przez nich skarga jest całkowicie bezzasadna. Próby nagłaśniania rzekomej możliwości rozwiązania przez klientów umów terminowych z Tele2 bez konsekwencji są w naszej ocenie działaniem nieetycznym i świadczą o tym, że TP nie cofnie się przed niczym, by szkodzić swoim konkurentom.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Gazeta Wyborcza