Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości RIM chce kupić mobilną sieć reklamową

RIM chce kupić mobilną sieć reklamową

Q! 20 Sierpnia 2010 09:11

0 0

Według informacji zbliżonych do źródła, RIM zamierza nabyć jedną z mobilnych sieci reklamowych. Tym samym dołączyłby on do dwójki dużych graczy w tym segmencie - Apple oraz Google - którzy posiadają takie sieci w swoim portfolio.

Z nieoficjalnych informacji wynika, że RIM w ostatnich miesiącach rozmawiał w tej sprawie z mającą swoją siedzibę w Baltimore firmą Millenial Media, jednak rozmowy te zakończyły się niepowodzeniem. Przyczyną tego były żądania finansowe firmy.




Millenial Media zażądał bowiem kwoty mieszczącej się w przedziale od 400 do 500 mln dolarów. Dla RIM taka kwota okazała się nie do zaakceptowania, co było przyczyną zerwania rozmów. Jednak teraz obie firmy ponownie miały do nich przystąpić.

Obecnie RIM, producent urządzeń BlackBerry, znajduje się pod sporą presją. Wszystko dlatego, że jego dwaj rywale - Google oraz Apple - posiadają już własne sieci reklamowe. W listopadzie 2009 roku Google nabył AdMob za 750 mln dolarów, natomiast Apple w styczniu 2010 nabył udziały w sieci Quattro Wireless za sumę 275 mln dolarów. Szerzej o tym informowaliśmy, odpowiednio, w tej oraz tej wiadomości.

Źródło tekstu: The Wall Street Journal, wł     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 1

    1.  2010-08-20 16:23:16

    RIM chcę dorównać Apple i Google ale do tego, tej korporacji, daleka droga...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-139-217.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.