Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Reklamy Heyah docenione

Reklamy Heyah docenione

WitekT 29 Listopada 2004 21:24

0 0

Reklamy Heyah zdobyły 13 nominacji na ogólnopolskim festiwalu reklamy Złote Orły 2004.

Spośród 359 zgłoszeń konkursowych Jury Festiwalu wyłoniło 114 nominacji do nagród Złotego Orła. Rekordową liczbę nominacji przyznano za reklamy Heyah: 10 powędrowało do agencji G7, 2 otrzymała agencja FFCreation i jedną ITI Film Studio.




W oczach Jury uznanie zyskało nie tylko logo Heyah i kampania wprowadzająca markę, ale również kreacja kampanii wakacyjnej Heyah atakuje komórki - zarówno kampania filmowa, jak i drukowana. W kategoriach telekomunikacja (film i druk) reklamy Heyah były bezkonkurencyjne. W kategorii Interactive uwagę zwróciła wakacyjna animacja Rozbierz się i zbadaj pielęgniarkę oraz banner – toplayer – płonacy portal.

Źródło tekstu: Heyah     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-161-73-123.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.