Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Reklamowy koniec roku Dialogu

Reklamowy koniec roku Dialogu

WitekT 19 Października 2005 09:28

0 0

17. października rozpoczęła się nowa ogólnopolska kampania wizerunkowa Telefonii Dialog.

W jesiennej odsłonie działań marketingowych Telefonia Dialog pozycjonowana będzie nadal jako ekspert w telekomunikacji – doradca w sprawie oszczędności, optymalnych rozwiązań i audytu w tym zakresie. Dialog doradza swoim klientom jak efektywnie ograniczyć koszty w firmie, wychodzi naprzeciw potrzebom przedsiębiorstw oferując nie tylko konkurencyjne stawki za połączenia, ale przede wszystkim audyt dotychczasowych rozwiązań telekomunikacyjnych i optymalne propozycje. W ten sposób kontynuowany będzie główny przekaz wiosennej kampanii ogólnopolskiej.

Celem kampanii jest zwiększanie świadomości marki w całej Polsce i budowa wizerunku nowoczesnej firmy telekomunikacyjnej - przede wszystkim na terenach nie objętych siecią Dialog, na których spółka działa niespełna 2 lata, świadcząc usługi połączeń opartych na prefiksie 1011.

Drugim celem jest kreowanie postaw klientów wobec Dialogu – przekaz ma budować zaufanie i poczucie bezpieczeństwa oraz skłaniać do odbioru operatora jako firmy przyjaznej, opiekującej się swoimi abonentami, oferującej im najnowocześniejsze i optymalne kosztowo rozwiązania telekomunikacyjne.

Kampania wizerunkowa ma zasięg ogólnopolski. Skierowana jest do rynku biznesowego. Działania promocyjne potrwają do 30. listopada. Przekaz wizerunkowy obejmie telewizję (z naciskiem na trzy główne stacje – TVP, TVN i Polsat, w mniejszym zakresie programy lokalne – TVP3, TV4 i tematyczne – TVN7, TVN24 i Discovery) oraz outdoor w największych polskich miastach, zarówno tych objętych siecią DIALOG (m.in. Warszawa, Wrocław, Łódź, Zielona Góra), jak i pozostałych (Kraków, Poznań, Śląsk, Trójmiasto).

Wsparciem kampanii będą działania reklamowe prowadzone w Internecie – kampania on-line rozpoczyna się również 17. października.




W połowie października rusza również kampania produktowa wspierająca sprzedaż nowego rozwiązania TelePakiety DSL – nowatorskiej na polskim rynku usługi łączącej w jednej ryczałtowej opłacie szerokopasmowy dostęp do sieci w technologii DSL z pakietami darmowych minut na połączenia lokalne i międzystrefowe o dowolnej porze do wszystkich sieci.

Celem kampanii produktowej jest wprowadzenie i promocja nowego produktu. Kampania skierowana jest do rynku indywidualnego (zarówno do nowych jak i dotychczasowych klientów) i prowadzona będzie na obszarach objętych siecią DIALOG. Działania prowadzone będą w lokalnej prasie i radiu oraz w Internecie.

Kampania produktowa związana będzie dodatkowo z konkursem promocyjnym skierowanym do wszystkich, którzy zdecydują się na zakup nowych TelePakietów DSL. Główną nagrodą jest samochód Nissan Micra, nagrodami dodatkowymi aparaty cyfrowe, przenośne dyski pamięci USB oraz odtwarzacze MP3. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest przesłanie propozycji hasła reklamowego nawiązującego do słowa dialog. Specjalnie na potrzeby konkursu powstanie sekcja w serwisie www.dialog.pl umożliwiająca przystąpienie on-line. Ogłoszenie wyników konkursu odbędzie się 20. stycznia.

Kampania produktowa potrwa do końca 2005 roku.

W ramach działań marketingowych tej jesieni uruchomiona zostanie również nowa strona www.dialog.pl (całkowita zmiana szaty graficznej oraz nowe funkcjonalności i aplikacje optymalizujące wyszukiwanie informacji na temat firmy, oferty, usług i cen), zmieni się wielkoformatowa siatka na budynku siedziby spółki we Wrocławiu (jedna z największych reklam wielkoformatowych w Polsce - 2750 m2) oraz sponsoringiem medialnym objęty będzie program Bilans Tygodnia na antenie TVN24.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-166-0.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.