We wrześniu na spoty telewizyjne najwięcej ze wszystkich reklamodawców wydali Polkomtel i Centertel - razem ponad 100 mln zł (licząc cennikowo, bez rabatów).
Oto lista wydatków telekomów we wrześniu 2010 i 2009 roku - cennikowo, bez uwzględnienia rabatów, które mogą przekraczać 50% - oraz ich pozycja w rankingu wszystkich reklamodawców w telewizji:
Operator |
Pozycja 09.2010 |
Wydatki |
Pozycja 09.2009 |
Wydatki 09.2009 |
Polkomtel |
1. |
59,5 mln zł |
2. |
50,3 mln zł |
Centertel |
2. |
43,7 mln zł |
7. |
35,9 mln zł |
PTC |
5. |
39,2 mln zł |
5. |
39,2 mln zł |
P4 |
11. |
26,1 mln zł |
15. |
13,9 mln zł |
Źródło tekstu: wirtualnemedia.pl