DAJ CYNK

Reklamowe wydatki telekomów we wrześniu

WitekT

Wydarzenia

We wrześniu na spoty telewizyjne najwięcej ze wszystkich reklamodawców wydali Polkomtel i Centertel - razem ponad 100 mln zł (licząc cennikowo, bez rabatów).

We wrześniu na spoty telewizyjne najwięcej ze wszystkich reklamodawców wydali Polkomtel i Centertel - razem ponad 100 mln zł (licząc cennikowo, bez rabatów).

Oto lista wydatków telekomów we wrześniu 2010 i 2009 roku - cennikowo, bez uwzględnienia rabatów, które mogą przekraczać 50% - oraz ich pozycja w rankingu wszystkich reklamodawców w telewizji:

Operator

Pozycja 09.2010

Wydatki

Pozycja 09.2009

Wydatki 09.2009

Polkomtel

1.

59,5 mln zł

2.

50,3 mln zł

Centertel

2.

43,7 mln zł

7.

35,9 mln zł

PTC

5.

39,2 mln zł

5.

39,2 mln zł

P4

11.

26,1 mln zł

15.

13,9 mln zł


Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wirtualnemedia.pl