Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Reklama "Minuty za Minuty" w Orange Go

Reklama "Minuty za Minuty" w Orange Go

WitekT 19 Stycznia 2010 12:43

0 0
Orange rozpoczyna telewizyjną kampanię promującą usługę Minuty za Minuty w Orange Go, która pozwala na uzyskanie dodatkowych minut do wszystkich sieci w zamian za rozmowę trwającą powyżej 2 minut.

Szerzej o ofercie Minuty za Minuty pisaliśmy w tej wiadomości.





Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 52
  • 0

    34.  2010-01-19 17:51:07

    Reklama jest typowa dla Orange, lubią dawać takie animowanki, ale chyba nie o to tu chodzi. Co do oferty to neutralnie jakoś do tego podchodzę, co jakiś czas pewnie skorzystam bo jak wpadną dodatkowe minuty to warto je wykorzystać. To chyba pierwsza tego typu opcja u nas w Polsce, czy było coś takiego już?

  • 0

    35.  2010-01-19 18:41:16

    24 godziny to wariant bardzo optymistyczny. Zgodnie z regulaminem minuty możesz wykorzystać do końca danego dnia, czyli do północy.

  • 0

    36. ~kolo  2010-01-19 21:52:56  host: 188.33.186.41

    trzeba być dobrym mózgiem zeby taką "promocje" wymysleć... jeszcze pewnie premie wziął :)

  • 0

    37. ~  2010-01-20 00:41:32  host: v06-06.opera-mini.net

    Podobną usługę można włączyć w Erze i Play czy się mylę ? Za 2 minuty odebrane minuta ?

  • 0

    38. ~xyz  2010-01-20 00:47:38  host: dcb127.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Należy z tego korzystać >przy okazjiładujecie do pełna

  • 0

    39. ~  2010-01-20 09:21:10  host: v08-15.opera-mini.net

    @rebe. Nie wiem do kogo pijesz z tymi negatywnymi ocenami. Ja też jestem nie zarejestrowany- więc to nie ja. Identyczna sytuacja była niedawno kiedy jakiś fan Fresha wyklikał negatywne oceny wszystkim , którzy ośmielili się cokolwiek krytycznie napisać o sieci Play.

  • 0

    40. ~  2010-01-20 11:28:15  host: adnn183.neoplus.adsl.tpnet.pl

    do tego fana zgnilej francuskiej pomaranczy, ktory daje każdemu, kto osmieli sie, nie podniecac, czesto slabymi z drobnymi malymi wyjatkami , promocyjkami do wszystkich w orange,ujemne noty:P mnie to nie zraża, zdania nie zmienie, jak pojawi sie ciekawa,uczciwa??!! promocja/oferta w orange, to wyraze pozytywna taka opinie, bo te co dotychczas sie pojawily zawsze mialy ukryty haczyk,...dobrze ze nie zyjemy w okresie okupacji sowieckiej bo za nie zgadzanie sie z wladza ludowa rozstrzeliwali.....

  • 0

    41. ~  2010-01-20 12:19:53  host: dgh247.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Prawda jest taka, że ciężko docenić takie promocje mając wgląd w ofertę konkurencji... lipa panie, lipa...

  • 0

    42. ~hipolit  2010-01-20 15:08:31  host: dpu11.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dobrze mieć możliwość dostania czegoś za w sumie normalne gadanie i nie ma tu nic do mówienia czy jest dobrze czy źle - po prostu jest mozliwość to fajnie i tyle.

  • 0

    43.  2010-01-20 17:41:32

    @37, nie mylisz się. W TT taka usługa nazywa się BONUS i za każde 2 minuty przychodzące z innych sieci dostajesz minutę do sieci i na stacjonarne. Nie trzeba też rozmawiać pełnych minut, bo sumują też sekundowe połączenia: http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/nowy_tt/obniz_kos zty_nowytt/obniz_koszty_nowytt?bonus

  • 0

    44. ~  2010-01-20 18:09:11  host: abzs151.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a tu cichaczem zlikwidowali usluge "pogadaj sobie"w NOG w orange :PPP w koncu jest "szczesliwa godzina" orange sie rozkreca dadza dwie watpliwej jakosci a zabiora cos sesownego:))))) wspamiala siec....

  • 0

    45. ~  2010-01-21 11:00:20  host: dga168.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @44 a widzisz, faktycznie cichaczem bo nic o tym nie wiedziałam ;)

  • 0

    46. ~pinkpanter  2010-01-21 15:04:04  host: dpw77.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @44 co zlikwidowali cichaczem?? dali minuty za minuty w zamian.

  • 0

    47. ~  2010-01-21 15:25:27  host: baa73.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @46 i??? jeszcze cos napiszesz??fajnie ale ja w "pogadaj sobie" mialem tych minut 1200 i przy doladowaniu za 100zl mialem 60dni na ich wykorzystanie a teraz?? "minuty za minuty" czas do 00:00,danego dnia, limit 45min, do wszystkich w orange,po doladowaniu ale to "normalna "praktyka w orange, i na deser tylko srodki z glownego konta.

  • 0

    48. ~  2010-01-22 08:31:25  host: dgc171.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czyli krótko mówiąc zamienili coś fajnego na byle co i jeszcze nazywają to promocją. Nie ładnie, nie ładnie...

  • 0

    49. ~ja44 i 47  2010-01-24 19:29:52  host: ave9.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dzis moj ziomek doladowal konto w NOG i w online w orange przez net wlaczyl "pogadaj sobie" jestem lekko zdezorientowany??gdyz na stronie orange zniknela te promocja!!!dziwne!!!, za to mi nie chca wlaczyc tej godzinki do orange i stacjonarne bo mam starter, ze przy 6 pierwszych doladowaniach daja mi 1h w sieci, narazie wykorzystalem 4, mial moze ktos podobny problem???nie chce mi sie znowu tam dzwonic na *100, nie lubie ich!!!;///serio...

  • 0

    50.  2010-01-26 08:00:22

    A właśnie :)że jest usługa ,,pogadaj sobie,, dzisiaj sprawdzałem na stronie porecza, no i ,,minuty za minuty,, ja mam załączona usługe ,,pogadaj sobie,, i jest spoko:):):)

  • 0

    51. ~ps.piotr  2010-02-13 10:26:26  host: 109.243.240.198

    No i jest haczyk w promocji "Minuty za minuty".Gdy doładujemy konto to dostajemy promocyjne minuty do wszystkich sieci i jako pierwsze są one wykorzystywane.Na początek trzeba wykorzystać wszystkie bonusy aby skorzystać z oferty promocyjnej. "Warunkiem przyznania Bonusu jest wykonywanie połączeń wychodzących do wszystkich sieci krajowych, opłacanych z Konta Głównego" Warto poczytać regulamin.Ciekaw jestem czy udało się komuś skorzystać z tej promocji??

  • 0

    52.  2010-02-13 10:39:45

    Jeśli chodzi o ,,Minuty za minuty,, to narazie nie korzystam,poczekam na opinie osób które skorzystały z tej promocji:) a ,,pogadaj sobie,, jest na stronie porecza w zakładce promocje:):):)

  • 0

    53. ~Tomek  2011-05-11 00:16:34  host: public117180.xdsl.centertel.pl

    @51. Ja korzystam BARDZO duzo z tej promocji i sadze ze jest super. Oczywiscie nie nadaje sie dla osob ktore wykorzystuja 20zl miesiecznie. Ja DUZO rozmawiam (min. doladowanie to 100zl) wiec promocja jest ok. Jest ona po prostu skierowana do osob duzo korzystajacych z telefonu. Jak dostane 9 minut za 2 to koszt minuty w promocji wynosi 6,5 grosza do wszystkich sieci (bez play oczywiscie ale tam sie nie dzwoni bo oni maja tak duzo minut ze dzwonia do nas :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-198-106-21.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.