Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Reklama "Darmowych Rozmów" Netii

Reklama "Darmowych Rozmów" Netii

WitekT 2 Czerwca 2005 11:11

0 0

Gruppa66 Ogilvy przygotowała kampanię reklamującą Darmowe Rozmowy - najnowsze taryfy oferowane przez Netię.

Kampania swoim zasięgiem obejmuje obszary działania spółek Grupy Netia. Reklamy ukazują się w prasie ogólnopolskiej i lokalnej, lokalnych rozgłośniach radiowych oraz w Internecie od 20. maja.

Darmowe Rozmowy reklamowane są w prasie ogólnopolskiej (Gazeta Wyborcza + tygodniki opiniotwórcze) oraz mediach lokalnych – prasie i radiu.




Obecne działania ATL są kontynuacją pierwszego etapu kampanii z kwietnia, kiedy to wykorzystano materiały BTL. Agencja przygotowała wówczas, m.in.: zawieszki na drzwi, plakaty, ulotki oraz cenniki.

Agencja Gruppa66 Ogilvy obsługuje Netię od 2002 roku.

Źródło tekstu: Media Run     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-80-137-168.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.