Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Red Bull Mobile: telefon z umową w zakupach grupowych

Red Bull Mobile: telefon z umową w zakupach grupowych

sirmark 21 Grudnia 2012 16:38

0 0

motorola defy mini W serwisie Groupon dostępna jest promocyjna oferta Red Bull Mobile, w ramach której można kupić telefon w pakiecie z 50% zniżką na abonament przez cały okres umowy.

W ramach promocji klient otrzymuje abonament RBM 88 w cenie obniżonej z 88 zł do 44 zł, a w ramach niego 666 minut lub SMS-ów do wszystkich sieci, nielimitowane połączenia do Red Bull Mobile i Play, 666 MB miesięcznego transferu i nielimitowany dostęp do serwisów internetowych: Facebooka, Nasz Klasa i Świata Red Bulla.
Wraz z tak przygotowanym abonamentem dostępny jest telefon Motorola Defy Mini w cenie 66 zł.




Dostawa sprzętu jest bezpłatna. Możliwe jest przeniesienie numeru od innego operatora. Szczegóły oferty znaleźć można pod tym adresem.

Źródło tekstu: Play, wł     

Dodaj do:
w sumie: 77
  • 0

    58. ~  2013-01-06 10:24:34  host: 178.183.154.156.dsl.dynamic.t-mobile.pl

    @56 - ktoś wcześniej wyjaśniał, że jest pakiet minut i złotówek - ze złotówek minuta kosztuje 29gr, i że w sumie to ma być te 666 minut czy tam 444.

  • 0

    59. ~  2013-01-07 15:04:44  host: 87-207-1-139.dynamic.chello.pl

    46 to ja. Po złożeniu 2 raz zamówienia dostałam informację, że dokumenty zostały prawidłowo zweryfikowane i zamówienie zostaje przekazane do realizacji czyli wreszcie się udało:)

  • 0

    60. ~adams  2013-01-08 17:09:44  host: 77-253-177-233.adsl.inetia.pl

    A na te same dane drugi raz robiłeś zamówienie? Bo do mnie dzwonili że system odrzucił nie wiadomo dla czego i że najlepiej spróbować na kogoś innego

  • 0

    61. ~  2013-01-08 21:49:17  host: 87-207-1-139.dynamic.chello.pl

    Tak, na te same dane.

  • 0

    62. ~spajdery  2013-01-14 21:07:48  host: host892516627.static.alkom.3s.pl

    a ja Wam powiem, że tracę cierpliwość bo... nie mam darmowego internetu.. gdzie moje 666mb? nie aktywowali. do tej pory! a jest który? 14 stycznia gdzie umowa zawarta została 6go, aktywowana jakieś dwa dni później a tu neta dalej nie ma. wysłany mail i wykonane chyba ze dwa lub trzy zgłoszenia telefoniczne (za które muszę płacić dodatkowo 1zł za każde połączenie doliczane jest do faktury). problem dalej nie został rozwiązany. mam jeszcze niecałe dwa dni na rozwiązanie umowy. rozważam tę opcję....

  • 0

    63. ~inka  2013-01-15 12:17:10  host: 253-146-251-94.net.stream.pl

    ja też mam problem - do wczoraj nie przyznali mi żadnych pakietów, zawyżyli fakturę - potem co prawda dostałam rekompensatę w formie rabatu, ale Z ICH WINY aktywacja nastąpiła 15 a nie 10 stycznia, więc proporcjonalnie obcięli mi wielkość pakietów. Na pewno tak tego nie zostawię. Mają ogromny bałagan w systemie, ale dlaczego, ja, klient, mam na tym tracić? przede wszystkim cierpliwość do play...

  • 0

    64. ~n  2013-01-15 14:14:02  host: host-62-141-246-183.tomaszow.mm.pl

    62 i 63 dobrzy jesteście, jak tu dogodzić... Pełen pakiet od pełnego cyklu rozliczeniowego i wtedy można czepiać się, reklamować itp

  • 0

    65. ~tja  2013-01-15 14:28:34  host: 77-252-42-156.ip.netia.com.pl

    Też nie mam darmowego internetu, liczą mi za rozmowy do Play i zaniżyli mi pakiet o ponad połowę, chociaż powinni obciąć go tylko o jeden dzień.

  • 0

    66. ~ja  2013-01-18 22:21:43  host: 94-240-17-107.lukman.pl

    Ja tez z grupona. Umowa podpisana 6 stycznia. Do tej pory mam tylko jakiś pakiet złotówek, który już prawie wydzwoniłem, nie podłączyli mi 666mb internetu, nie mam darmowych minut do innych sieci, za rozmowy do play nalicza normalnie kasę, ścina z tego pakietu złotówek, jak się skończy to pewnie będzie lecieć wszystko z normalnej kasy. 3 rozmowy z konsultantami, jeden mówił że 24h, drugi że zgłoszenie przekazuje do działu technicznego, na pytanie ile to potrwa odpowiedź do 30 dni ale z reguły jest szybciej bo do 14, trzeci żebym się nie martwił bo od nowego okresu rozliczeniowego, to już na pewno będzie ok!!! Przedwczoraj oddzwonili przyznali mi rację, dostałem jakieś śmieszne 10zł zniżki na abo za miesiąc i zapewnienie że usługi podepną w "niedługim czasie". Konkretnej daty brak. Zero konkretów. Dodatkowo sms oceniający pracę konsultantów na "2" kosztuje 0,18gr a nie jak zapewniali nic!!!

  • 0

    67. ~  2013-01-19 13:52:19  host: 87-207-1-139.dynamic.chello.pl

    Mam to samo co 66 i pozostali. Aż się boję jak przyjdzie pierwszy rachunek. I mam nadzieję, że wszystko skorygują do właściwej umowy. A jak wam się sprawuje Motorola? Moją muszę codziennie ładować, a nie bawię się nią, nie dzwonię dużo, coś jest nie tak z tą baterią?

  • 0

    68. ~adams  2013-01-19 15:00:24  host: 77-253-254-214.adsl.inetia.pl

    mi na szczęście od razu przyznali wszystkie pakiety, ale z baterią to tak jak piszecie ładowanie raz dziennie to minimum, przesiadłem się z se w715 którego ładowałem jakies 1-2 razy w tygodniu,

  • 0

    69. ~andrus  2013-01-21 07:15:24  host: user-31-174-220-144.play-internet.pl

    Ja odpukac poki co nie mam problemow. Zainstalowalem aplikacje Play24 i tam na biezaco pokazuje mi stan pakietow.

  • 0

    70. ~marek-z  2013-01-21 23:41:46  host: 87-207-90-96.dynamic.chello.pl

    Ja też mam dokładnie to samo co 66 i reszta. Umowa podpisana początkiem roku. Jest tylko pakiet złotówek, net nie działa, za rozmowy do playa nalicza kase. Telefony maile do biura obsługi = totalna olewka klienta, na infolinii studenci po godzinnym szkoleniu za 5 zł. Napiszcie czy przenosiliście numer czy macie nowy w RBM bo może to mieć znaczenie... Co do telefonu to ten się raczej nie nadaje do niczego. Mój poszedł na allegro za 350...

  • 0

    71. ~  2013-01-22 13:53:44  host: 87-207-1-139.dynamic.chello.pl

    ja przenosiłam numer.

  • 0

    72. ~nat  2013-01-26 12:50:34  host: 89-75-152-60.dynamic.chello.pl

    po poprawnej weryfikacji podpisałam umowę 11 stycznia a do dziś dnia nie aktywowali mi karty, dzwonilam do redbulla, do playa , chodzilam do salonu i ciagle zapewnienia, zebym nie martwila sie, ze wszystko ok i zaraz aktywuja..... żałosne ... nie przenosilam numeru, jestem nowym abonentem .

  • 0

    73. ~  2013-01-26 19:19:26  host: 87-207-1-139.dynamic.chello.pl

    Włączyli mi pakiety. Po około 14 dniach od złożenia u nich reklamacji. Oczywiście bez jakiegokolwiek powiadomienia. Sama to odkryłam jak sprawdzałam stan złotówek po rozmowie telefonicznej z kimś z play. Naprawdę jestem ciekawa jak będą wyglądały nasze rachunki.

  • 0

    74. ~adams  2013-02-10 08:49:26  host: 87-205-190-145.adsl.inetia.pl

    Czy ktoś już dostał fakturę? Mi się właśnie zaczął nowy okres, faktury jeszcze nie mam, ale widzę na koncie że mam przyznane te 1,5GB na internet za 28zl, a to miało być jednorazowe.

  • 0

    75. ~  2013-02-12 20:24:06  host: 87-207-1-139.dynamic.chello.pl

    Nie mam jeszcze faktury, a ta opłata 28 zł. jest co miesiąc??????

  • 0

    76. ~adams  2013-02-16 10:10:32  host: 213-238-85-129.adsl.inetia.pl

    Wg. regulaminu jest jednorazowa i tak ma być w rzeczywistości, zapewniała mnie o tym konsultantka, mówiła że jeśli aktywacja nastąpiła w niepełnym okresie rozliczeniowym (od 10 do 9) np 14, to w pierwszym niepełnym okresie wszystko dostajesz odpowiednio w stosunku do ilości dni, ten pakiet internetowy również, ale wtedy na następny pełny okres też przyznają ten pakiet internetowy (pełny) a opłata za niego ma być naliczona tylko raz. Poza tym miałem dzwonić na infolinię, ale zrobiłem zgłoszenie przez moje konto na play24, zrobiłem zgłoszenie w nocy, a drugiego dnia rano sami do mnie dzwonili żeby wyjaśnić mi o co chodzi.

  • 0

    77. ~  2013-02-19 21:11:41  host: 87-207-1-139.dynamic.chello.pl

    Dostałam pierwszą fakturę i wszystko ok. 28 zł. opłata jednorazowa jest. Połowa abonamentu za przeniesienie numeru jest. Rabat 10 zł. za zwłokę we włączeniu komponentów jest. Tak więc jak dla mnie wszystko ok.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-138-175.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Najlepszy odporny na zachlapanie smartfon do 1200 zł to:

10 najlepszych smartfonów z odpornością na zachlapanie do 1200 zł (lipiec 2017)

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet