Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Raport Mobile 2011 w Sieci. Twój przewodnik po świecie mobilnym

Raport Mobile 2011 w Sieci. Twój przewodnik po świecie mobilnym

WitekT 3 Czerwca 2011 13:30

0 0

Rynek urządzeń oraz oprogramowania mobilnego w Polsce i na Świecie, m-commerce i m-banking, marketing mobilny i reklama, strategie wydawców, modele dystrybucji treści, najlepszy mobilny OS i aplikacje dla biznesu - to tylko część tematów szeroko opisanych w najnowszym raporcie Internet Standard pt. Mobile 2011. Publikacja, której partnerem jest system płatności Przelewy24.pl, jest już gotowa do pobrania dla wszystkich chętnych.

mobile standard

Raport Mobile 2011 zawiera analizę dotyczącą globalnych trendów mobilnych - opisujano w nim rewolucję internetową, która czeka świat w najbliższych 5 latach, przeanalizowano boom na smartfony, tablety i ekosystemy aplikacyjne, a także podano szacunki dotyczące wyników finansowych czołowych producentów telefonów.

Od rynku globalnego raport przechodzi do lokalnego i analizy polskiego rynku mobilnego. Ile jest aktywnych kart SIM w Polsce? Ile smartfonów i tabletów? Którzy producenci zyskują, a którzy tracą na mobilnej rewolucji? Czy czeka nas zmniejszenie opłat za dostęp do mobilnego internetu? Razem z redakcją TELEPOLIS.PL i bazując m.in. na danych GfK Polonia postarano się odpowiedzieć na wiele pytań nurtujących specjalistów zajmujących się rynkiem mobile.

Smartfon zamiast portfela? To już rzeczywistość! W części m-commerce i m-banking przyjrzano się najważniejszym trendom związanym z mobilnymi finansami i bankowością, a także opisano rozwiązania takie jak Near Field Communication czy m-payments, które świetnie sprawdzają się w krajach wysokorozwiniętych. Nie zabrakło także elementu lokalnego i szczegółowego przeglądu mobilnych ofert ponad 30 polskich banków.




"M-marketing i mobilne sieci reklamowe", "Geolokalizacja", "Grywalizacja", "Kody QR" czy "Augmented reality" to tematy wiodące w czwartym rozdziale Raportu Mobile 2011. Ta część publikacji szczególnie spodoba się osobom, które szukają alternatywnych rozwiązań do reklamowania swoich produktów i usług.

Czy tablety są panaceum na spadające wyniki sprzedaży papierowej prasy? Czy aplikacje mogą zastąpić strony internetowe? "Wydawca w świecie mobilnym. Social Media. Rozrywka" to rozdział, w którym zaprezentowano różne drogi, jakimi mogą podążyć wydawcy w świecie mobilnym.

W Raporcie Mobile 2011 znaleźć można także kompleksowe porównanie poszczególnych mobilnych systemów operacyjnych pod kątem zastosowań biznesowych, oraz zestawienie najciekawszych, zdaniem redakcji, aplikacji do codziennych zastosowań w pracy. W raporcie nie zabrakło także artykułów poświeconych bezpieczeństwu urządzeń mobilnych oraz odzyskiwaniu i synchronizacji danych.

Publikacja Raport Mobile 2011 została przygotowana przez redakcje Internet Standard, TELEPOLIS.PL, Blomedia.pl oraz ekspertów niezależnych. Partnerem raportu jest system obsługi płatności Przelewy24.pl.

Raport jest dostępny do pobrania za darmo na stronie internetowej.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 4
  • 1

    1. ~PLAY  2011-06-03 13:39:21  host: v12-15.opera-mini.net

    Trendy są różne, jedni mają kasę i kupują wypasione smart fony, a inni mają plewy w kieszeni i muszą zadowolić się Lowendami.

  • 1

    2.  2011-06-03 14:32:20

    @1, Jedni potrzebują w telefonie komputera, innym wystarczy kalkulator i budzik. Często nie idzie to w parze z majętnością :).

  • 1

    3. ~  2011-06-03 14:54:39  host: public11126.xdsl.centertel.pl

    1 i 2 - obaj macie racje :)

  • 1

    6.  2011-06-03 17:15:32

    Dziękujemy!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-44-105.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.