Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Ranking najcenniejszych marek na świecie w 2007 roku

Ranking najcenniejszych marek na świecie w 2007 roku

WitekT 23 Kwietnia 2007 13:19

0 0

Financial Times oraz firma Millward Brown przedstawiły najnowszy ranking najbardziej wartościowych (pod względem pieniężnym) marek na świecie. Wśród nich są oczywiście marki firm telekomunikacyjnych.

Marki wyceniano na podstawie kilku czynników, m.in. generowanych przez nie przychodów czy pespektyw dla branż, w jakich działają. Ogólna wartość 100 podliczonych marek wzrosła w tym roku o 10,6%, z 1,44 bln do 1,6 bln dolarów.




Miejsce

Marka

Wartość (mld dolarów)

Zmiana

1.

Google

66,4

77%

5.

China Mobile

41,2

5%

12.

Nokia

31,7

19%

22.

Vodafone

21,1

-12%

23.

NTT DoCoMo

19,5

0%

34.

Verizon Wireless

16,3

9%

44.

Samsung

12,7

6%

60.

Motorola

10,8

19%

67.

Orange

9,9

5%

70.

Cingular Wireless

9,3

39%

71.

Siemens

9,1

35%

75.

TIM

8,4

-

77.

T-Mobile

8,0

-32%


Szczegółową listę marek oraz opis wyceny można znaleźć na stronie www.millwardbrown.com.

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 5
  • 0

    1. ~Greg  2007-04-23 14:09:52  host: 212.160.172.70

    Google pieknie poszło w górę. Nieźle. Kilka lat temu nikt by nie uwierzył, a teraz tylko pozazdrościć.

  • 0

    2.  2007-04-23 14:48:48

    tak mi przykro, że nie ma Sony Ericcsona... ohhhh

  • 0

    3. ~amu  2007-04-23 16:37:15  host: 150.254.124.246

    a TPSA ?

  • 0

    4.  2007-04-23 22:52:08

    A co z coca-cola?

  • 0

    5. ~ksza  2007-04-24 15:47:56  host: w3cache.tsi.tychy.pl

    piotrM: Coca-cola jest 4. Obejrzyj pełną tabelę. ;-)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-168-187.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.