DAJ CYNK

Ranking najcenniejszych marek na świecie w 2007 roku

WitekT

Wydarzenia

Financial Times oraz firma Millward Brown przedstawiły najnowszy ranking najbardziej wartościowych (pod względem pieniężnym) marek na świecie. Wśród nich są oczywiście marki firm telekomunikacyjnych.

Financial Times oraz firma Millward Brown przedstawiły najnowszy ranking najbardziej wartościowych (pod względem pieniężnym) marek na świecie. Wśród nich są oczywiście marki firm telekomunikacyjnych.

Marki wyceniano na podstawie kilku czynników, m.in. generowanych przez nie przychodów czy pespektyw dla branż, w jakich działają. Ogólna wartość 100 podliczonych marek wzrosła w tym roku o 10,6%, z 1,44 bln do 1,6 bln dolarów.

Miejsce

Marka

Wartość (mld dolarów)

Zmiana

1.

Google

66,4

77%

5.

China Mobile

41,2

5%

12.

Nokia

31,7

19%

22.

Vodafone

21,1

-12%

23.

NTT DoCoMo

19,5

0%

34.

Verizon Wireless

16,3

9%

44.

Samsung

12,7

6%

60.

Motorola

10,8

19%

67.

Orange

9,9

5%

70.

Cingular Wireless

9,3

39%

71.

Siemens

9,1

35%

75.

TIM

8,4

-

77.

T-Mobile

8,0

-32%


Szczegółową listę marek oraz opis wyceny można znaleźć na stronie www.millwardbrown.com.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł