DAJ CYNK

Rakowski: rebranding pozytywnie wpłynie na sprzedaż

WitekT

Wydarzenia

Rebranding zakończy się sukcesem, gdy spontaniczna rozpoznawalność marki T-Mobile wyniesie 29%, a klienci pozytywnie ocenią zmianę, jaka zachodzi w ofercie - mówi w wywiadzie dla serwisu rpkom.pl Miroslav Rakowski, prezes PTC.

Rebranding zakończy się sukcesem, gdy spontaniczna rozpoznawalność marki T-Mobile wyniesie 29%, a klienci pozytywnie ocenią zmianę, jaka zachodzi w ofercie - mówi w wywiadzie dla serwisu rpkom.pl Miroslav Rakowski, prezes PTC.

Pierwsze reakcje na naszą ofertę oceniam pozytywnie. Skoro konkurencja przyznaje, że PTC ma od teraz własny "stan darmowy", to moim zdaniem jest bardzo dobrze. To oznacza, że oferta została dostrzeżona i że jest agresywna, przynajmniej jednej z konkurencyjnych firmy. Inaczej takich komentarzy by nie było. Pozytywnie zaskoczyła mnie też dyskusja, jaka zaczęła się między użytkownikami. Widać to na forach internetowych, gdzie rozmowa o ofertach odnotowała ponad 30 tys. odsłon. Takie zainteresowanie, to fenomen polskiego rynku - mówi prezes w wywiadzie.

Rakowski przewiduje, że rebranding pozytywnie wpłynie na sprzedaż. Ma też nadzieję na rychłe drugie miejsce PTC pod względem przychodów. Nie ma planów wycofania się z kontraktów 3-letnich, bo jego zdaniem doświadczenia z Czech mówią co innego - tam 85% kontraktów jest tak długich.

Jak zapewnia prezes, jeżeli mimo zabiegów operatora UKE nie zmieni decyzji o stawkach MTR dla PTC w wysokości 9,66 grosza, to oferta nie zostanie pogorszona. Szerzej o sprawie MTR-ów pisaliśmy w felietonie pt. O co chodzi z tym niskim MTR-em dla PTC.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: rpkom.pl