Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Rakowski: przewaga non stop w Heyah to silna marka i telefony

Rakowski: przewaga non stop w Heyah to silna marka i telefony

WitekT 18 Maja 2013 14:27

3 17

Oferta Heyah non stop posiada dwie podstawowe przewagi nad ofertami konkurencji, czyli silną markę i możliwość zakupu telefonu na raty w atrakcyjnych cenach - mówi w wywiadzie dla Dziennika Gazety Prawnej Miroslav Rakowski, prezes PTC.

 

Zobacz: Heyah non-stop - szczegóły oferty.

Marka Heyah, ma ugruntowaną pozycję i jest obecna na rynku od dawna. Posiada bardzo dużą rozpoznawalność, zwłaszcza wśród ludzi młodych i aktywnych. Oferty heyah są proste i przejrzyste i klienci mają zaufanie do tej marki. Nasi konkurenci będą potrzebowali dużo czasu i środków, aby zbudować podobny poziom świadomości wśród klientów, jaki ma obecnie heyah. Będzie to niezwykle trudne na rynku telekomunikacyjnym, który się kurczy, a konkurencja jest bardzo duża - mówi Rakowski.




Jak dodaje, dzięki marce i telefonom, pierwsza oferta abonamentowa Heyah może namieszać na rynku, podobnie gdy Heyah wchodziła na rynek. Żadna oferta i marka nie powtórzyła tego sukcesu.

Jeżeli popatrzymy na liczbę minut średnio wykorzystywaną przez abonentów na polskim rynku, to stwierdzimy, że większość z nich wykorzystuje nie więcej niż około 250 minut. Oznacza to, że im oferty no limit nie są do niczego potrzebne. Jest grupa klientów aktywnych na rynku i to do nich skierowane są nowe oferty no limit. Przy podobnej ofercie cenowej o wyborze klientów będą decydowały inne czynniki i tutaj Heyah ma się o co bić (...) Chodzi m.in. jakość sieci, czy dostęp do nowych technologii, urządzeń i rozwiązań - mówi Rakowski.

Prezes pytany, czy w T-Mobile pojawią się w kolejnych miesiącach nowe oferty dla klientów abonamentowych zwraca uwagę na to, że klienci oczekują od operatorów czegoś więcej niż tylko minuty czy transmisja danych. Dlatego właśnie operator wprowadza i rozwijamy takie usługi, jak MyWallet, T-MobileCloud, czy nawiązanie współpracy z sektorem energetycznym.

Źródło tekstu: Dziennik Gazeta Prawna     

Dodaj do:

Tagi: heyah | miroslav rakowski | ptc | t-mobile

w sumie: 81
  • 2

    67. ~Alex  2013-05-19 19:42:55  host: user-94-254-134-117.play-internet.pl

    Nie mam pojęcia co ten człowiek bierze, ale chciałbym poznać jego dealera ;)

  • 0

    68. ~  2013-05-19 21:39:06  host: adbf139.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pięcioramienna gwiazda, czerwony kubraczek, widełki i łeb z rogami. Kto to?

  • 0

    69. ~Misiek  2013-05-19 21:43:15  host: 89-72-108-81.dynamic.chello.pl

    @67 - to się nazywa pieniądze od PTC. Im więcej, tym lepsze efekty daje.

  • 0

    70. ~Punk  2013-05-20 01:14:47  host: 176.100.195.85

    Niech sobie nie żartują z ugruntowaną pozycją na rynku, może jak wchodzili na rynku to była to rewolucja, ale teraz to jakiś żart i nieudolne kopiowanie innych. O zasięgu tej sieci nie trzeba chyba mówić, jest coraz gorzej, znajoma jest z T-Mobile i każda rozmowa z nią kończy sie po kilku minutach, muszę dzwonić do niej na stacjonarkę bo na komórce tak szarpie rozmowę że nie wiem co ona do mnie mówi, więc lepiej poprawicie jakość, a potem dopiero ofertę.

  • 0

    71. ~tadoi  2013-05-20 08:49:37  host: afdx205.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mnie brak konieczności wiązania się umową na usługi przy możliwości zakupu telefonu na raty się podoba...

  • 0

    72. ~jeyho  2013-05-20 09:17:34  host: fcj132.internetdsl.tpnet.pl

    Do tego trzeba też mieć dobry zasięg bo to najważniejsze !!!!!! a to ich najsłabsza strona!!!

  • 0

    74. ~abc  2013-05-20 13:19:43  host: 212.160.172.70

    "większość z nich wykorzystuje nie więcej niż około 250 minut" - rocznie/dziennie/miesięcznie/kwartalnie/co żniwa/co pełnię księżyca???

  • 0

    75. ~Unix  2013-05-20 13:21:26  host: aerc19.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mi zasięg Heyah najbardziej odpowiada, najczęściej łapie 3g gdzie Orange siedzi na E. Do tego pomysł z telefonami jest całkiem ciekawy, ceny są stosunkowo niskie, dość porównywalne z allegro. Więc jak ktoś chce słuchawkę to jest to całkiem dobry pomysł.

  • 0

    76.  2013-05-20 13:24:39

    abc: ARPU i AUPU podaje się zawsze w skali miesięcznej.

  • 0

    77.  2013-05-20 13:49:24

    ~trysil @23 - no to słabą ofertę do porównania wybrałeś... ja np. za 400 minut płacę 25 zł netto - niecałe 31 zł brutto. Jesli wykorzystuję tylko 250 - po co mi nju - zarówno wg cennika jak i w opcji nielimitowanej? Dla tych co wydzwaiają do 4 godzin (średnia w abonamencie) są znacznie lepsze i tańsze oferty niż te nowości nielimitowane. Jedyne co może w nich kusić to nie cena ale poczucie, że "jakby co" to nie zapłącę dużo. Tyle, ze to "jakby co" może raz w roku się zdarzyć... Po co więc przepłącać? Te oferty nie są dla tych co nadganiają średnią!!

  • 1

    78.  2013-05-20 16:10:38

    "Nasi konkurenci będą potrzebowali dużo czasu i środków, aby zbudować podobny poziom świadomości wśród klientów, jaki ma obecnie heyah." Ojezu, brzuch mnie rozbolał ze śmiechu.

  • 0

    79. ~  2013-05-20 16:36:41  host: host-89-230-79-248.rzeszow.mm.pl

    prawda jest taka że z ofert no limit znam tylko nju a reszta to oferty njupodobne ale gorsze bo płacę zawsze 29minimum

  • 0

    80. ~  2013-05-20 16:37:36  host: host-89-230-79-248.rzeszow.mm.pl

    namieszał to nju drogi panie. Wy nie byliście nawet cukrem!!

  • 0

    81. ~mirekb  2013-05-20 22:38:14  host: apn-37-247-248-166.dynamic.lte.plus.pl

    jakosc sieci..2 niskie abo bc-bylo u900/2100 i 3 tyg temu zniklo,zostalo edge 2kreski 80kbs.1km od masztu.mam juz napisane wnioski do uke ale jak dotychczas ptc przez 7 dni analizuje reklamacje na 2 strony a4 z dokladnym opisem logowan i handoverow.ciekaw jestem bardzo jak sie to skonczy.doloze wszelkich starań aby pojawil sie zapis w umowach na internet mobilny aby w trakcie podpisywania umowy byla gwarancja zachownia technologii transmisji danych na caly okres trwania umowy.zywy przyklad-minelo kilka mies od podpisania i mam lipe.ten sam networks postawil maszty centertelowi tydzien pozniej w pobliskiej lokalizacji-full hspa+/2100 i zasieg na 8km..

  • 0

    82. ~Piotr  2013-05-24 22:12:46  host: host-86-111-98-22.tvk.torun.pl

    BNez żalu pożegnałem "silną markę" i przeniosłem numer do NJU Mobile. Powód? Nie pozwolili mi na przeniesienie w Heyah numeru z "na kartę" do abonamentu. Piotr

  • 0

    83. ~Heyah-Man  2013-05-25 13:20:23  host: 83.238.241.145

    Wytłumaczcie mi jedno po co im moje oryginalne rachunki np. za czynsz, prąd, kablówkę,lub też wyciąg przelewu internetowego z mojego konta, z podaniem mojego numeru konta, adresem prywatnym, kwotą i komu przelałem te pieniądze. Rozumiem dowodu do wglądu przy podpisywaniu umowy z kurierem i odesłanie kopii dowodu. Ale prywatne RACHUNKI ORYGINALNE???!!! To ,że nie mam umowy na czas nieokreślony( wszak w Polsce prawie wszyscy ją mają-tylko nie ja!) jest do przełknięcia! Ale by podpisać umowę non-stop są potrzebne Rachunki w Oryginale-tego nie rozumiem.... Może Pan Prezio mi odpowie co się stanie-jak mi dajmy na to Spółdzielnia Mieszkaniowa zarzuci,ze nie zapłaciłem czynszu i zażąda owego oryginalnego rachunku? Co wtedy??? Panie Prezio, do W-wy sie wybiorę by go otrzymać od Was? Co za absurd, z którym pierwszy raz się spotkałem przy chęci podpisania umowy! Jako stary klient czuję się Wam niepotrzebny. Chyba nastąpi zmiana operatora! Bym zapomniał-stary numer nie można przenieść, bo........ trzeba zakupić nowy! Kolejny absurd!

  • 0

    84. ~Mike  2013-06-18 12:07:31  host: accd182.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tę ofertę trzeba zdecydowanie poprawić i podejrzewam, że większość ludzi liczy na te zmiany lub ciekawsze rozwiązania po zakończeniu trwania promocji czyli 31 lipca. Ewidentnie jest to zachęta do przejścia z innych sieci, tzw. "oferta konkurencyjna" Sami obecni użytkownicy Heyah na niczym nie skorzystają, a nowych klientów już nie jest tak wielu. Nie ma sensu ta cała ściema z pozycją na rynku lub najlepszą ofertą, bo konkurencja natychmiast odpowiada swoimi, najczęściej lepszymi ofertami. Taki artykuł ma na celu nakręcanie sprzedaży ale Polak nie jest głupi i liczy każdy grosz. Gdyby może zaproponowali lepsze słuchawki, to można mówić o super ofercie, a tak to kolejna próba ściągnięcia uwagi i trochę klientów z konkurencji. Zawsze warto poczekać na coś lepszego :D

  • 0

    85. ~corle-one  2013-06-18 12:33:50  host: public-gprs2322.centertel.pl

    Niech się biją ... a klient skorzysta ;P

  • 0

    86. ~Marecki  2013-07-11 21:39:12  host: host-62-141-200-119.swidnica.mm.pl

    Co z tego, że silna marka jak będąc w heyah od początku istnienia sieci nie mogę skorzystać z oferty NON STOP zachowując numer!!! I co mi po SILNEJ marce???

  • 0

    88. ~Laura  2013-08-01 09:21:10  host: host-81-190-0-251.gdynia.mm.pl

    Jestem w heyah 10 lat. Wczesniej byłam w Idei, Erze, nie chce mi się zmieniać sieci po to by zaoszczedzić 2 zł. Uważam, że w każdej sieci są jakieś haczyki i generalnie ceny się zrównały.Obecnie wydaję 30 zł co 2 miesiące. teraz dostałam 10 % gratis plus 6zł za kupno karty w określonym kiosku. Kupuję pakiet 1000smsów za 1zł(w drugim mies mam 300smsów za 5,50-nie chce mi się co miesiąc ładowa po 30 zł). Do najbliższych w heyah darmowe rozmowy. Gdy chcę do rodziny czy urzędów to włączam pakiet za 5,50 na domowe 50 min na 2tygodnie. Znajomych mam w różnych sieciach,więc musiałabym miec 4 telefony, by do wszystkich dzwonić. Wolę pisać i się spotkać niz godzinami siedzieć na telefonie. To co mi zostaje na karcie, wykorzystuję na rozmowy w nagłych sprawach. Co jakiś czas jest prezentobranie(wtedy ładowałam po 5 zł na ok. tydzień i miałam od 8 do 20 min rozmowy za każdym razem,do play też), 10% doładowania, podwójne doładowanie. Na obecnym etapie życia szkoda mi kasy na ładowanie w innych sieciach po 25- 30 zł na mies. by mieć aktywne konto. Mam znajomych w orange, którzy się cieszą że mogą godzinami gadać z innymi, abonament 60zł. Dla mnie to zdecydowanie za drogo.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-145-218-90.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.