Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Qumak zapewni wsparcie techniczne grupie TP

Qumak zapewni wsparcie techniczne grupie TP

sirmark 5 Grudnia 2013 19:35

4 2
10 mln zł netto rocznie będzie otrzymywał Qumak w ramach umowy na kompleksową obsługę działu wsparcia technicznego (service desk) spółek z grupy Telekomunikacji Polskiej. Kontrakt został podpisany na czas nieokreślony



Qumak wygrał przetarg Telekomunikacji Polskiej na zarządzanie obsługą techniczną klientów wszystkich spółek z Grupy TP. Zgodnie z podpisaną umową Qumak będzie odpowiedzialny za utrzymanie i modernizację stanowisk pracy oraz szkolenia i zarządzanie kadrą. Przewidywana liczba obsługiwanych zapytań ze strony klientów TP to 80 tys. w skali miesiąca.

W tej chwili informatyczno-technologiczna spółka obsługuje centra wsparcia technicznego między innymi tak dużych podmiotów jak: Polska Grupa Energetyczna, PZU, PKN Orlen czy PKO BP.

Źródło tekstu: Qumak     

Dodaj do:

Tagi: grupa tp | qumak | telekomunikacja polska

w sumie: 21
  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    2. ~Nick  2013-12-05 19:55:18  host: 92.60.132.22

    10mln rocznie z czego 5mln dla prezesa a wyrobnicy na 6zl/h brutto na umowie zleceniu, bez wglądu w profil klienta jako ousourcing. Długo to nie pociągnie, no ale kto się dorobić na tym miał i ma to się dorobi, ot biznes po polsku.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    3. ~Klient  2013-12-05 20:12:30  host: 88-199-232-46.tktelekom.pl

    Znaczy, że wsparcia technicznego nie będzie. Będą gotowe formułki dla idiotów.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    4. ~Lukasz P.  2013-12-05 20:28:05  host: user-94-254-192-50.play-internet.pl

    80tys zap/msc to 30 do 45 osob liczac 100 do 150 zrobionych polecen dziennie na jedna osobe.

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    6. ~nico  2013-12-05 20:35:22  host: 97-20.echostar.pl

    @1 jeśli chodzi o infolinię dla klientów typu 810 505 505 to nadal nic się nie zmienia, obsługują pracownicy etatowi i jakiś % outsorcing... tu chodzi o SD dla pracowników grupy...

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    7. ~.  2013-12-05 21:51:25  host: public-gprs479975.centertel.pl

    HAHAHAHA No nie wytrzymam :D Orange reklamuje "swoje usługi" wsparcia dla MŚP, a sama kupuje takowe usługi :D Ech...

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    8. ~  2013-12-05 22:27:59  host: user-46-112-150-75.play-internet.pl

    Może gdyby Orange było MŚP, to by "kupiło" swoje usługi, ale widać nie mają doświadczenia z obsługą tak dużej firmy

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    9. ~p  2013-12-05 23:07:32  host: abtk219.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @6 nico, etatowcy obsługują 801 505 505 i tylko jakiś % outsourcing? No chyba jednak nie bardzo.. Od 801 505 505 "pachnie" outsourcingiem na kilometr.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    10. ~mkkot  2013-12-05 23:31:18  host: n09-07-07.opera-mini.net

    801505505 obsługuje outsourcing w jakichś 90%. Imar, work service i inni. Servicedesk jak na razie spisuje się w miarę, zobaczymy co będzie potem.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    11.  2013-12-05 23:35:29

    A napewno to chodzi o wsparcie pracowników grupy TP/Orange, a nie ich klientów? Cyt: "na zarządzanie obsługą techniczną klientów wszystkich spółek z Grupy TP" oraz "Przewidywana liczba obsługiwanych zapytań ze strony klientów TP" - mowa o klientach, nie o pracownikach.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    12. ~Yogi  2013-12-05 23:53:10  host: host-89-167-89-151.nplay.net.pl

    To też wsparcie dla klientów, Nie działa np. jakaś usługa to człowiek na infolinii zgłasza to Service Desk, czyli niedługo Qumak. Już współczuję klientom.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    13. ~xxx  2013-12-05 23:56:53  host: host-81-190-242-132.malbork.mm.pl

    od SD co chwile tylko slysze ze to "problem globalny". jedynie moge od nich uzyskac pomoc jezeli haslo zapomne ;p ogolnie tepsa to taki moloch ze obojetnie kogo sie tam zapyta to nikt nic nie wie hehe

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    14. ~kris  2013-12-06 00:28:36  host: user-31-174-254-116.play-internet.pl

    A dalej cisza witku o zmianach w ftth :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    15. ~  2013-12-06 07:55:14  host: uncle-enzo.mit.edu

    @14 nic sie nie zmienilo w ftth

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    16. ~gecko  2013-12-06 08:04:12  host: tornode.chrismail.de

    Tylko nieliczni moga miec i maja ftth. Dla reszty jest vdsl i adsl.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    17. ~Lord  2013-12-06 08:56:19  host: apn-31-1-156-61.dynamic.gprs.plus.pl

    Imar to już jest najgorsze możliwe ścierwo na rynku agnecji pracy tymczasowej jakie tylko świat widział. Ludziom z outsorcu zatrudnionym w Koszalinie przy Racławickiej od blisko dwóch lat dają co miesiąc umowę o pracę na czas określony jednego miesiąca ! To się dopiero nazywa prawdziwa żenada, pracujesz w firmie 4 czy 5 lat i wiecznie Twoje poczucie gwarancji zatrudnienia wynosi ni mniej ni więcej tylko pełny miesiąc kalendarzowy ;-))))) Kto w ogóle wybiera w orange takich idiotów do obsługi pracownikow najemnych ? Toż to parodia jest i żenuła !

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    18.  2013-12-06 08:57:13

    Ech, pamiętam Qumaka sprzed 20 lat i jestem pełen szacunku dla ich rozwoju. Czy lubimy TP czy nie, Qumak wygląda na firmę, która bez większego problemu ogarnie SD w tym molochu.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    19. ~.  2013-12-06 09:53:23  host: 195.27.14.131

    Rzeczywistosc jest jaka jest, i w pojedynke sie jej nie zmieni. Takie czasy, ze sie outsorcuje wszystko co sie da. Trzeba sie wiec z tym pogodzic, wejsc na cwjobs.co.uk lub irishjobs.ie i znalezc robote dla siebie. Kokosow moze na dzien dobry nie bedzie, ale 60k/rok lub 370/dzien mozna latwo na dzien dobry uzyskac. Na poczatek w sam raz.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    20. ~krzysiek  2013-12-06 13:51:42  host: 62.29.248.132

    na 801 505 505 to tylko outsourcing teraz zatrudniają, pozostały jedynie resztki starych pracowników etatowych.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    21. ~notp  2013-12-09 21:12:37  host: 37-128-50-123.adsl.inetia.pl

    @17 - to samo w tym samym miescie bylo i 7 lat temu, mowili juz wtedy ze zaoraja te 2 lokalizacje w k-linie, i tak dlugo wytrzymuje, nic sie nie zmienilo i sie nie zmieni - szukajcie sobie szybko innej/lepszej pracy, w tp po 2000roku coraz gorzej.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    22. ~Powodzenia  2013-12-25 10:24:55  host: staticline23247.toya.net.pl

    Hehe, życzę im powodzenia.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-242-9-97.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.