Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości PTC wydała ponad ćwierć miliarda zł na reklamę

PTC wydała ponad ćwierć miliarda zł na reklamę

WitekT 17 Stycznia 2005 12:27

0 0
Polska Telefonia Cyfrowa, której budżet na reklamy w mediach w 2004 roku wyniósł 257,9 mln zł, zajęła trzecie miejsce największych wydatków na promocję w rankingu Expert Monitor.

Rok wcześniej PTC zajmowała miejsce piąte z pulą 240,6 mln zł na reklamę.

Pierwsze miejsce zajęła Unilever-Bestfoods (327 mln zł), zaś drugie Procter&Gamble (282 mln zł).


Źródło tekstu: Exert Monitor, Media Run     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~  2005-01-17 15:16:00  host: 213.199.218.2

    "PTC wydała ponad ćwierć miliarda zł na reklamę" a klienci zapłaćą bo sie nowych taryf nie doczekają....

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-159-158-180.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy zmieniasz okresowo hasła?

Najpopularniejsze hasła w 2016 roku wg Keeper Security

 

Zobacz wynik | Opinie (0)

Archiwum Ankiet