PTC wyłoniła zwycięzcę konkursu Logo, jak nowe, skierowanego do studentów, absolwentów oraz wykładowców Akademii Sztuk Pięknych. Jury przyznało pierwszą nagrodę oraz wyróżnienie.
W ramach konkursu na najciekawszy projekt modyfikacji logo sieci Era nadesłano 149 zgłoszeń, niektóre z nich zawierały po kilka kreacji. Zadaniem komisji konkursowej było wyłonienie najlepszych prac spośród 387 projektów. Podczas obrad jury brało pod uwagę nie tylko pomysłowość twórcy i dobór formy, ale analizowało również możliwość adaptowania stworzonego znaku słowno-graficznego do potrzeb wykorzystywania logotypu w wielu obszarach komunikacji.
Zwycięskie logo:
Wyróznione logo:
Równolegle przeprowadzone zostały również konkursy na odświeżenie logo sieci Era wśród pracowników PTC oraz profesjonalnych studiów projektowych. Część prac, wybranych spośród wszystkich zgłoszonych, zostanie poddana szczegółowym badaniom i wówczas zapadnie decyzja o dalszych działaniach związanych z modyfikacją logo sieci Era w oparciu o wybrany projekt.
Źródło tekstu: PTC