Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości PTC chce nowe kanały

PTC chce nowe kanały

WitekT 30 Listopada 2004 11:14

0 0

Operatorzy, którzy wygrali pierwszą rozgrywkę o częstotliwości 3,6-3,8 MHz, z niecierpliwością czekają na zakończenie formalności przez Urząd Regulacji Telekomunikacji i Poczty. Do tego czasu przyznane im kanały pozostaną martwe.

Część z nich zamówiła pierwsze partie sprzętu, więc czas ich goni. Urząd ma dla nich dobre wiadomości. W najbliższych dniach przekaże E-internets, PTC i NASK decyzje o rezerwacji częstotliwości. Przyznanie operatorom 10 ogólnopolskich kanałów to jednak nie koniec rozgrywki o te częstotliwości. Niebawem ruszy dogrywka, w której spotkać się mogą zwycięzcy pierwszego przetargu — PTC i NASK. Kolejny przetarg, w którym do rozdysponowania będzie aż 18 kanałów w paśmie 3,6-3,8 MHz, zostanie ogłoszony w pierwszym kwartale przyszłego roku. Urząd przewiduje, że sześć będzie mogło być wykorzystane na obszarze całego kraju.




URTiP chciałby ogłosić przetarg jak najszybciej, wstrzymuje go nierychliwość resortu infrastruktury. Chęć udziału w nowym przetargu sygnalizuje znów PTC, która chce wykorzystać częstotliwości m.in. do świadczenia usługi szerokopasmowego Internetu.

Źródło tekstu: Puls Biznesu     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-162-136-26.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.