Cyfrowy Polsat chce zaoferować abonentom usługi multimedialne. Bada synergie ze Sferią. Telefonia komórkowa to pierwszy krok do budowy operatora multimedialnego - pisze Puls Biznesu.
Cyfrowy Polsat wystartował z usługami pre-paidowymi telefonii komórkowej pod koniec czerwca. Na razie to dopiero przymiarki. Ofensywę planuje po wakacjach.
Wystartowaliśmy w drugim kwartale, bo nie chciałem po raz kolejny przekładać daty startu, który opóźniał się z przyczyn niezależnych od nas. Nie planujemy dużej sprzedaży kart SIM w wakacje, ponieważ z kampanią reklamową i z usługami abonamentowymi ruszymy dopiero we wrześniu. Nie chcemy przed sezonem sprzedaży odkrywać kart przed konkurencją - mówi Dominik Libicki.
Telefonia komórkowa będzie adresowana w pierwszym rzędzie do abonentów Cyfrowego Polsatu. Operator chce wprowadzić takie oferty i mechanizmy, by telefon komórkowy był niezbędny w każdym gospodarstwie domowym, w którym jest już dekoder Cyfrowego Polsatu.
Cyfrowy Polsat miał na koniec pierwszego kwartału 2,2 mln abonentów platformy. Na pewno nie będzie pozyskiwał klientów agresywną polityką cenową.
Telefonia komórkowa pozwoli nam utrzymać lojalność klienta, a obniżenie churnu o 1 proc. może oznaczać dla nas wzrost przychodów o wiele milionów złotych - dodaje Libicki.
Źródło tekstu: Puls Biznesu
Nie rozumiem podejścia piszących takie teksty jak ten. To, że autor wpisu nie korzysta z sms to nie ...
Skasujcie droga redakcjo te komentarze.
Co za bzdura ! HDR na 350cd/m2 ? Ktoś weryfikuje te artykuły ?
Proszę uprzejmie skasujcie te komentarze i ten też.
A co mają takim dołożyć?