Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Przydatne, ale awaryjne

Przydatne, ale awaryjne

sirmark 2 Kwietnia 2004 05:00

0 0

Ciekawą ankietę wśród użytkowników zaawansowanych telefonów komórkowych - tzw. smart phone'ów - przeprowadziła firma Intuwave.

Intuwave przepytało biznesmenów korzystających z inteligentnych telefonów komórkowych, co sądzą o tych urządzeniach. Jak się okazało, pomimo dużych możliwości smart phone'ów, rozczarowują one swoich użytkowników. Zaledwie 40% biorących udział w badaniu osób uznało, że są one godnym zaufania narzędziem pracy. Pozostali ankietowani narzekają na awaryjność urządzeń i związane z tym kłopoty serwisowe. Wśród wymienianych zastrzeżeń najczęściej pojawiają się problemy z poprawnym działaniem MMS-ów.




Według Intuwave, przyczyną kłopotów jest brak odpowiednich procedur testowych. Producenci i operatorzy smart phone'ów stosują testy wypracowane na potrzeby zwykłych "komórek", nieadekwatne dla nowych zastosowań. Najbardziej zaawansowane aparaty przejmują bowiem coraz więcej funkcji do niedawna zarezerwowanych dla komputerów, dlatego czas przenieść na platformy mobilne narzędzia testowe ze świata komputerów. Taka inwestycja powinna szybko się zwrócić - obecnie obsługa serwisowa smart phone`ów jest bardzo uciążliwa, a znaczny procent urządzeń jest zwracany sprzedawcy. Co jednak najgorsze, smart phone'y po prostu często irytują swych użytkowników - najczęściej biznesmenów, którzy są przecież dla operatorów najcenniejszymi klientami. Jest to grupa generująca najwyższe wpływy i najmniej licząca się z ponoszonymi kosztami.

Źródło tekstu: 4Press     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-225-20-73.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.