Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Przewodnik po centralach IP-PBX od Datery

Przewodnik po centralach IP-PBX od Datery

sirmark 16 Marca 2007 18:25

0 0

"Centrale telefoniczne IP-PBX" - to tytuł przygotowanego przez Datera przewodnika dla firm, które zainteresowane są wdrożeniem telefonii IP w oparciu o centrale IP-PBX.

Przewodnika ma na celu w przystępny sposób wyjaśnić, czym są centrale telefoniczne IP-PBX i dlaczego warto je wdrożyć w firmie. Przewodnik ma pokazać również, na co zwracać uwagę sięgając po centralki IP-PBX, czego od nich oczekiwać, jakie są koszty ich wdrożenia.




Według Datery, brak wystarczających informacji o IP-PBX czy telefonii IP przekłada się na ostrożne podchodzenie przedsiębiorców do tych rozwiązań. Pokazują to badania o koniunkturze informatycznej sektora małych i średnich przedsiębiorstw, przeprowadzone w listopadzie 2006 r. na zlecenie Microsoftu. Wynika z nich, że firmy sektora MSP z dystansem podchodzą do telefonii IP/VoIP - własną sieć telefonii IP posiada 3,8 proc. ankietowanych firm. Jest to wynik bardzo niski, co w znacznym stopniu jest efektem braku wystarczających informacji o rozwiązaniach IP. Opracowany i udostępniony przewodnik "Centrale telefoniczne IP-PBX" ma pomóc zmienić tę niekorzystną sytuację.

Wszyscy zainteresowani mogą pobrać przewodnik ze strony firmy Datera.

Źródło tekstu: Datera     

Dodaj do:
w sumie: 1
  • 0

    1. ~zasiu  2007-03-17 09:29:03  host: v195.wat.edu.pl

    Mało konkretów

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-167-250-64.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.