Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Przenośność numerów w Erze od kolejnych operatorów

Przenośność numerów w Erze od kolejnych operatorów

sirmark 25 Marca 2008 20:00

0 0

PTC wprowadzi możliwość przenoszenia numerów stacjonarnych od kolejnych operatorów.



Od 26. marca abonenci będą mogli przenosić numery między sieciami Era a kolejnymi operatorami, którymi są: Exatel, GTS Energis, Intelligent Technologies, MNI SA, MNI Telecom, PT Telgam oraz UPC. Tym samym przenoszenie numerów będzie dostępne z 16 głównymi operatorami stacjonarnymi. O innych operatorach pisaliśmy w tej wiadomości.




Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 25
  • 0

    6.  2008-03-25 21:53:34

    niezly plusik dla Ery, otwieraja sie nowe mozliwosci, ostatnio znajomy mnie sie pytal czy da sie przeniesc numer z tepsy do ery domowej, bo chce sie przeniesc

  • 0

    7. ~Zybi_S  2008-03-25 21:59:58  host: abtz41.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W różnych sieciach są różne stawki za połączenia. Przy przeniesionym numerze nie będziemy świadomi że dzwoniąc na dany numer naliczane nam będą inne opłaty od tych jakie były przed przeniesieniem numeru !!!!!!! Pozdrawiam

  • 0

    8. ~mirekb  2008-03-25 22:15:52  host: apn-77-114-178-89.gprs.plus.pl

    przyznam nie wierzylem w ere przez 8lat,bo z zasiegiem nie zrobili nic.az do 2008roku i zaczynam delikatnie wierzyc ze duzo uda im sie zrobic,szczegolnie w umts i mobile tv.do rzeczy.zastanawiam czy nie przeniesc stacjo u rodzicow na ere,za te sama kase wiecej polaczen a i komfort wiekszy bo w 3310 sim i kable do wyrzucenia ale szkoda ze regulaminy przenoszenia nr nie mówia nic o tym ze:dy dzis przeniose nr z tp do ery domowej i np za 2 lata jakis op da mi tansza uslue a zalezy mi na przenoszeniu numeru to co moge zrobic?tu tp powie tak ale to NASZ nr wracasz do NAS(wraz z nr de faco bo o nieo idzie)czyli place ptc za przeniesienie nr spowrotem do tp ,podpisuje bezterminowy kontrakt i np po1 okresie roliczeniowym przenosze nr do netii bo tam mam taniej??czy tak wylada procedura obecnie?moze sie myle?przepisy sa chyba daleko w tyle..napiszcie jak ktos sprawdzil bo teoretyczne przypadki mnie nie interesują

  • 0

    9.  2008-03-25 22:23:16

    Z chęcią bym przeniósł numer z tepsy do Ery domowej ale mam jeszcze tą "wspaniałą" neostradę i chyba nie mam takich możliwości :/

  • 0

    10. ~  2008-03-25 22:27:23  host: oo9.ipartners.pl

    @ukenamuniu Mam dla Ciebie dobra nowine. Era wprowaqdza fax zarowno w Erze Doowej jak i w V-PABX ;-) Z|naczy - zreszta jak zwykle - w odroznieniu od &FTP mozna ;-P

  • 0

    11. ~  2008-03-25 22:29:02  host: oo9.ipartners.pl

    @ Ebenezar A moze taki myk: neo do BSA (w II kwartale bedzie BSA Ery), a fix abo na socjalny... No i Era Domowa do tego... Powinno byc taniej niz w Matce_Najwyzszych_Cen

  • 0

    12.  2008-03-25 22:50:06

    Ja dziś podpisałem wszystkie papierki i czekam na przeniesienie numeru. Baaaardzo miła pani powiedziała, że potrwa to jakieś 2 tygodnie.

  • 0

    13.  2008-03-25 23:46:21

    orientuje sie ktoś kiedy może nastąpić możliwość przeniesienia numeru z TP do operatora voip ??

  • 0

    14.  2008-03-25 23:59:41

    #13. tego nie wiadomo

  • 0

    15. ~  2008-03-26 05:33:35  host: p11-01.opera-mini.net

    Do 1: to za te skradzione pieniadze od kliemtow :-D

  • 0

    16.  2008-03-26 08:53:19

    @11 Już sam nie wiem co robić- ale coś muszę wykombinować, żeby ograniczyć koszty bo są duuużo za duże jak na moje potrzeby :/ (szczególnie za abo za tel stacjonarny).

  • 0

    17.  2008-03-26 09:03:24

    Czego by nie zrobili voip zawsze bedzie gora ale to dobrze bo stacjonarki pozostana

  • 0

    18. ~rikitiki  2008-03-26 09:24:16  host: dqm17.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Era Domowa ciągle mnie pozytywnie zaskakuję, tym razem dorzucili usługi faksowe...przypominam,że zamawiając przez Internet w prezencie odtwarzacz dvd oraz 300 darmowych minut - TP w tym momencie odpada

  • 0

    19. ~Kazik  2008-03-26 19:35:37  host: s32.zabrze.net.pl

    Ja przesiołem numer z TP SA mojej babci. Babcia zadowolona bo ma taniej niz w TP SA, a ja mam w prezencie odtwarzacz DVD dzieki temu :-)

  • 0

    20.  2008-03-26 21:41:49

    to era jest najlepszym wyjsciem zeby zaoszczedzic:) do tego dostaniesz fajny fonik i dvd:) a do tego niski abonament i minuty na wykorzystanie

  • 0

    21. ~ukenamuniu  2008-03-26 22:54:52  host: nat-go2-1.aster.pl

    oo9 #10: a przystawka SAGEM RL 300 ma gniazdo pod wtyk RJ11 faksu? Jak odbierzesz i nadasz faks z terminala faksowego w połączeniu radio-radio, daj znać. Pomyślę jak to zrobili.

  • 0

    22. ~wiktor  2008-03-27 10:33:06  host: dpl153.neoplus.adsl.tpnet.pl

    stacjonarne dla starszych ludzi to wciąz podstawa,warto o tym pamiętac. a ofert bardzo dobra, ja się długo nie zastanawiałem i mam Erę domową, której zasięg od stacji bazowej jest do 100 metrów - fajna opcja na spacer z psem

  • 0

    23. ~aron  2008-03-29 18:31:03  host: gfi78.internetdsl.tpnet.pl

    z tego co rozmawiam ze znajomymi to sporo osob przenosi sie do ery, tym bardziej ze dostajesz na wejsciu niskie abo, telefony 3G za mala kaske i niskie stawki. a nawet dvd:)

  • 0

    24. ~ukenamuniu  2008-03-29 20:00:04  host: nat-go2-1.aster.pl

    aron: ta wiadomość dotyczy przenośności numerów od operatorów sieci stacjonarnych do Era domowa. Na platformie GSM Era świadczy usługi stacjonarne i taki (zasilany z "linii"/przystawki) jest telefon. Twój wpis o telefonach 3G jest więc nie na temat.

  • 0

    25. ~esmeralda1  2008-10-09 14:24:08  host: apn-77-112-133-228.gprs.plus.pl

    Ja dziś byłem w Erze. Chcę przenieść z Exatel do Era. Otrzymałem odpowiedź iż brak jest możliwości technicznych.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-145-232-99.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Ankieta

Czy zmieniasz okresowo hasła?

Najpopularniejsze hasła w 2016 roku wg Keeper Security

 

Zobacz wynik | Opinie (0)

Archiwum Ankiet