Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Przedłużona "promocja" w Plusie

Przedłużona "promocja" w Plusie

WitekT 18 Lipca 2006 16:15

0 0
Plus przedłużył do 31. października "promocję" dotyczącą obniżenia opłaty za przeniesienie numeru do innej sieci do 50 zł brutto.

Opłata dotyczy zarówno abonentów, jak i użytkowników prepaid. Poza "promocją" przeniesienie numeru kosztuje 120 zł brutto.


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 20
  • 0

    1.  2006-07-18 16:25:45

    Super promocja!!!! :-)

  • 0

    2. ~  2006-07-18 16:58:36  host: p01-06.opera-mini.net

    Ja wlasnie jestem w trakcie przenoszenia numeru z TT do Simplusa. W Salonie podpisalem jakies 12 sztuk drukow , mysle , ze juz lada dzien przeniosa.

  • 0

    3. ~adi  2006-07-18 17:06:24  host: dpn206.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hehe, ciekawe czemu przedużyli, bo tak mało chętnych;p

  • 0

    4. ~creater  2006-07-18 17:13:40  host: dqc13.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no ja robie w druga strone.ide z simplusa do tak-taka. zle tobie 2.gi w t-t?Moja dziewczyna jest i bardzo jej tam dobrze.bedziesz uciekał z simplusa po m-cu!

  • 0

    5. ~  2006-07-18 17:22:56  host: p01-13.opera-mini.net

    Nie , TakTak jest bardzo atrakcyjny. Zadecydowala jednak bezwgledna kalkulacja kosztow w obecnych okolicznosciach.

  • 0

    6. ~  2006-07-18 17:24:33  host: p01-13.opera-mini.net

    Oprocz 50zl ktore nalezy miec na karcie , w Salonie placi sie jeszcze 12.2zl za karte Simplusa (MixPlusa) , na ktora zostanie przeniesiony numer starego operatora.

  • 0

    7. ~marnet  2006-07-18 18:31:54  host: host130.219.146.194.generacja.pl

    nie ma to jak promowanie odchodzenia ze swojej sieci abonentów i użytkowników :)

  • 0

    8.  2006-07-18 19:28:30

    powinni jeszcze dawac telefon i powinna byc podpisana umowa ze sie nie wroci w ciagu dwoch lat ;)))

  • 0

    9.  2006-07-18 20:05:26

    hahaha! :) trafne stwierdzenie SirmarK:)

  • 0

    10.  2006-07-18 20:06:05

    to ja chetnie przechodzę z dwoma numerami:)

  • 0

    11.  2006-07-18 20:35:34

    Co chcecie to uczciwa sieć po tych kłopotach z platformą i innych pochylili głowę:D i promują ucieczkę z własnej sieci. Jeszcze reklama by się przydała!!

  • 0

    12. ~Manoo  2006-07-18 21:42:09  host: ees63.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Muszę Wam powiedzieć, że przeniosłem numer z Heyah do Simplusa. Była to droga przez mękę i przez tydzień miałem aktywne dwie karty z tym samym numerem. teraz mogę już udzielać porad prawnych tak mnie przeczołgali ;))

  • 0

    13. ~titq  2006-07-19 00:07:32  host: apn-99-89.gprspla.plusgsm.pl

    ta promocyjna oplata jest wynikiem zapowiedzi UKE, ze jesli opy nieobniza cen za te usluge to posypia sie kary, przy tak malej ilosci przenoszonych numerow lepieju obnizyc cene niz ryzykowac sporem z UKE

  • 0

    14.  2006-07-19 00:09:28

    titq: tylko Plus zrobił to jako promocję. ;) W Erze 50 zł brutto, a Orange - 61 zł brutto. Na zawsze i bez ściemy. ;)

  • 0

    15.  2006-07-19 01:30:48

    a nie powinno być "za przeniesienie z innej" niż "do innej"?? chyba ,że popierają opuszczanie plusa :]

  • 0

    16.  2006-07-19 08:55:56

    Bartosz: no właśnie DO INNEJ i dlatego jest to śmieszne. ;) Zawsze za przeniesienie numeru płacisz operatorowi, którego opuszczasz.

  • 0

    17. ~  2006-07-19 09:41:26  host: p01-05.opera-mini.net

    Ktos tam w Erze sobie zarty stroi. Dostalem juz drugi raz podwojne smsy z Plusa z numeru 2699 , ze "weryfikacja danych negatywna , prosimy o kontakt z dotychczasowym operatorem". O ile za pierwszym razem "blad" mogl wynikac z konstrukcji karty rejestracyjnej Ery (dom/mieszkanie) , o tyle jestem pewny , ze na 1000% poprawilem to osobiscie w Salonie Ery i znow jest "zle". Ciekawe jakim to cudem?:(

  • 0

    18. ~fat  2006-07-19 15:06:36  host: abti240.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hahaha a w Plusie awaria - mmsy wysyłane na maile (m.in. moblog.pl) nie docierają wcale albo z kilkugodzinnym opóxnieniem

  • 0

    19. ~Czytek Newsów  2006-07-19 22:26:08  host: 212-182-76-199.modem.umcs.lublin.pl

    #18. No to nareszcie rozumiem... Wlasnie zabawiam się "aktywowaniem" nowego SIM-a Samych Swoich. Zainstalowałem (w telefonie od Simplusa, więc ze skonfigurowanym GPRS/MMS), i wysłałem na próbę 2 MMS-y na maila właśnie. Nie doszły przez dobę. No to od tej pory bawię się właśnie reklamacjami. Najpierw pół godzinki wiszenia na komórce i podwójna reklamacja - o MMS-ach co nie doszły, i o jawnej kombinacji ze starterem - doba po której według Polkomtela powinienem dostać dodatkowe 6 złotych do trzech co na nim była trwa właśnie grubo ponad 72 godziny. Oczywiście proponowano mi przełączenie do kogoś kto wie jak konfiguruje się aparat, i nie wystarczył argument, że przecież chodzi pod Simplusem, tylko trzeba to było podeprzeć autorytetem informatycznego zawodu. W końcu spisana została reklamacja. Po miesiącu dowiem się co z moimi MMS-ami... ;-)) Pieniądze spisano osobno - zrozumiałem, że to sygnał do technicznych i zaraz samo się zrobi. Naiwniak... ;-)) Po kolejnej dobie wysłałem trzeciego MMS-a bo wykombinowałem, że może w serwerowym cyrku Polkomtela jak wyłączyłem GPRS (bo szkoda baterii i ew. roaming) to i niedoręczone MMS-y pokasowali, i chciałem sobie potestować. Po kilkunastu godzinach doszły dwa MMS-y na pocztę. Jeden z tych pierwszych i jak nietrudno się domyśleć ten trzeci. No to znowu zadzwoniłem sobie do BOK. Tym razem ze stacjonarki jak kiedyś Longman bodaj, bo oczywiście "doba" trwa dalej, a poważna firma Polkomtel nie uważa za kompromitujące drobnego złodziejstwa na 6 złotych od smarkaterii, bo dla dorosłego człowieka przecież nie o forsę w takiej reklamacji chodzi - rozmowa (z czekaniem na operatora) trwała znowu ponad pół godziny po stawkach tepsy w szczycie, więc niewątpliwie pieniędzy na tym nie odzyskam... ;-)) Myślałem (stary a głupi... ;-)) ), że jakiś technik "popchnął" ręcznie te sms-y i usiłowałem dowiedzieć się, czy przy okazji już coś poprawił, czy tak już zawsze będzie trzeba popychać... ;-)) Z trudem dowiedziałem się jednak, że reklamacja

  • 0

    20. ~Czytek Newsów  2006-07-19 22:39:33  host: 212-182-76-199.modem.umcs.lublin.pl

    c.dalszy: nie była jeszcze rozpatrywana. No to zawsze coś wiadomo. Spytałem się jeszcze co z tymi "24 godziny" i okazało się, że też w miesiąc się dowiem... ;-)) O ile oczywiście jeżeli zechce mi się coś przedtem doładować samodzielnie a nie wyrzucić SIM-a do kosza. I że Polkomtel jak ma śmieci a nie system nie uważa za stosowne upoważnić swoich operatorów BOK od odręcznego doładowania tego co się spóźnia (w POP-ie gdy kiedyś był też taki cyrk operatorzy w ciągu góra godziny robili porządek).
    O tym, że jest np. jakaś awaria, albo niechby przeciążenie systemu MMS oczywiście także ani słowa.
    Na drażliwe pytania jak to jest, że w sieci mającej mniej abonentów niż lokalna kablówka czeka się na operatora BOK dobre 20 minut też oczywiście żadnej odpowiedzi.
    No i co tu mówić więcej. Żałosne...
    A pomyśleć, że SSw to jedyna w tej chwili oferta prawdziwie "bez ściemy" - żadnych faktur i użerania się z upośledzonymi systemami reklamacji opów jak w abo (tylko Wlo to kocha... ;-)) ), żadnych upierdliwych pakietów (jak wyżej... ;-)), no nie, Issa także... ;-)) ), mimo to nawet z chorą ceną sms-ów dorzeczne ceny. Teoretycznie oferta skazana na sukces. I taka żałosna klapa...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-20-147-6.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.