Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Prostsze doładowania w mBanku

Prostsze doładowania w mBanku

WitekT 16 Czerwca 2005 11:27

0 0

Teraz doładowanie telefonu komórkowego można zlecić bezpośrednio w systemie transakcyjnym mBanku. Usługa została wdrożona przez mBank wspólnie z firmą Blue Media.

Wprowadzenie nowej możliwości jest dużym ułatwieniem dla klientów, którzy realizując operacje na swoim rachunku mogą skorzystać z opcji zasilenia telefonu. Dotychczas funkcjonujący sposób umożliwiał przeprowadzenie transakcji na stronie www.mbank.com.pl/mobile, skąd - po podaniu numeru telefonu i wybraniu sposobu zapłaty - klient był przekierowywany do serwisu transakcyjnego mBanku w celu autoryzacji transakcji.




Obecne rozwiązanie pozwala na ominięcie jednego etapu realizacji doładowania i szybsze sfinalizowanie operacji. Dodatkowym atutem jest przebywanie cały czas na bezpiecznych stronach transakcyjnych banku. Każdy posiadacz jednego z wymienionych rachunków: eKONTO, izzyKONTO oraz mBIZNES konto może zobaczyć w lewym menu rachunku opcję 'Doładuj telefon'. Pozwala ona na doładowanie telefonu komórkowego typu pre-paid bezpośrednio z internetowego serwisu transakcyjnego mBanku. Sposób przeprowadzenia transakcji pozostał niezmieniony. Obsługę techniczną transakcji świadczy firma Blue Media.

Źródło tekstu: Blue Media     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-81-104-61.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.