Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Promocyjne doładowanie POP i Dla Każdego przez Internet

Promocyjne doładowanie POP i Dla Każdego przez Internet

WitekT 18 Sierpnia 2004 19:15

0 0

Specjalna promocja "pierwszego doładowania przez Internet" dla użytkowników Idea POP, IdeaMIX i Dla Każdego w Idei.

Od 16.08 do 30.09.2004 r. w sieci Idea dostępna jest promocja "pierwszego doładowania konta przez Internet". Z promocji mogą skorzystać użytkownicy Idea POP, Dla Każdego, oraz IdeaMIX, którzy doładowują swoje konto pierwszy raz przez Internet za pomocą karty płatniczej.

Każdy Użytkownik, który po raz pierwszy doładuje swoje konto przez Internet nagradzany będzie 10% wzrostem wartości doładowania, które będzie wynagrodzeniem za przejście przez dość uciążliwy i zmieniony proces rejestracji na stronie www.idea.pl. Proces ten wymaga wprowadzenia przez klienta danych osobowych (imię, nazwisko, numer telefonu, adres email, nr konta bankowego, na które zostanie przesłana pewna kwota w ramach weryfikacji danych osobowych).




Klient po rejestracji, rozpoznawany będzie przez system po wcześniejszym podaniu numeru telefonu. Ten sam numer może być doładowany dodatkową wartością 10% tylko raz. W zależności od kwoty, na jaką będzie doładowane konto, użytkownik otrzyma premię:
Kwota doładowania / premia / Łączna wysokość pierwszego doładowania:
25 zł / 2,5zł / 27,5zł,
50 zł / 5zł / 55zł,
100+10 zł / 10zł / 120zł,
150+30 / 15zł / 195zł.

Wszystkie informacje dotyczące promocji pierwszego doładowania konta przez Internet dostępne będą na stronie internetowej www.idea.pl. Dostępny będzie również regulamin promocji.

Źródło tekstu: Idea     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-11-57.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.