Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Program Local Netia - lepsze rezultaty niż zakładano

Program Local Netia - lepsze rezultaty niż zakładano

sirmark 10 Października 2016 21:53

1 0

Netia zadowolona jest z programu Local Netia, który ma decentralizować procesy: sprzedaży, ofertowania, dostawy usługi i utrzymania - poinformował w wywiadzie dla PAP prezes Netii Tomasz Szopa.



Koncepcja jest taka, by sieci, z których korzystają klienci nie były sterowane bezpośrednio przez centralę, tylko by nad ich jakością czuwali lokalni partnerzy, szybciej reagujący na wszelkie utrudnienia.

Zobacz: We wrześniu ruszy program Local Netia




Pilotaż programu działa obecnie w dwóch regionach: w Białymstoku i Opolu, a do końca roku mają być uruchomione w sumie cztery.

Efekty są rewelacyjne: wskaźnik satysfakcji klienta w tych dwóch lokalizacjach wzrósł o kilkanaście punktów procentowych. Aktywność i przedsiębiorczość lokalnych partnerów jest bardzo duża i jesteśmy pozytywnie zaskoczeni. Nowa sprzedaż w tych dwóch lokalizacjach wzrosła o kilkadziesiąt proc. - to jest dużo więcej niż się spodziewaliśmy. Oczekiwałem 15-20 proc., a okazało się, że w jednej z lokalizacji sprzedaż wzrosła o 40 proc., a w drugiej nawet 120 proc. W ciągu kolejnych dwóch lat spodziewamy się w tych miastach spadku wskaźnika odejść klientów - powiedział Tomasz Szopa.

Operator planuje podzielić kraj na 20 regionów, które zostaną oddane w zarządzanie lokalnym partnerom. Trwa jeszcze dopracowywanie ostatecznego modelu, ale w ciągu dwóch tygodni zapaść mają ostateczne decyzje.

Prezes Netii wspomniał też o programie Digital Netia.
W Digital Netia przyjrzymy się m.in. systemom CRM i innym sprzedażowym. Musimy zautomatyzować procesy i przyspieszyć je znacząco. Nie wykluczam także przyjrzenia się systemom bilingowym. Cyfrowa transformacja ma nam pomóc tworzyć nowe produkty, które jesteśmy w stanie wygenerować dzięki posiadanej technologii - powiedział prezes. Zapowiedział również prezentację na przełomie roku nowego produktu, który będzie związany z big data i przetwarzaniem oraz analizą dużej ilości danych.

Źródło tekstu: PAP, wł     

Dodaj do:

Tagi: local netia | netia

w sumie: 12
  • 0

    1.  2016-10-10 22:08:37

    który ma decentralizuje procesy:

  • -3

    2.  2016-10-10 22:15:17

    Ja pierd... co za korpo bełkot.

  • 0

    3.  2016-10-10 22:36:14

    Niech ustalą najpierw kierunek rozwoju, na razie jest to jedna wielka huśtawka: koncentracja na kliencie biznesowym - a nie jednak na indywidualnym; scentralizujmy wszystko - czekajcie może jednak lokalnie tym ktoś niech zarządza; administrujmy SAPem sami - bez sensu, lepszy outsourcing; sprzedajmy playa - ej, odkupimy za tyle samo; postawmy na usługi stacjonarne - jednak czas na mobile. Na każdej płaszczyźnie jest dokładnie tak samo w Netii od lat.

  • 0

    4. ~.wewewe  2016-10-10 23:09:33  host: bzj120.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @3 i podobnie jest w kontaktach z klientami - tak, zwiekszymy predkość... nie, jednak nie... a może jednak... :D po kilku latach kopnąłem ich w mniej szlachetną część pleców, poszedłem do konkurencji i mam 5 razy szybszego neta za 10pln mniej :D

  • 1

    5. ~wosq  2016-10-10 23:48:07  host: 088156137044.dynamic-ra-04.vectranet.pl

    Moja satysfakcja jest taka, że zaoferowali mi internet 14 Mbit/sek w mojej lokalizacji.
    Podziękowałem.
    Jestem w Vectrze i mam 100 Mbit/sek.

  • 1

    6. ~O.T.D.  2016-10-10 23:57:20  host: 188.146.67.166.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    ja mówiąc szczerze nie rozumiem oferty Netii, trudno mi się w niej odnaleźć. Tak samo ciężko mi się nawiguje po ich www. Ze strony nie wiem czy oni oferują samodzielną telefonie komórkową (czy łączoną z czymś) ani czy oni mają internet mobilny z routerem LTE (ponoć mają) i jak go zamówić. Należy popracować nad obsługą klienta.

  • 0

    7. ~Galeo  2016-10-11 10:31:22  host: 185.117.85.39

    hmm.. wzrost sprzedaży o 40% i 120%.. a w liczbach bezwzględnych jak to wygląda??
    .. a o nich nie mówimy..
    No tak, bo czym się chwalić..
    Sprzedawaliśmy 10 usług miesięcznie teraz trafiło się 14 i jest sukces!!
    Jak tak by to porównać z tym co działo się kiedyś..
    a tak, zapomniałem, inny rynek...

  • 0

    8. ~  2016-10-11 17:11:11  host: 188.146.36.30.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    to co - wraca Dialog we Wrocławiu?

  • 0

    9. ~g*wno prawda  2016-10-11 17:48:09  host: customer-ip-193-151-51-251.ipv.net.pl

    wzrosła sprzedaż chwilowo i krótkotrwale, wszystko przez to ze udało się przejąc klientów po MNI-Telecomie... teraz sprzedaż ponownie spadnie, nie ma o czym się chwalić, pozdrawiam

  • 0

    10. ~Miriam  2016-10-11 19:36:03  host: apn-37-248-160-18.dynamic.gprs.plus.pl

    Co wy krytykanci wiecie. Są super.Są sponsorem Wigier Suwałki. I Jagiellonii. I reklamę mają super z tą panią co przysiady robi. Mojemu dziadkowi aż sztuczna szczęka wypada jak ją oglądać.

  • 0

    11. ~Wolny  2016-10-11 21:56:46  host: 89-64-63-117.dynamic.chello.pl

    Hola hola...aż żal bierze jak to wszystko działa..

  • 0

    12. ~szepczacabrykieciarka  2016-10-18 15:39:07  host: 78-11-53-66.static.ip.netia.com.pl

    Internet u nich mnie satysfakcjonuje. Nie mam problemów ze stabilnością sieci, obsługa jest ok. Mam nadzieję, że nic w tym nie spartolą.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-50-16-107-222.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.