DAJ CYNK

Profil FB Orange Polska w światowym TOP5

WitekT

Wydarzenia

Jedna z największych na świecie organizacji zajmujących się monitoringiem social mediów - Socialbakers - na 5. miejscu na świecie pod względem najskuteczniej prowadzonych działań społecznościowych umieściła profil Orange Polska na Facebooku.

Jedna z największych na świecie organizacji zajmujących się monitoringiem social mediów - Socialbakers - na 5. miejscu na świecie pod względem najskuteczniej prowadzonych działań społecznościowych umieściła profil Orange Polska na Facebooku.

Każdego dnia Socialbakers analizuje ponad 10 milionów profili na serwisach społecznościowych i miliardy interakcji pomiędzy ich użytkownikami. Krótko mówiąc - wiedzą niemało - napisała na blogu Orange Arletta Wojtala, która w telekomie odpowiada za komunikację marki.

Analiza firmy badawczej udziela odpowiedzi na pytanie, jak często i jak bardzo marka angażuje się w dialog na stronie na Facebooku. Pod uwagę brane są rozmiar społeczności (liczba fanów), response time, czyli to jak szybko marka odpowiada na pytania internautów, response rate, czyli na ile komentarzy i postów zamieszczonych przez internautów marka udzieliła odpowiedzi oraz różnica między liczbą udzielonych przez markę odpowiedzi a liczbą pytań pozostawionych bez reakcji. Te cztery wskaźniki decydują o pozycji w rankingu i odzwierciedlają jakość obsługi w mediach społecznościowych.

Według danych Socialbakers 92,30% postów na naszym profilu nie pozostaje bez odpowiedzi. To dla nas bardzo ważna sprawa, bo - jak być może wiecie - staramy się z Wami rozmawiać często i dużo. To wielka zasługa m.in. dwudziestu pięciu Orange Ekspertów, którzy pomagają Wam, internautom nie tylko na naszej stronie na Facebooku, ale też na Google+, YouTube, forach, blogach - także tu, w komentarzach na naszym blogu - pisze Wojtala.

Pierwsze miejsce w zestawieniu Socialbakers zajął także telekom - Personal Argentina. Więcej szczegółów na temat badania można znaleźć na stronie sociallydevoted.socialbakers.com.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: blog.orange.pl