Klienci sieci T-Mobile mogą mieć "przejściowe problemy" z wykonywaniem połączeń.
Komunikat o awarii pojawił się na Twitterze operatora oraz został zamieszczony na IVR podczas połączenia z Biurem Obsługi. Problem dotyczy wyłącznie połączeń głosowych, Internet działa normalnie.
Drodzy, mogą występować przejściowe utrudnienia w realizowaniu połączeń głosowych. Nasi specjaliści już pracują, będziemy informować Was na bieżąco.
— T-Mobile Polska (@TMobilePolska) 8 grudnia 2017
Źródło tekstu: wł
HDMI 2.0 w 2024 roku to jebitny żart.
WY WSZYSTKO WIECIE A NIC Z TYM NIE ROBICIE CIĄGLE TYLKO PISZECIE PIERDOŁY NIE UMIECIE SAMI ZABESPIEC ...
Kolejny raz udowadniają, że ich usługi trzeba...omijać szerokim łukiem. Trzecia dekada XXI w. a men ...
T1000 jeszcze daleko, ale skynet jakby bliżej.
Niech lepiej powiedzą jak wyłączyć to zjebane radio.