Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Problemy z połączeniami w T-Mobile

Problemy z połączeniami w T-Mobile

orson_dzi 8 Grudnia 2017 16:42

10 0

t mobile logo

Klienci sieci T-Mobile mogą mieć "przejściowe problemy" z wykonywaniem połączeń.

Komunikat o awarii pojawił się na Twitterze operatora oraz został zamieszczony na IVR podczas połączenia z Biurem Obsługi. Problem dotyczy wyłącznie połączeń głosowych, Internet działa normalnie.






Jak możemy przeczytać w komentarzach w mediach społecznościowych, po przełączeniu trybu pracy sieci telefonu z LTE na 3G problemy ustępują. Jest to więc jakieś chwilowe rozwiązanie.

Zobacz: T-Mobile ponownie się chwali, że ma najlepszą sieć w Polsce

Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:

Tagi: awaria | t-mobile

w sumie: 95
  • 1

    80.  2017-12-09 09:47:23

    Oj nie ma co już panikować. Było i się skończyło. Grzecznie wszystko wyjaśnili i wróciło do normy.

  • 0

    81. ~Pablosox123  2017-12-09 10:10:59  host: 89-64-12-74.dynamic.chello.pl

    Buhahahah jakie tu dzieciury pisza.ojej jedna awaria ibjuz macie uzywanie.Ale faktu ze siec jest najleosza nie zmienicie żałośni jestescie tylo.

  • 0

    82. ~7.  2017-12-09 10:16:01  host: a08-03-07.opera-mini.net

    81). nie tyle że dzieci - ten naród tak ma. Nawet jak coś działa, to też są pretensje.

  • 0

    83. ~  2017-12-09 10:33:44  host: public-gprs366032.centertel.pl

    Minus za krótką awarię. Plus za informację o niej bo nie każdy operator się przyznaje. Vide Plus. TMobile chce mieć najlepszą jakość a za jakość się płaci więcej. Ja jestem w stanie płacić świadomie więcej za lepszą jakość. Operatorzy tak właśnie powinni się podzielić. Plus i Play tańsi ale gorsza jakość. TMobile i Orange lepsza jakość i nieco wyższe ceny. Każdy wybiera sam.

  • -1

    84.  2017-12-09 10:55:51

    toms - wiem... Może nie dopowiedziałem... To, ze można wyłączyć, nie znaczy, ze to tak działa jakby się wydawało ;-)
    Kiedy włączasz pakiet roamingowy - nieregulaminowo - włącza się limiter. Było tak i być może tak jest. Potwierdzali to ludzie z Plusa, kiedy także reklamowałem - już 2 lata temu działanie tego popieprzonego systemu. Masz pakiet np. 0,5 GB a już po chwili masz zablokowaną transmisję danych (po wcześniejszych esemesach ostrzegających oczywiście).
    Jedyne co można zrobić to ich cisnąć, żeby w końcu to naprawili.
    Ja nie wiem konkretnie jaki Ty masz problem, więc mówię o tym z czym ja się zetknąłem - na kilku różnych numerach, z różnymi usługami. Zarówno w prepaidzie jak i w abonamencie.

  • -1

    85.  2017-12-09 11:07:15

    Albo - to już w abonamencie - po wykorzystaniu pakietu, do końca terminu jego obowiązywania (sytuacja dotyczy wykorzystania pakietu przed końcem terminu w jakim obowiązuje), transmisja danych powinna być zablokowana - mówi to regulamin. Ale nie w Plusie (wtedy, bo teraz może już to naprawili). W Plusie inny punkt regulaminu ma zastosowanie - naliczanie opłat wg cennika ;-)
    W Stanach oznaczało to kilkaset złotych w ciągu kilku godzin po wykorzystaniu pakietu ;-)

  • -1

    86.  2017-12-09 11:09:17

    I pomijam fakt, że mimo aktywnego limitera - nie zadziałał w ogóle ;-)

  • -1

    87. ~Nata  2017-12-09 11:13:32  host: host-89-231-205-68.dynamic.mm.pl

    Jak masz lepsza jakość to sprawdzasz za każdym razem do kogo dzwonisz ? Ja tam wolę wspierać przynajmniej trochę polski kapital

  • 1

    88. ~  2017-12-09 11:59:46  host: public-gprs366032.centertel.pl

    Polski kapitał? Plus? Chyba cypryjski :-) a Play tym bardziej.

  • -1

    89.  2017-12-09 13:51:41

    A propos pakietów roamingowych na transmisję danych... Właśnie zauważyłem, że Plus już dodaje te większe pakiety, które od stycznia mają obowiązywać, do rozpoczynających się już teraz w grudniu okresów rozliczeniowych ;-)

  • 1

    90.  2017-12-09 14:06:29

    No cóż, nawet wytrawne chłopaki ze stajni Plusa nie są w stanie podsunąć rozwiązania notorycznych problemów z Limiterem w Roamingu. Taka cicha, nienagłaśniana awaria w Plusie trwająca kilka lat...

  • 0

    91. ~  2017-12-09 14:29:57  host: atn94.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Fanboje sieci dali głos w komentarzach.

  • -1

    92.  2017-12-09 15:33:21

    @90. plusforum.pl

  • 0

    93. ~  2017-12-09 15:50:04  host: 188.146.131.1.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    74@ ale mnie to strasznie wkurza i przez to chętnie zmienię operatora bo tak być chyba nie powinno. Ful zasięg tel leży i nagle SMS o nie odebranym połączeniu. Ostatnio miałem podobnie w markecie, kobieta 3 alejki dalej nie mogła się do mnie dodzwonić. Prędkość internetu pominę milczeniem bo to zależy od lokalizacji i obciążenia nadajników.

  • 0

    94. ~Flejplejgej  2017-12-10 09:45:14  host: ip-31-0-86-198.dynamic.gprs.plus.pl

    Best in test ! Wszystko podkrecili na czas testów , a na sam koniec się popsuło i zabrali wszystkim po 3 zł w pakiecie bez limitu hahaha i może to jest awaria która trwa od lat a nikt o niej nie mówi? Do pakietu za 25 zł trzeba doliczyć +3 zl

  • 0

    95. ~mirekb  2017-12-10 19:08:39  host: public-gprs376007.centertel.pl

    @89 istotna uwaga-z 3,1gb mam teraz 3,9Gb..gdy bede w ue nie bede musial kupowac lokalnej karty.na tydzien 4gb starczy..

  • 0

    96. ~Berek  2017-12-10 22:59:43  host: komp-185-78-72-114.opticom.com.pl

    T-m ma także problem z internetem od początku grudnia... Ponoć to jakiś globalny problem, ale dalej nie jest rozwiązany. Niektórzy klienci nie mają internetu lub mają od czasu do czasu. Ja już kilka razy złaszałem do T-m i problem jak był tak dalej jest...

  • 0

    97. ~drogo w Demobile:)  2017-12-15 01:26:17  host: ip-5-172-255-31.free.aero2.net.pl

    Drodzy,
    mogą występować przejściowe utrudnienia w realizowaniu połączeń głosowych.

  • 0

    98. ~ferro  2017-12-16 09:31:16  host: apn-31-1-192-236.dynamic.gprs.plus.pl

    Problemy w t-mobile są dalej, brak połączeń głosowych i przerwy w internecie . Augustów dnia 16.12.17

  • 0

    99.  2017-12-16 10:01:50

    @98 taki best in test :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-22-240-119.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.