Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości Problemy w MixPlusie

Problemy w MixPlusie

WitekT 17 Marca 2006 12:07

0 0
Polkomtel ma problemy z przydzielaniem usługi Darmowy Numer w Mixie.

Usługa nie jest poprawnie przydzielana lub/i pobierana jest opłata 0,61 zł za SMS na numer 8989. Problem jest w chwili obecnej rozwiązywany.

Klienci, którym została naliczona opłata za aktywację usługi otrzymają zwrot tej kwoty, pozostałym usługa będzie aktywowana, jak tylko zostanie usunięty błąd systemu.


Źródło tekstu: wł     

Dodaj do:
w sumie: 16
  • 0

    1. ~Paweł  2006-03-17 12:14:50  host: bos68.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie..... Plus juz chyba niewiele pociagnie.... i 11 mln klientow?! Zenada na maxa!

  • 0

    2.  2006-03-17 12:31:10

    bałagan, żenada, norma...

  • 0

    3. ~Art  2006-03-17 12:36:47  host: xi170.internetdsl.tpnet.pl

    Plus coś daje ciała ostatnio. Dobrze że mam Tak Taka :-)

  • 0

    4. ~D@rio  2006-03-17 13:27:59  host: gprs2.plusgsm.pl

    Ale starania i checi tez sie licza ;) Widac iz firma chce sie jeszcze pozbierac, postarac i pokazac iz jedna sa siebie warci i moga wprowadzac takie uslugi, ze sa lepsi niz wszyscy mysla :) No i ze sa lepsi od konkurencji rzecz jasna. W sumie techniczne mozliwosci napewno maja tylko szkoda ze nie wychodzi. Ale jak to ktos powiedzial "Awaria jest rzeczna normalna" :)

  • 0

    5. ~Paweł  2006-03-17 13:30:48  host: bos68.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale nie ciągła awaria. Własnie dzwonilem z simplusa na Heyah. Po rozmowie przyszedl sms. Koszt rozmowy: 0,00. Czas rozmowy 1m 23sek. No i co? Awaryjnosc tej sieci siega zenitu!

  • 0

    6.  2006-03-17 13:31:21

    Plus nie ma problemow z uslugami tylko z samym sobom. Znowu wpuszczają cos, co tam na prawdę nie dziala. Albo wpuszczają coś z dziwnymi zapisami, typu rozlączanie po 20 minutach, wylączanie gdy za duzo się rozmawią.
    I Plus chce byc liderem rynku klientów indywidualnych. Chyba jak zaczną rozdawac sluchawki za darmo w prepaidach. Choc to tez nie jest pewnie. Na co komu telefon, z ktorego nigdzie sie nie dodzwoni i nigdzie nie wysle sms'a.

  • 0

    7.  2006-03-17 13:34:36

    a z czym polkomtel nie ma problemow? chyba tylko z przeznaczaniem calego zysku na dywidendy zamiast na inwestycje..

  • 0

    8. ~Noak  2006-03-17 13:37:28  host: apb198.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja szczesliwie aktywowalem darmowy numer w mixie, i wszystko gra mialem farta ze aktywowalem w pierwszym dniu kiedy pojawila sie promocja! :)

  • 0

    9.  2006-03-17 14:24:42

    Krążą plotki że polkomtel szuka nowej (trzeciej!!) platformy która ma zastąpić 2 obecne bo ta nowa jest ponoć nienaprawialna a stara zbyt archaiczna i kończą sie jej możliwości... Więc jak trafią na kolejnego bubla to będzie cyrk jeszcze większy :-D Ale może w końcu wszystko będzie hulać jak trzeba. Mają czas do października bo kończy mi sie cyro i mam zamiar przejść z abo do jakiegoś mixa ;-)

  • 0

    10. ~gazel  2006-03-17 14:38:13  host: dqo175.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Moim zdaniem to żalosne. I ten operator głośno mówi o 11 milonach klientów? Chyba w snach prezesa

  • 0

    11. ~hadki  2006-03-17 16:49:13  host: dqd50.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hehe, ktoś tu mówił o 11 milionach na koniec roku? Sorry, ale raczej nie będzie to plus :)

  • 0

    12. ~xxx  2006-03-17 21:02:17  host: eds78.neoplus.adsl.tpnet.pl

    11 mln. klientów to raczej wśród mrówek uzbierają :) Na szczęście to już nie mój problem czy + jeszcze żyje czy już nie. Teraz mam pre-paida który działa i jest tani. W związku z tym zagadka i/lub ankieta: jakiego mam obecnie pre-paida ? z którego jeśli wszystko będzie OK nigdy nie zrezygnuję.

  • 0

    13. ~  2006-03-18 14:14:11  host: chello084010018219.chello.pl

    xxx ma TT

  • 0

    14. ~xxx  2006-03-18 19:15:21  host: egg25.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2006-03-18 14:14 chello084010018219.chello.pl: Strzał w 10. Niestety nagrody za trafne odpowiedzi na ankietę już się wyczerpały z powodu zbyt dużej ilości prawidłowych odpowiedzi :)

  • 0

    15. ~Lian  2006-03-18 19:58:52  host: staticline25105.toya.net.pl

    D@rio, techniczne możliwości może i są ale potrzebni sa tez odpowiedni ludzie na odpowiednich stanowiskach... :P

  • 0

    16. ~abc  2006-03-24 23:04:08  host: eaw82.internetdsl.tpnet.pl

    wtajemniczeni wiedza, ze w simplusie raczej przybywa klientow niz ubywa... bynajmniej nie z zyskiem dla operatora

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-197-180-64.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.