Telekomunikacja jak na dłoni
Wiadomości PRO Media House promuje Multimedię

PRO Media House promuje Multimedię

WitekT 11 Lipca 2005 13:12

0 0

Nowym klientem PRO Media House został jeden z największych w Polsce operatorów sieci telewizji kablowej, dostawca usługi internteowej i telefonii stacjonarnej, firma Multimedia Polska. O wyborze PRO Media House zadecydował przetarg.

Pierwszym zadaniem PRO Media House, zrealizowanym dla Multimedia Polska, było zaplanowanie mediów na potrzeby ruszającej od lipca kampanii reklamowej tej firmy. Celem kampanii jest poinformowanie o nowej, wakacyjnej ofercie Multimedia Polska, w ramach której codziennie można wygrać atrakcyjne wycieczki. Aby wziąć udział w ich losowaniu, wystarczy zamówić dowolną usługę operatora.




Specjaliści z PRO Media House jako nośniki reklamowe wybrali outdoor (miniboardy), indoor (m.in. nośniki w placówkach pocztowych i salonikach prasowych). Reklamy Multimedia Polska będą także emitowane w 19 lokalnych stacjach radiowych wzmocnionych siecią Radia Plus. Wszystkie te nośniki są ulokowane na terenie 25 miast w Polsce, w których Multimedia Polska chce zwiększyć liczbę osób korzystających ze swoich usług.

Źródło tekstu: Media Run     

Dodaj do:
w sumie: 0


Nikt jeszcze nie wyraził swojej opinii.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-126-164.compute-1.amazonaws.com


Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.